Xbox360: Xbox Live gamertags

Started by Madhouse, August 6, 2009, 11:17:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Madhouse

post in deze lijst je Xbox Live gamertag, zodat alle HTforum members elkaar invites kunnen sturen voor online gaming.

format graag als FORUMNAAM = Xbox Live gamertag
Ik zal de lijst periodiek netjes onder elkaar zetten, zodat je deze makkelijk kan exporteren / printen
(A.U.B. geen andere "zooi" in dit topic)



Forumnaam                     Gamertag
Madhouse Roy Kersbergen
SillentWolf SillentWolf
Marvin.... Scholts NL
Ricepuppet Ricepuppet
Snutchz Snutchz
SillentWolf SmokedSoul
christa christab123
The Whitchking The Whitchking

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Ronin79

#1
Forum naam: SillentWolf

Gamerstag:
SillentWolf (xbox Live en PSN)  :bigsmile:



Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

#5
Helaas heb ik een nieuwe Xbox Elite moeten kopen .. mijn oudere gaf geen beeld meer weer.
Door omstandig heden heb ik voor een andere naam moeten kiezen.

SillentWolf - SmokedSoul (xbox live)


Eingelijk ben ik het niet helemaal eens met deze naam

Ik heb er meer dan 2 uur over gedaan, voordat xbox live een keer een naam had, die niet in gebruik was.
Van Japanse tot westerse namen .. alles was bezet  :blink:
Het kan zijn dat ik misschien deze naam nog een keer verander in wat anders ... voorlopig laat ik het zo.



Madhouse

Quote from: SillentWolf on October  8, 2009, 16:36:24
Door omstandig heden heb ik voor een andere naam moeten kiezen

SillentWolf - SmokedSoul (xbox live)


Eingelijk ben ik het niet helemaal eens met deze naam

Ik heb er meer dan 2 uur over gedaan, voordat xbox live een keer een naam had, die niet in gebruik was.
Van Japanse tot westerse namen .. alles was bezet  :blink:
Het kan zijn dat ik misschien deze naam nog een keer verander in wat anders ... voorlopig laat ik het zo.

Ik had wel SillentWolf kunnen gebruiken .. maar omdat die schijf van mijn kapotte gemodde 360 is ...
stop ik deze natuurlijk niet in een niewe orginele. We willen natuurlijk niet geband worden met een splinternieuwe Elite.  ;)

Ken het probleem, had ik ook en nu dus mijn eigen naam als gamertag  :(. Maargoed ga geen 800M$ points betalen om mijn naam te veranderen...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Ronin79

#7
Vervelend is dat wel.

Op een gegeven moment gaf Live aan, dat ShadowWolf of LoneWolf nog beschikbaar waren ... klik ik deze aan; komt er iets heel anders te staan.
Ik heb het instaleren / voorbereiden wel 3x overnieuw moeten doen.

Ik had wel mijn eigen naam kunnen gebruiken ... maar dat vindt ik persoonlijk niet zo leuk.

Vervolgends heb ik ook weer een nieuw email adres moeten aanmaken .. omdat de mijne al in gebruik waren.
Vroeger speelde ik UT / UT2003 / UT 2004 / BF2 in een Amerikaanse en later in een Duitse Clan (  [HF]BlackCobra  ). Omdat ze mijn achternaam niet konden uitspreken; heb ik er Black van gemaakt. Mensen die op live zitten en mij op mijn nieuwe game account willen mailen: ronblack1979@hotmail.com.

christa

sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

the witchking


Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Ronin79

#11
Aangezien ik door omstandigheden, mijn oudere Elite gebruik .. speel ik nu met mijn oudere account; SmokingSoul

Voor de mensen die zich afvragen, waarom ik meerdere accounts heb;
Ik heb 3 Elites thuis staan. Eentje is momenteel kapot, die moet nog opgestuurd worden (SillentWolf), mijn nieuwste 360 is door omstandigheden
geband (SmokedSoul)  >:(  En mijn oudere orginele Elite is nu in gebruik (SmokingSoul en SageDeath).

