The Wolfman

Started by Robbert54, July 31, 2009, 01:21:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbert54

februari 2010! ben erg benieuwd!

met Benicio Del Toro - Anthony Hopkins - Hugo Weaving.

foto ziet er al erg goed uit!



http://www.thewolfmanmovie.com/
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

squeek

trailer is er !

http://movies.yahoo.com/feature/the-wolfman.html?showVideo=1

erg aangenaam om anthony hopkins terug te zien acteren.


greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Robbert54

geweldig ja! evenals Benicio Del Toro en Hugo Weaving!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Lijkt me echt geweldig.

Naar Underworld: Rise Of The Lycans en de nog uit te komen, nu al geweldige; Twilight 2 .... lijkt me dit een geweldige film  :popcorn:

Robbert54

Quote from: SillentWolf on August 22, 2009, 03:29:58
Lijkt me echt geweldig.

Naar Underworld: Rise Of The Lycans en de nog uit te komen, nu al geweldige; Twilight 2 .... lijkt me dit een geweldige film  :popcorn:
is twilight 1 goed dan??

ik ben namelijk ook wel gek op dit soort films maar ik heb geen idee waar twilight over gaat :-X
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Persoonlijk vind ik Twilight een van de beste verassingen van de afgelopen tijd.
Het is niet echt een drukke actie-film, maar een hele goede film ... met een verhaal.

Sommige zeggen; dat je de boeken gelezen moet hebben, om het verhaal te snappen.
Ik heb daar totaal niets van gemerkt. Het is gewoon een hele goede film.

De nieuwe film heet: Twilight: New Moon.
In deel 2, mengen de (weer) wolven zich in de strijd. Ik heb er nu al zin in  ;)

squeek

Quote from: SillentWolf on August 22, 2009, 03:40:24
Persoonlijk vind ik Twilight een van de beste verassingen van de afgelopen tijd.
Het is niet echt een drukke actie-film, maar een hele goede film ... met een verhaal.

Sommige zeggen; dat je de boeken gelezen moet hebben, om het verhaal te snappen.
Ik heb daar totaal niets van gemerkt. Het is gewoon een hele goede film.

De nieuwe film heet: Twilight: New Moon.
In deel 2, mengen de (weer) wolven zich in de strijd. Ik heb er nu al zin in  ;)

heb onlangs de trailer van gezien in de bioscoop. zag er idd vrij goed uit. ik ga zeker de eerste eens huren om het te checken.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Ronin79

Alvast veel plezier met kijken  ;)

peterrr

O....


Heerlijk zo`n remake mooie sfeer, mooie trailer...

Helemaal mijn ding :headbanging:
groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

THX-UltraII

Ook ik vond Twilight echt super! De film heeft gewoon wat en mij 'pakte' de film.

peterrr

Quote from: THX-ultraII on October 29, 2009, 08:41:39
Ook ik vond Twilight echt super! De film heeft gewoon wat en mij 'pakte' de film.

Dan zou de serie True Blood ( HBO )je nog veel meer pakken... ;)

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Robbert54

donderdag ga ik hem zien :pompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

We zijn jaloers    :P

Ik denk dat ik wacht totdat hij op BR uitkomt.

De Bios maakt op dit moment voor mij teveel lawaai.
Misschien is hij ook al iets eerder uit op Usenet ... we zullen zien, maar de film kopen doe ik zo wie zo  ;)

Heel veel plezier met kijken  ;)

Robbert54

heb je echt zoveel last met je oren dan? ??? Dat is kl*te met de hobby die wij hebben...
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Yep ... een concert of een film in de Bios, zit er niet meer in ... tenzij ik speciale oordoppen zou kopen.
het gehoor zal nooit meer beter worden, alleen maar slechter. Dus zal ik harde muziek of geluid moeten vermijden.
Stress is ook een grote boosdoener. Dus je kunt het wel raden hoe dit probleem is ontstaan.  :unhappy:

Het komt de hobby niet echt ten goede, maar ik probeer het beste ervan te maken  ;)

celerontje

Quote from: SillentWolf on February 10, 2010, 11:54:12
De Bios maakt op dit moment voor mij teveel lawaai.
Ga naar een rustige ochtendvoorstelling en vraag aan de operateur of 't geluid wat zachter mag.  ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Dat kan ook ... ik kan natuurlijk ook even op de BR retail release wachten.
Of misschien kan Usenet, nog wel een helpende hand bieden.

