Xbox 360 Algemeen

Started by Madhouse, July 27, 2009, 09:31:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeroen de Waal

Heb weinig aan je uitleg hahaha  ;D ;) ;)

Ik heb juist al een omgebouwde 360 maar wil dus kunnen controleren of hij nog online kan zodat ik hem niet voor niets origineel laat flashen. Kan van mijn broertje nu ook originele 360 spellen krijgen en heb hem nu liever origineel maar wel zodat ik online kan.
Heb nooit games hoeven patchen oid, staat 1.91 op.
Fijne vakantie.


Jeroen.

Ronin79

#101
Thx jeroen  8)

In principe hoef je een omgebouwde 360 niet terug te flashen naar de orginele toestand. Deze zal gewoon je orginele games pakken.

Met andere woorden ... als je een orginele game bij jou thuis hebt liggen, kun je die gewoon in de 360 stoppen.
Als je niet online kunt, ben je wellicht geband.

Stel dat je een omgebouwde terug laat flashen, dan kun je later als nog geband worden .. als je een foutive game gespeeld hebt. De data word namelijk op servers opgeslagen. Dus dat heeft niet zoveel zin.
Je kunt hem beter zo laten, en gewoon orginele games spelen. Wil je de nieuwste games toch gebrand spelen, dan zul je een nieuwe update moeten hebben, of in de nabije toekomst. Mijn jongere broer had hier ook wat problemen mee.

Als je het zeker voor het onzekere wilt, dan is natuurlijk een nieuwe 360 de betere oplossing. Maar die dan niet ombouwen. Je kunt ook het advies aannemen, en gewoon met orginele games doorspelen op je omgebouwde 360.
Tegen bannen is niet veel te doen. Als je data al bij MS bekend is. je kunt dan later als nog kijken voor een nieuwe 360.
Dit bespaard op dit moment het geld voor een nieuwe, en het terug flashen.

Ik hoop dat je er geluk mee hebt.  ;)

Jeroen de Waal

Oke dan ga ik gewoon verder met originele games spelen! Kans is denk ik toch groot dat de firmware automatisch hersteld wordt na een verplichte update van een game ivm het XGD3 systeem.


Jeroen.

Ronin79

Heel veel succes ermee, en veel plezier online  ;)

johan d

#104
ik was van plan op het einde vh jaar een Dune TV-301 te kopen. Momenteel is er een dagaanbieding voor een Xbox360 + Call of Duty3 met 2 consoles

Kan zo'n Xbox360 alles wat een Dune kan?
Belangrijkste:
Foto en iso vanop een QNAP nas afspelen/beheren op TV?
TV opnames op de HD van de Xbox?

Alles bij ons draait op Linux (Ubuntu) geen Windows in huis!!!

Erik

Er zijn geruchten over een opvolger van de 360 in 2012 wordt gepresenteerd. Hexacore cpu, 2gb mem, dat belooft wat
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Ronin79

Klopt.

Er gaan ook geruchten van een Cloud dienst. Daarnaast blijft de DVD lade gewoon bestaan.
Verder heeft de 360 een AMD prototype GPU. Alleen het geheugen ... 2 Gig ? DDR5 ??
Dat lijkt mij beter als DDR2 of 3. Want anders is het wel wat karig.

Gisteren bij GK wat leuke ideeën gehoord wat de TEN eventueel zou kunnen, en dat klinkt veel belovend en heel interesant.
Hopelijk zit er wel een grote HD bij voor de opslag. Al zou de mogelijkheid om een Externe HD aan te sluiten ook mooi wezen.

Er zijn nog wel veel meer geruchten en verhaaltjes wat er online circuleert (kosten, hardware, diensten, etc.), maar we gaan er in Jan. 2012 wat van horen (CES).
De rest zal wel voor de E3 gehouden worden. Ben erg benieuwd.

Snutchz

Jaaaaaa!!! ..met 'n nieuwe CoD als launch title !!
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Ronin79

Halo 4 word het ook niet. Het is bevestigd dat deze voor de huidige generatie komt.
Of zou er misschien een hele andere gameserie als launch-titel worden gebruikt ? een nieuwe Gears Of War ??
Geen idee.

Joris1971

#109
edit

johan d

#110
Ik zoek iets om de kinderen mee te plezieren 6&8 jaar. Zijn er veel speltitels te verkrijgen voor de XBox voor deze leeftijd? of ga ik beter voor een PS3?
ik heb een Xbox 360 SLIM 250Gb met 2 draadloze controller van feb 2013 met 2 spellen voor 165€... Is een koopje lijkt me. Maar ben ik daar nog een tijdje gerust mee nu dat de nieuwe consoles op de markt gaan komen?

Jeroen de Waal

Waarom geen Wii Johan?
Daar heb je mega veel kidsgames voor!

Ik zou iig zo niet durven zeggen welke console beter is voor kinderen van 6 en 8 jaar, wanneer je zou moeten kiezen uit een 360 en ps3.


Jeroen.

johan d

#112
wat denk je van mij koopje? of zijn deze toch goedkoper te krijgen?
eerder de voorkeur naar xbox of ps3, omdat ik zelf er ook nog graag op mee zou kunnen spelen... of is dat geen reden om niet voor een wii te gaan?

Duffel

Mijn xbox reset af en toe zijn settings als hij een tijdje zonder stroom heeft gezeten. Moet dan weer alles opnieuw goed zetten. Denk dat het aan JTAG ombouw ligt, weet het niet zeker, maar denk dat daar een foutje in zit.

KILLorBE

Dat ligt niet aan de JTAG ombouw, de Xbox heeft geen batterij aan boord die ervoor zorgt dat je instellingen behouden blijven als hij een tijdje zonder stroom zit.
B&W - Phonar - Infinity - Denon - Oppo - Panasonic - Pioneer - Technics - Thorens
Sony - MS - Aiwa - Matchline - Monitor PC (Inakustik) - VLS - McFarlow - Linn - Spectral

I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not - Kurt Cobain