Als er weer een kapot gaat, of ik wissel van account .. waarschijnlijk na terugkomst, nog op te sturen 360 (SillentWolf account)
dan laat ik het wel weten. Hopelijk gaat het mij in de toekomst niet nog een 360 kosten.  ;)

Ik heb er wel pech mee. 3 x kapot. 2 x Elite en 1 x normale (verkocht) en een keer geband.
Het vervelende is; ik heb mijn huidige HD even in een omgebouwde 360 gehad .. hopelijk wordt mijn huidige orginele 360
hierdoor niet geband. Volgends Microsoft, die ik hierover gebeld heb .. moet dit geen problemen opleveren.
Als dat wel zo is .. dan gaat het mij nog een 360 kosten. Ik speel namelijk met een orginele, en ik wil dan graag een orginele terug hebben.
Hopelijk heb ik nu wel een keer wat mazzel.  ;)

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Hij is leuk he ?  ;D

Het was eingelijk niet eens mijn eigenschuld, maar van iemand anders bij FTD online.
Ze hebben mij de verkeerde informatie voorgespiegeld en verstrekt.

Een gepatchte wave 4 naar wave 3. Ze hebben mij hiervan niet op de hoogte gesteld.
ABGX gaf weer dat het wave 3 was ... vindt je het gek naar een patch.

Mijn broertje kwam gisteren met dit verhaal aan, en na het gecheckt te hebben ... klopte het.
Daar ging mijn gloed nieuwe Elite. Gelukkig ben ik niet de enige die van de week geband werd.
Ik had dit kunnen voorkomen, als ik het geweten had van die patch. Zelf waarschuw ik mensen er ook voor, om
niet te patchen naar een andere wave. Gebeurt het mij, door toedoen van een ander ook. Daar ben ik best wel chagerijnig over.
Het heeft mijn toch ruim € 300 euro gekost (Halo ODST bundel).

Daarnaast had ik de pech dat mijn oudere Elite voor de 2e keer kapot ging.
Gelukkig had ik nog een andere oudere Elite op de slaapkamer staan .. die ik aangesloten had op de Loewe.
Voorlopig moet ik die maar gebruiken.  ;)

Als mijn Elite terug komt van de reperatie .. heb ik er dus ook nog een voor op de computerkamer, die ik aan mijn monitor kan koppelen.
Als er geen een meer kapot gaat of wat dan ook, dan kan ik eindelijk over een tijdje mijn PS3 slim halen.
Die had ik eingelijk al lang in huis willen hebben. 2 maanden geleden had ik namelijk al mijn PS3 verkocht voor € 350, aan een stel studenten (+ wat oudere games). In plaats van een PS3 heeft het mij toen een Elite gekost. Blijft toch jammer  ;)

Snutchz

Tja.. wie aan z'n 360 rommelt.. kan dit verwachten natuurlijk... in mijn optiek gehéél terecht heur  :satisfied: ..je bent tenslotte 'n overeenkomst met M$ aangegaan.

Wie Import games zou willen spelen.. zal dan ook 'n 360 (USA/JAP) in huis moeten halen  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

Quote from: SillentWolf on November 10, 2009, 14:30:22
Hij is leuk he ?  ;D

Het was eingelijk niet eens mijn eigenschuld, maar van iemand anders bij FTD online.
Ze hebben mij de verkeerde informatie voorgespiegeld en verstrekt.

Een gepatchte wave 4 naar wave 3. Ze hebben mij hiervan niet op de hoogte gesteld.
ABGX gaf weer dat het wave 3 was ... vindt je het gek naar een patch.

Mijn broertje kwam gisteren met dit verhaal aan, en na het gecheckt te hebben ... klopte het.
Daar ging mijn gloed nieuwe Elite. Gelukkig ben ik niet de enige die van de week geband werd.
Ik had dit kunnen voorkomen, als ik het geweten had van die patch. Zelf waarschuw ik mensen er ook voor, om
niet te patchen naar een andere wave. Gebeurt het mij, door toedoen van een ander ook. Daar ben ik best wel chagerijnig over.
Het heeft mijn toch ruim € 300 euro gekost (Halo ODST bundel).

