Xbox 360 Algemeen

Started by Madhouse, July 27, 2009, 09:31:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KillerbeeNL



:thumbs-up: toy toy

Quote from: Onne on July 21, 2010, 16:34:53
UPnP is al geactiveerd, ik kan namelijk met mijn PS3 onbeperkt draadloos gamen met dit modem.

Maar de Xdoos 360 werkt dus niet helemaal zoals het hoort. Dat is trouwens wel het enige apparaat wat met draad aangesloten is op het modem. Ik weet het IP adres van de Xbox en het MAC adres.

Ik ga vanavond dus een nieuwe Game applicatie aanmaken op het modem.
Dan geef ik die handmatig de poorten die je noemt en die kan ik ook nog aan dat MAC adres linken als het goed is.
Hopen dat het werkt!



Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Onne

Gelukt voor nu, ik heb de tijdzone van Londen naar Berlijn gezet . . . .  :-X
Meteen leaderboards, storefront, auctionmarket etc.

KillerbeeNL


Veel online plezier  :D

Quote from: Onne on July 21, 2010, 19:52:06
Gelukt voor nu, ik heb de tijdzone van Londen naar Berlijn gezet . . . .  :-X
Meteen leaderboards, storefront, auctionmarket etc.
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Mark89

Had een vraagje. Ik zag vandaag onder het kopje "Spotlight" in de Xbox dashboard een actie staan waarbij je 3 maanden Xbox Live voor €9,99 kan aanschaffen. Als ik op de optie klik dan krijg ik een message "No Payment Option Found" waarna ik op Add Payment Option klik. Dan heb ik twee mogelijkheden: Redeem Code en Add Credit Card. Gezien ik geen creditcard heb wil ik de optie Redeem Code gebruiken. Mijn vraag is nu: bedoelen ze hier nu een code voor Microsoft Points (wat zou betekenen dat ik 800 MPs = 10 euro moet aanschaffen; maar waarom geven ze dan niet aan dat het 800 MP kost) of iets anders?
Focal 1027Be fronts | Focal 1027Be rears | Focal 706 heights | B&W HTM7 | B&W ASW750 | SVS PC13Ultra | Elac Discovery | Antimode 8033b | Siltech Paris interlink | W&M HD-01 HDMI Cable | Rotel 1095 | Rotel 1075 | Marantz AV8802a | Marantz UD7007 | Marantz SA7003 | Sony PS3 | Microsoft Xbox One X | Microsoft XBOX360 | Samsung 55JS9000

Kjelt

Quote from: Mark89 on August  4, 2010, 17:01:46
Had een vraagje. Ik zag vandaag onder het kopje "Spotlight" in de Xbox dashboard een actie staan waarbij je 3 maanden Xbox Live voor €9,99 kan aanschaffen. Als ik op de optie klik dan krijg ik een message "No Payment Option Found" waarna ik op Add Payment Option klik. Dan heb ik twee mogelijkheden: Redeem Code en Add Credit Card. Gezien ik geen creditcard heb wil ik de optie Redeem Code gebruiken. Mijn vraag is nu: bedoelen ze hier nu een code voor Microsoft Points (wat zou betekenen dat ik 800 MPs = 10 euro moet aanschaffen; maar waarom geven ze dan niet aan dat het 800 MP kost) of iets anders?
Volgens mij is dat een code waarmee je dat item "gratis" of met korting verkrijgt. Soms krijg je bij een spel een Code waarmee je dingen met korting of gratis kunt downloaden.
Je zult toch eerst MS points moeten kopen en die activeren en dan deze actie doorvoeren dan zou je denk ik moeten zien dat je met de points kunt betalen.

Mark89

Quote from: Kjelt on August  4, 2010, 17:15:19
Volgens mij is dat een code waarmee je dat item "gratis" of met korting verkrijgt. Soms krijg je bij een spel een Code waarmee je dingen met korting of gratis kunt downloaden.
Je zult toch eerst MS points moeten kopen en die activeren en dan deze actie doorvoeren dan zou je denk ik moeten zien dat je met de points kunt betalen.
Maar als het zo is dat je een aparte code nodig hebt om uberhaupt deel te kunnen hebben aan deze actie, is het dan niet gek dat ze deze actie in het dashboard adverteren?
Focal 1027Be fronts | Focal 1027Be rears | Focal 706 heights | B&W HTM7 | B&W ASW750 | SVS PC13Ultra | Elac Discovery | Antimode 8033b | Siltech Paris interlink | W&M HD-01 HDMI Cable | Rotel 1095 | Rotel 1075 | Marantz AV8802a | Marantz UD7007 | Marantz SA7003 | Sony PS3 | Microsoft Xbox One X | Microsoft XBOX360 | Samsung 55JS9000

Kjelt

Quote from: Mark89 on August  4, 2010, 18:55:30
Maar als het zo is dat je een aparte code nodig hebt om uberhaupt deel te kunnen hebben aan deze actie, is het dan niet gek dat ze deze actie in het dashboard adverteren?
Ik denk niet dat je die code perse nodig hebt, je kunt ok gewoon met MSpoints betalen denk ik. je mag het meer als optioneel zien. Stel dat een bedrijf een aktie wil houden dan kunnen ze het met zo n code doen. Ieder item van live heeft dus standaard als interface dat er om een code gevraagd kan worden maar dat wil niet zeggen dat die code ook daadwerkelijk bestaat.

