Nieuw gedeelte, wat is dit ?

Started by J.A.F._Doorhof, July 18, 2003, 16:51:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Op dit gedeelte zullen reviews gepost worden die door het HT forum worden gedaan, de bezoekers mogen hier GEEN REVIEWS posten, reacties/discussies etc. zijn natuurlijk welkom.

Waarom mogen bezoekers niet posten ?
We willen dit gedeelte puur houden voor echte reviews, deze worden door mij met de grootste zorg gedaan en ondersteund door meet resultaten en opinies.
Door het alleen hiervoor te houden kan dit gedeelte als een "guide" dienen voor mensen die iets zoeken.

Veel plezier.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Leuk en nuttig! :)

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

Tekst aangepast, sommige mensen dachten dat ze niet mochten reageren op de reviews, dat mag natuurlijk wel.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrick_vdb

Mooi initiatief Frank ;)

Ben benieuwd wat we zoal mogen gaan verwachten.

Mvrgr

Patrick

Erik

Ja me too, ik zie hier met plezier naar de vervolgen uit.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Rob_Dingen

#5
Hoi

Ik vind dit soort revieuws nooit zo objectief net zoals in de meeste bladen de commercie wint het altijd van de objectiviteit.
Wel is de info leuk en de metingen.
Maar de meeste zaken kun je al op www.projectorcentral.com vinden.
De informatie van de gebruikers op het forum is veel belangrijker en waardevoller.
Zeker omdat deze mensen geen binding hebben met het product of ze moeten het zelf bezitten dan zou het ook gekleurd kunnen zijn.

Rob

J.A.F._Doorhof

Hi,

Ik zal ook geen producten testen die we zelf importeren.
Projectoren krijg ik altijd voor een test en beslis daarna of we ze voeren, dat lijkt me dus totaal ongekleurd.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ub4b

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 18, 2003, 16:51:07
Op dit gedeelte zullen reviews gepost worden die door het HT forum worden gedaan, de bezoekers mogen hier GEEN REVIEWS posten, reacties/discussies etc. zijn natuurlijk welkom.

Als reviewer zonder commercieel oogpunt moet ik toch even reageren.

Vind deze omschrijving hierboven en in de lijst van forums best wel misleidend, want "reviews gedaan door het HT forum" lijkt op het eerste zicht reviews gedaan door de community (aka audioreview.com), terwijl de reviews alleen door jou gedaan worden gezien je bezoekers uitsluit. Uiteindelijk maken de gebruikers jouw forum.

Vandaar vind ik het maar correct dat je de omschrijving eerder invult als "Reviews door ITC Hometheater" of iets dergelijks.

J.A.F._Doorhof

Aangezien de mensen mogen reageren op de reviews die gedaan zijn lijkt me dat geen probleem, daarnaast zijn Garmt en ik voor een groot gedeelte het HT-Forum dus is de titel niet misleidend, ik neem aan dat Garmt ook reviews zal aandragen.

De reden dat we het niet door bezoekers willen laten doen is dat we een professionele review op willen zetten, er zullen zat mensen zijn die dat ook kunnen maar voordat je een review site ala (noem ze maar op) gaat krijgen waar sommige reviews kant nog wal raken wil ik het op deze manier proberen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

Probleem is wel dat ik liever voor HVT of hifi.nl reviews doe en op die reviews staat helaas copyright... Kan het niet echt maken om die hier letterlijk op te nemen. Wat ik wel kan doen is links opnemen naar hifi.nl als ik een review heb gedaan. Reviews die niet in een van twee publicaties komen wil ik natuurlijk wel hier plaatsen.

Grindtegel

Is er geen mogelijkheid om samen te werken met HVT en hif.com.

Dit forum en de andere twee zouden elkaar goed aanvullen lijkt me
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

frank1397


Dus alleen de Handelaren en de moderators mogen een review topic beginnen?

Ik kan me voorstellen dat dit de forum bind aan apparaten die forum handelaren graag willen verkopen en niet graag positieve opmerkingen van andere apparatuur willen zien.Die ze zelf niet leveren..

Ik zou denken dat deze forum het nut voor de handelaren heeft om hun kennis en markt werking in de gaten te houden en zo hun klanten te helpen met nieuwe producten of oude producten optijd te verwijderen in het assortiment.

mvrg,

Frank

J.A.F._Doorhof

Hi,
In principe mag iedereen een review posten maar hij wordt dan wel door ons bekeken is hij niet goed genoeg dan wordt hij verplaatst.
We willen graag goed onderbouwde reviews plaatsen en niet verhaaltjes over dat het er op de muur toch echt niet verkeerd uitziet :D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

frank1397

Hallo Frank,

Dat maakt het wat duidelijker.

Mvrg,

Frank

hillie

Ik ben het eens met het bericht van ub4b. Al begrijp ik de goede bedoeling van Frank, de omschrijving van de regels zijn onduidelijk.

Misschien moet er een onderscheid komen tussen twee groepen, namelijk Gebruikersmening en Reviews. Een gebruikersmening of een slechte review in de groep Reviews wordt verplaatst naar Gebruikersmening. Een review geplaatst in Gebruikersmening wordt verplaatst of herschreven (met aanvulling of correcties) in Reviews. Dit wil dan zeggen dat alle berichten in Reviews van goede kwaliteit zijn. Hier hebben we wat aan.