Zonder gekheid ... ik wacht wel even tot de BR release  ;)

Starred

For what its worth: Wolfman werd vandaag volledig neergesabeld in het NRC.

Robbert54

Daar hecht ik nooit zoveel waarde aan. Genre moet je ook liggen natuurlijk.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Starred

Hoezeer de filmkunst door de decennia heen is verwaterd, is makkelijk te constateren door deze remake te vergelijken met The Wolf Man uit 1941. Het meest in het oog springende verschil is de mate van subtiliteit. Al in de eerste minuten van de nieuwe The Wolfman valt de eerste dode, met een oorverdovend geluidseffect. In het origineel werd de spanning langzaam opgebouwd. Toen waren de doden op de vingers van één hand te tellen, nu vliegen de ledematen in het rond.

Waar in 1941 alleen de bossen waar de weerwolf bij volle maan huist sfeervol mistig waren, daar baadt in de nieuwe versie zelfs het interieur in een diffuse lichtval, waardoor het hele uiterlijk van de film eentonigheid uitstraalt. De kunst van de suggestie, het net niet laten zien van dingen, is jammerlijk verloren gegaan. De eerste moord die in 1941 werd gepleegd was aan het zicht onttrokken door een boomstronk, hier wordt alles tot in de gruwelijkste details getoond, maar bloot slaat toch echt dood. Dat tegenwoordig de special effects kundiger zijn, wil niet zeggen dat je ze veelvuldig moet inzetten, spaarzaamheid is geboden.

Niet alleen amusement

Maar het allergrootste verschil is inhoudelijk. In 1941 was The Wolf Man sensueel, subtiel, spannend, maar was het niet alleen amusement wat de klok sloeg. Er werden vrij zinnige dingen gezegd over het onvermogen van wetenschap om altijd alles te kunnen verklaren.  In 2010 gaat The Wolfman helemaal nergens meer over, een kermisritje volstaat blijkbaar om het publiek te behagen. Een grove misvatting.

http://www.nrc.nl/film/article2479872.ece/The_Wolfman

Robbert54

Pittige maar duidelijke review. Maar denk niet dat je een film uit 2010 met een film uit 1941 moet vergelijken. De originele is nou eenmaal een klassieker.
Ben het zeker wel eens dat de special effects van tegenwoordig vaak iets te veel toevoegen, en daardoor verdwijnt een gedeelte van de mysterie en de eigen fantasie.
Ik ga morgen dan ook lekker kijken met het verstand op nul. En laat hier nog wel weten hoe ik hem heb beleeft.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

peterrr

ik ben ook benieuwd...

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Robbert54

Nou ben geweest: vond hem geweldig!!! prachtig gemaakte film. Met een zeer goed geluid, sterke effects. vond beniccio del toro ook erg goed. Vond mr. Hopkins in het begin wat minder, maar denk dat dit ook aan het verhaal ligt. Voor mij persoonlijk was het Gore gehalte ook iets te hoog. Het laat, zoals de review al zei, soms wel weinig te raden over. Het had van mij ook wat minder gemogen, horror en slasher liefhebbers zullen het denk ik absoluut niet met mij eens zijn. Ook is de hele film idd gehuld in een lichte mist, maar persoonlijk vind ik het wel bijdragen aan de film. De schrik momenten zijn geweldig en volop aanwezig. Deze film komt hier zeker op blu-ray! je moet niet verwachten dat hij is zoals de klassieker. Dit is echt the Wolfman 2010! Dus ga ook met die instelling naar de bios
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Oh .. Robbert,

Je maakt me nieuwschierig  :P

Laat hem maar snel op BR verschijnen. Ik denk rond mei / juni  ;)