EdwinB

Ik denk niet dat je deze aktie met MS points kan betalen, alleen met creditcard of een echte code specifiek voor deze aktie.

Mvg,


Edwin

Remus

Quote from: Mark89 on August  4, 2010, 17:01:46
Had een vraagje. Ik zag vandaag onder het kopje "Spotlight" in de Xbox dashboard een actie staan waarbij je 3 maanden Xbox Live voor €9,99 kan aanschaffen. Als ik op de optie klik dan krijg ik een message "No Payment Option Found" waarna ik op Add Payment Option klik. Dan heb ik twee mogelijkheden: Redeem Code en Add Credit Card. Gezien ik geen creditcard heb wil ik de optie Redeem Code gebruiken. Mijn vraag is nu: bedoelen ze hier nu een code voor Microsoft Points (wat zou betekenen dat ik 800 MPs = 10 euro moet aanschaffen; maar waarom geven ze dan niet aan dat het 800 MP kost) of iets anders?

Als je xbox live wilt, kun die beter via het internet kopen. Gewoon even via google zoeken. Via ideal kun je betalen en de inlogcode krijg je direct toegestuurd (en het is een stuk goedkoper).

Mark89

Quote from: Remus on August  5, 2010, 21:12:13
Als je xbox live wilt, kun die beter via het internet kopen. Gewoon even via google zoeken. Via ideal kun je betalen en de inlogcode krijg je direct toegestuurd (en het is een stuk goedkoper).
Was meer het punt dat ik op het moment erg krap bij kas zit en daarnaast ook nog niet weet of ik de eerstkomende tijd uberhaupt wel toekom aan online gamen (i.v.m. studie) dat ik op deze actie wilde springen; anders had ik al lang een jaar-abo voor 34 euro aangeschaft via Gamehubs.
Focal 1027Be fronts | Focal 1027Be rears | Focal 706 heights | B&W HTM7 | B&W ASW750 | SVS PC13Ultra | Elac Discovery | Antimode 8033b | Siltech Paris interlink | W&M HD-01 HDMI Cable | Rotel 1095 | Rotel 1075 | Marantz AV8802a | Marantz UD7007 | Marantz SA7003 | Sony PS3 | Microsoft Xbox One X | Microsoft XBOX360 | Samsung 55JS9000

Onne

Ik heb laatst een jaar Gold voor 35.50 gekocht gamercardsdirect, werkte perfect !

ferry34

Quote from: Mark89 on August  4, 2010, 17:01:46
Had een vraagje. Ik zag vandaag onder het kopje "Spotlight" in de Xbox dashboard een actie staan waarbij je 3 maanden Xbox Live voor €9,99 kan aanschaffen. Als ik op de optie klik dan krijg ik een message "No Payment Option Found" waarna ik op Add Payment Option klik. Dan heb ik twee mogelijkheden: Redeem Code en Add Credit Card. Gezien ik geen creditcard heb wil ik de optie Redeem Code gebruiken. Mijn vraag is nu: bedoelen ze hier nu een code voor Microsoft Points (wat zou betekenen dat ik 800 MPs = 10 euro moet aanschaffen; maar waarom geven ze dan niet aan dat het 800 MP kost) of iets anders?


Lekkkere actie. Op gamehubs.com betaal je altijd €34-€38 voor een jaar live. Nu is het 34 dus.
http://www.gamehubs.com/xbox-live-12-month-gold-membership-card-worldwide-compatible.html
Ook betaal je nooit meer dan 1 euro voor 100 pnts.


http://www.gamehubs.com/xbox-live-2100-points-card.html


Om nog maar niet een te praten over prijzen van games :)
LG 65 inch C1 OLED
Denon AVR X250 BT
Harman Kardon 5 1
Xbox series X

This Game

Bij theHut.co.uk is ook regelmatig de 2100 point card voor 18-19 euro, incl verzenden ben je dan rond de 20 kwijt. Beetje jammer dat ze de code niet gewoon mailen. Doosje is ook niet te hergebruiken voor een disk.

Van de week daar nog Mass Effect 2, DAO:Awakenings en Nier bij elkaar incl verz. voor 44 euro besteld daar, dat was incl een SAL3 code die nog loopt (3.-) en 2 discs hadden een 2 voor 25 actie en daar ging dan nog eens 1,86 van het totaal af.
LG CX65/XSX/Onkyo NR7100/MA RS6-1-C(5G)/Rel Q150e

Ronin79

Zijn MS Points profiel gebonden ?