Daarnaast had ik de pech dat mijn oudere Elite voor de 2e keer kapot ging.
Gelukkig had ik nog een andere oudere Elite op de slaapkamer staan .. die ik aangesloten had op de Loewe.
Voorlopig moet ik die maar gebruiken.  ;)

Als mijn Elite terug komt van de reperatie .. heb ik er dus ook nog een voor op de computerkamer, die ik aan mijn monitor kan koppelen.
Als er geen een meer kapot gaat of wat dan ook, dan kan ik eindelijk over een tijdje mijn PS3 slim halen.
Die had ik eingelijk al lang in huis willen hebben. 2 maanden geleden had ik namelijk al mijn PS3 verkocht voor € 350, aan een stel studenten (+ wat oudere games). In plaats van een PS3 heeft het mij toen een Elite gekost. Blijft toch jammer  ;)

Het leven van een downloader is zwaar... :devil: :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Quote from: Snutchz on November 10, 2009, 14:35:24
Wie Import games zou willen spelen.. zal dan ook 'n 360 (USA/JAP) in huis moeten halen  8)
Weg met die regiocodes!
Zielige vorm van protectionisme is het!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Marvin....

dat vind ik ook, als ik nou bepaal dat ik een spel in de US bestel.
wie zijn hun dan om te bepalen dat ik dat ding enkel op een US-machine kan spelen....

Ronin79

Terecht is het wel, dat geef ik toe ... zo eerlijk ben ik wel.  
Onverwacht was het zeker, al weet ik nu wel waar de fout zat  ;)

Dit ga ik dus bij mijn huidige Elite of misschien een toekomstige (mocht er wat mee gebeuren) .. ook nooit meer doen.

Mijn broertje moet ook een nieuwe Elite kopen. Naar vele waarschuwingen van mijn kant, van wat hij wel en niet kon doen ...
was hij een tijdje geleden, ook het haasje. Het enige verschil tussen ons; ik kon er bij mij niet zoveel aan doen. Ik heb er
alles aan gedaan om het te voorkomen, maar door valse inlichtingen van een ander .. kan ik mij bij dezelfde club scharen als mijn broertje.
Misschien is het aan de andere kant .. ook wel mijn eigen schuld, had ik maar beter op moeten letten  ;)

Eerlijkheid duurt het langst.

Nu is het wachten op mijn Modern Warfare 2. Intussen heeft mijn broetje ook al een nieuwe gehaald.
Dat wordt gamen.  ;)

Snutchz

Quote from: celerontje on November 10, 2009, 14:40:29
Weg met die regiocodes!
Zielige vorm van protectionisme is het!
PS3  8)

Quote from: SillentWolf on November 10, 2009, 14:45:42
Nu is het wachten op mijn Modern Warfare 2. Intussen heeft mijn broetje ook al een nieuwe gehaald.
Dat wordt gamen.  ;)
Zojuist binnen  8) ..34% complete
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

Quote from: Snutchz on November 10, 2009, 15:00:40
PS3  8)
Maar bij Blu-ray films gebruikt Sony wel regelmatig regiocodering... ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

@ Snutchz

Dan ga ik zo ook even in de brievenbus kijken  ;)

34% ?  dat heb je aardig snel gedaan.

Snutchz

Quote from: celerontje on November 10, 2009, 15:05:16
Maar bij Blu-ray films gebruikt Sony wel regelmatig regiocodering... ;)
die huur ik altijd  :P
Quote from: SillentWolf on November 10, 2009, 15:15:50
34% ?  dat heb je aardig snel gedaan.
Installatie.. :P ..de game gaat pas volgende week gespeeld worden ;) ..eerst m'n scherm terug, dan Uncharted 2.. dan 'n stukje R&C:ACIT.. dan wat BRD's.. en dán pas aan den SP beginnen  :crazy: ..die je op -normal- binnen 5 uurtjes al voltooid schijnt te hebben  :nopompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

5 uurtjes ?  is dat niet wat weinig ?

Ik heb liever een game, die wat langer duurt.
Welliswaar niet zolang als een gemiddelde RGP (die soms ook wel goed zijn), maar toch.

Marvin....

de kracht van het spel zit hem natuurlijk in het online spelen, de normale 'carriere' mode ben ik ook vaak snel doorheen gejekkerd.