The Haunting In Connecticut

Started by koksing, August 7, 2009, 10:04:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

koksing

Heeft iemand The Haunting In Connecticut al gezien? Gebaseerd op een waargebeurd verhaal, en schijnbaar heel scary... Ik wil 'm deze week gaan kijken.
LFD Zero LE IV Signature | Harbeth Compact-7 ES3 | Skylan | Sonos Magna Ultimo | Metrum Acoustics Octave mkI | Apogee Wyde Eye | 47 Labs OTA 4708 | Jupiter 6N Cryo Copper Wire | Audio Consulting | Furutech | Oyaide | Panasonic TX-55VT50 | Zotac ID41 | Synology ds212j

R

Gezien, was wel te oke om te zien, echt heel scary was ie niet, veelal omdat het redelijk te voorspellen was allemaal. Toch zeker de moeite waard.

OMD

Vond hem persoonlijk niet heel bijzonder maar ook weer niet zonder van het kijken zeg maar.
Verder wel vermaakt met de film maar zoals hierboven wordt gezegd, redelijk voorspelbaar inderdaad.

Raphie

halverwege uitgezet, veels te veel gelul en te weining actie, wat een prutfilm....
JBL PRX Power!

senseless

Gisteren gekeken en ik vond hem aardig. De schrikeffecten zijn oke en de characters in het huis zijn goed eng gemaakt. Voor horrorfans zeker de moeite waard ;).
TW2000 | Yamaha RX-V630RDS | Kef KHT 5005 | Pioneer DVD | WD TV HD Player | xbox360

J.A.F._Doorhof

Waanzinnige film, maar goed ik vind dit soort films erg leuk.

We hebben hem een maand of twee geleden in Engeland in de bioscoop gezien.
Het verhaal kon ik al van een serie op discovery maar de film maakt daar "losjes" heel wat bij.

Komt er zeker op BD binnenkort, zeer de moeite waard.
En tja, wat is eng.
Vond de film op zich goed gemaakt, redelijk goed tempo en meer dan genoeg creep factor.

@SOS,
teveel gelul ben ik niet met je eens, het is een film die eindelijk weer eens het verhaal goed opbouwt in plaats van direct met bloed te gaan gooien.
Denk aan de klassiekers als Poltergeist, Amityville, the fog etc. allemaal rustig opbouwende films. Ik hou daar wel van.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Icarus314

Zeer spannende film met goed verhaal, eindelijk een zombie film waarbij de zombies een beetje eng waren  :D

senseless

Zombies  :wacko:, ik weet niet welke haunting jij gekeken hebt, maar dit waren geen zombies  :bigsmile:
TW2000 | Yamaha RX-V630RDS | Kef KHT 5005 | Pioneer DVD | WD TV HD Player | xbox360

Icarus314

Quote from: senseless on August 13, 2009, 17:22:24
Zombies  :wacko:, ik weet niet welke haunting jij gekeken hebt, maar dit waren geen zombies  :bigsmile:

Waren wel geesten die eer uit zagen als zombies vond de scene met die zombieachtige wezens rond om die jongen met kanker op het eind wel heel erg eng.

senseless

Ik vond ze heel cool gemaakt met die ogen en al die letters op hun huid. Leuke vermomming voor halloween  :devil:

Moet nog even het net afstruinen welk gedeelte nou precies 'based on a true story' is. Het idee van de geesten is wel echt spooky...
TW2000 | Yamaha RX-V630RDS | Kef KHT 5005 | Pioneer DVD | WD TV HD Player | xbox360

ReneG

Vooral dat doosje met oogleden dacht eerst dat het chips was hahahah,nee was een goeie film

Gr R

Elegy

Ik heb deze film onlangs gekeken op mijn telefoon (via Sony kan je een aantal films downloaden voor een jaar lang) en ik vond dit toch wel een bijzonder sterke film. Het zit wel vol clichés maar eht is vooral het acteerwerk wat ik erg kon waarderen. In tegenstelling tot de massa's andere amerikaanse fluthorrors die het moeten hebben van gillende naakte blondines, liters bloed en "gore" (wat het natuurlijk goed doet bij tienerpubliek) pakt deze film het een stuk volwassener aan.


Paul Landsmeer

De film is aardig maar komt qua spanning niet in de buurt van de originele Discovery documentaire. Bovendien heeft de film een nogal zwak maar vrij typisch "over the top" Hollywood einde dat me niet beviel.

En voor de waarheidvinders onder ons: zowel de docu als de film gaan erg losjes om met de feiten, dus zie het vooral als fictie.

Raphie

Slashers is een totaal ander genre, hiermee vergelijken is dus niet helemaal reeel. Maar zelfs binnen het genre, vergeleken met bijv "Paranormal Activity" vind ik deze nog steeds matig en saai....
JBL PRX Power!