Dit omdat nu al de 2e Slim terug gestuurd moet worden, en ik heb er nog 400 pionts opstaan.
Ook het ik Dead Rising Zero gedownload.

Ik zal waarschijnlijk een nieuwe slim krijgen (de 3e)

EdwinB

Quote from: SillentWolf on September 24, 2010, 19:12:20
Zijn MS Points profiel gebonden ?

Naar mijn beste weten zijn de MS Points inderdaad aan je profiel gebonden.

Bel anders de Xbox helpdesk even om het bevestigd te krijgen.

Ronin79

Daar moet ik een half uur aan de telefoon zitten.
Ik kan toch niet anders dan erom gokken, aangezien de 360 maandag omgeruild of gemaakt word.
het zou alleen zonde van het geld wezen, mocht het niet profiel gebonden zijn.

Ronin79

Ik weet niet wat er met de 360's aan de hand is.
De Slim word morgen terug gestuurd, en de Elite makt het geluid van een gemiddelde stofzuiger.
Ik weet dat de Elites best luid zijn ... maar de voeding klink als een motor van een straaljager.
Zou de voeding misschien in het meubel te warm worden ?

Kjelt

Ik zou bij de XBOX zowiezo de componenten de ruimte en lucht geven, ik heb mijn 1e generatie xbox ge RROD't in een gangkast van 2m3  :o
Zou toch genoeg moeten zijn dacht ik, daarna de XBOX op de grond gezet met de blaasuitgang naar de kamer toe en never geen problemen meer gehad.
Draait inmiddels los bij de tv voor mijn zoontje, ik zelf heb de 360S inmiddels  :D maar ook daar wordt de voeding best wel warm.

Ronin79

Ik zal van de week eens kijken of ik de voeding nog iets meer ruimte kan geven.
Al word dat bij mijn set in de woonkamer wat lastig.

Verder ben ik ook erg nieuwschieribg wat ze met de opgestuurde slim gaan doen.
Hopelijk krijg ik een nieuwe opgestuurd, die wel aardig goed functioneerd. 3 maal moet scheepsrecht zijn ... toch ?

sj0er-D

Ben op zoek naar een losse 360 console unit (zonder schijf, kabels etc) anybody? Die van mij is overleden (definitief).

EdSki

Quote from: SillentWolf on September 27, 2010, 00:14:29
Ik weet niet wat er met de 360's aan de hand is.
De Slim word morgen terug gestuurd, en de Elite makt het geluid van een gemiddelde stofzuiger.
Ik weet dat de Elites best luid zijn ... maar de voeding klink als een motor van een straaljager.
Zou de voeding misschien in het meubel te warm worden ?

Beetje late reply, maar ik heb precies hetzelfde probleem met een box. De voeding ratelt als een gek. Er zit een ventilator in die niet goed meer loopt. Met warmte heeft 't niets te maken.

Heb nu al een tijdje een S en die draait tot nu lekker stil. Oude box wordt als het goed is zaterdag opgepikt door een liefhebber :)

sj0er-D

Quote from: EdSki on October 14, 2010, 17:58:19
Beetje late reply, maar ik heb precies hetzelfde probleem met een box. De voeding ratelt als een gek. Er zit een ventilator in die niet goed meer loopt. Met warmte heeft 't niets te maken.

Heb nu al een tijdje een S en die draait tot nu lekker stil. Oude box wordt als het goed is zaterdag opgepikt door een liefhebber :)
Haha ja absoluut een liefhebber :)

Ronin79

@ Edski

Mijn 4e aangekomen 360 slim, is nog steeds niet stil.
Voorlopig laat ik hem maar even aangesloten staan. De kans is namelijk zeer aanwezig,
dat ik er bijvoorbeeld bij de 10e omruil nog last van heb. Wel balen, maar het is schijnbaar niet anders.

Hopelijk word de nieuwe aankomende generatie van de Xbox, wel een stille en degelijke machine.  ;)

Rob Eric Blank

Mijn Elite is stil, behalve de disk (ik installeer de meeste games toch op de HD en heb dan geen problemen). Voeding maakt geen gekke geluiden, maar die ligt ook buiten en echter de kast. Kan dan voldoende koelen.

Ronin79

Mijn Slim kon ik niet meer omruilen, het geluid bleek volgens de winkel normaal te wezen  :wacko:

Het zal mij waarschijnlijk meer irriteren door mijn oren probleem ... maar ik kan mij niet voorstellen
dat andere dat ook niet horen.

De oude Elite die ik nog heb (waar ik nog veel op speel), lijkt ook net een stofzuiger.

Een vervangend model staat wellicht op de planning. Een Slim 4gig + 250 HD (bundel).
Dat zal nog wel even gaan duren ... maar hopelijk is de voeding van die Slim dan wel stil.