Post hier je mensen foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 31, 2009, 13:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rob Eric Blank

@Bernhardn, iets meer contrast zou wel fijn zijn. Is nu nogal grijs.
@Erik je laatste vind ik leuk. Misschien iets nabewerken met contrasten en kleuren. De andere platen zijn wat druk en rommelig. Voor mij zijn dit zoekplaatjes geworden en dat doet het voor mij niet. Die laatste heeft een duidelijke persoon, waarbij de vraag natuurlijk is wat die doet. Dat maakt het juist weer spannend.

Jumping Jack

#2226
Haar eerste schooldag, gelukkig samen met grote broer...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Kjelt

Die rugzakjes hebben er echt zin in, not  :D

Jumping Jack

 ;D Het ziet er deprimerender uit dan het was hoor. Ze vinden het allebei leuk op school (1e en 3e kleuterklas). Bij ons kunnen ze al vanaf 2,5 jaar naar de kleuterklas. In Nederland is dat pas later dacht ik?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

VlisChris

#2229
Oud klasgenote van me waar ik wat meer foto's van gemaak heb (Zie flickr in mijn sig)

Omdat er nog altijd mensen zijn die het willen weten hieronder even de apparatuur enz gegevens ;)
5DmkII
70-200 2.8 IS mkII
F2.8
1/250e
ISO 800

_MG_0059 by Christiaan Sauer, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

BernHardN

Quote from: Christiaan S on September  8, 2015, 22:42:14
Oud klasgenote van me waar ik wat meer foto's van gemaak heb (Zie flickr in mijn sig)

Omdat er nog altijd mensen zijn die het willen weten ;)


Die wat willen weten???...

Het linker oog is scherp de rechter niet! het effect van f2,8 ?

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

VlisChris

Je wilt niet weten hoevaak je de vraag krijgt met welke spullen de foto gemaakt is ;) Want dat is 100% bepalend voor de foto namelijk :P (al kom ik vaak genoeg foto's van mezelf tegen waarbij ik echt even moet opzoeken welke camera en/of lens ik gebruik heb :angel:)

Dat is inderdaad het effect van F2.8 met een wat langere lens.
Een bewuste keus overigens (net als de keus voor het oog om scherp op te stellen). Het geeft net even wat meer diepte in de foto.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

eddy135

Ik zou veel liever haar tel. nummer willen weten! ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Erik

#2233
Chris jij doet niet aan photoshop bewerkingen als pukkeltjes weghalen? Niet dat ze het nodig heeft maar dacht dat dat wel standaard was voor mensen fotografen.
Vind de foto wel mooi maar denk idd ook dat hij nog mooier was met beide ogen scherp.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Rob Eric Blank

Cris mooie plaat. Alleen misschien wat storend is het haar voor haar oog. Voor de rest prima

Rob Eric Blank

Een plaatje van mn dochter.
Amazed by Rob Blank, on Flickr

BernHardN

Quote from: Christiaan S on September  8, 2015, 23:02:56
Je wilt niet weten hoevaak je de vraag krijgt met welke spullen de foto gemaakt is ;)
.
k dacht meer een andere vraag, die van Eddy bedoel ik.....

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

VTEC_genieter

#2237
@Christiaan,
Ik vraag altijd naar meer [emoji12]
Wat is hier de brandpuntafstand?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VlisChris

:devil:


De moest ik even nakijken, maar Flickr geeft 160mm aan ;)
@ Rob: verdraaid lekker belichte foto.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Quote from: Erik on September  9, 2015, 13:04:22
Chris jij doet niet aan photoshop bewerkingen als pukkeltjes weghalen? Niet dat ze het nodig heeft maar dacht dat dat wel standaard was voor mensen fotografen.

Nog even reageren :)
Nee. Daar heb ik geen zin in. Ik fotografeer mensen. Geen barbie-popjes ;) Het is een fashion dat ik schiet. Dus ik zie voor mij het nut er niet van in. Maar dat wisselt uiteraard per persoon, per fotograaf en per model hoe daar over gedacht wordt.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

Kan me voorstellen was gewoon even benieuwd :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Dday

Als we in Parijs zijn staat nagenoeg altijd deze meer de duiven te voeren. Sluitertijd was 1/4000 om alles in de foto te bevriezen. + Polarisatie filter.


LittleNinja

Dit zijn niet je eerste foto's, schat ik zo in. 8) 8) 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VTEC_genieter

Lijkt wel een schilderij die je alleen ziet in de museum [emoji15]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Dday

De walibi fright nights zijn er weer. Volgende week Weer naar Walibi en morgen kijkje nemen in Movi park. Blijft leuk die Fright nights.

Edy de Clow. Met een Sony Nex 5r

VTEC_genieter

Mooie details en natuurlijke kleuren van Sony! [emoji106]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Rob Eric Blank

Scary one, nice

Even een plaatje van de herfst.
Forrest exploration by Rob Blank, on Flickr

Sk

#2247
Quote from: Rob Eric Blank on October 24, 2015, 11:11:56
Scary one, nice

Even een plaatje van de herfst.


Wauw! Gave plaat zeg! Mooie belichting  8)
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Erik

Mooie foto idd, ook artistiek.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill