Post hier je sport foto's

Started by J.A.F._Doorhof, May 22, 2009, 09:07:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R

Wow, erg strakke platen. Welk materiaal heb je gebruikt?

Starred

Fuji XT1 + Fujinon 50-140/2.8 zoom

Rob Eric Blank

Voor mij weer eens iets anders

Prologue by Rob Blank, on Flickr

For the crowd by Rob Blank, on Flickr

Le Tour in Utrecht by Rob Blank, on Flickr

Hootie

Foto 2 spreekt me het meest aan vanwege het originele standpunt.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

LittleNinja

Quote from: Hootie on July  6, 2015, 20:36:05
Foto 2 spreekt me het meest aan vanwege het originele standpunt.

Hootie

Selfiestick.... :D :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

Met het gewicht van Rob zijn camera eerder een steigerpaal :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rob Eric Blank

Quote from: LittleNinja on July  6, 2015, 23:46:39
Selfiestick.... :D :D
Ik ben het zelf niet die op de fiets zit....dus geen selfiestick.
Wel een arm. Ik zou mijn camera en lens niet aan een selfiestick willen binden, hoewel ik ook wel eens mijn monopod voor dit soort dingen gebruik.

Henkjan_O

#407
ik was afgelopen zondag in Assen:

foto is van Peter Elzinga, ik zit in de auto  ;D
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

Rob Eric Blank

Mooie audi, alleen twee keer dezelfde plaat.

vieze freddie

omdat het een quattro is, mag het van mij ;D :inlove:
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Rob Eric Blank

Wat plaatjes van de DTM op Zandvoort.

Da Costa by Rob Blank, on Flickr

RBN_1767.jpg by Rob Blank, on Flickr

Behind the rail by Rob Blank, on Flickr

Pack of cars by Rob Blank, on Flickr

Jamie Green by Rob Blank, on Flickr

Wittmann leads the pack by Rob Blank, on Flickr

BMW trio by Rob Blank, on Flickr

LittleNinja

Wow wat een heerlijke platen weer!!

Op de één of andere manier komen ze in breedbeeld toch altijd net even lekkerder uit de verf dan in 1:1 zoals op Instagram.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Rob Eric Blank

#412
Quote from: LittleNinja on July 28, 2015, 11:34:46
Wow wat een heerlijke platen weer!!

Op de één of andere manier komen ze in breedbeeld toch altijd net even lekkerder uit de verf dan in 1:1 zoals op Instagram.
Thanx. Ja 3:2 verhouding is net iets fijner.
Dit is even een selectie, andere beelden zijn er voor de opdrachtgever.

ritchard

Er weer een aantal van 1 van mijn vele hobby's.
Groetjes Ritchard
Mcintosh MX123, Mcintosh MC207, Hifi Rose 150B. Arcam Rphono. Thorens 125 MK2, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, Olympica 1, Olympica center, Venere Wall/Atmos, 2 x SVS SB-3000, MiniDSP DDRC-24, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, Audioquest Mackenzie xlr.

bmateijsen

Die cirkel met de flare van de zon is erg gaaf...

Rob Eric Blank

Quote from: bmateijsen on August 17, 2015, 17:36:47
Die cirkel met de flare van de zon is erg gaaf...
Godrays....idd gaaf!

danielo

Beetje laat, maar nog 1 van de toer in Utrecht. Vind het altijd wel grappig dat een team het geel aan het beschermen is. Dit was aan het begin maar wel nadat er een ontsnapping was.

denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Rob Eric Blank

Jammer dat de eerste rijder er niet op staat. Ook is je omgeving niet echt interessant....het geel staat er op, maar de foto prikkelt mij niet.

danielo

Quote from: Rob Eric Blank on August 20, 2015, 09:07:03
Jammer dat de eerste rijder er niet op staat. Ook is je omgeving niet echt interessant....het geel staat er op, maar de foto prikkelt mij niet.

Dit is ook niet echt mijn ding maar dank voor de feedback, zal eens kijken of ik er 1 heb waar de eerste wel op staat waarom vind je dat belangrijk?. Moet zeggen dat het lastig was een plekje te vinden en had camera gericht op de andere kant maar ze besloten ineens de andere kant van de rotonde te pakken.

Heb nog wel wat meer plaatjes als je kritiek wilt geven....

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Rob Eric Blank

#419
Quote from: danielo on August 20, 2015, 11:28:24
Dit is ook niet echt mijn ding maar dank voor de feedback, zal eens kijken of ik er 1 heb waar de eerste wel op staat waarom vind je dat belangrijk?. Moet zeggen dat het lastig was een plekje te vinden en had camera gericht op de andere kant maar ze besloten ineens de andere kant van de rotonde te pakken.

Heb nog wel wat meer plaatjes als je kritiek wilt geven....

Daniel.
Ik stond in Utrecht, was ook niet makkelijk een plek te vinden. ;) We post photos not excuses ;)

Maar waarom ik de eerste coureur hinderlijk vind zo, omdat mijn oog er naartoe trekt. En de vraagt om aandacht net als de andere fietsers. Als er veel onderwerpen om aandacht vragen komt het wat rommelig over. (is mijn mening geen feit....)

Als je eerste twee fietsers af snijft, heb je denk ik een betere plaat. Zie je man in het rood naast de gele trui en op de achtergrond publeik.

danielo

#420
Quote from: Rob Eric Blank on August 20, 2015, 14:28:27
Ik stond in Utrecht, was ook niet makkelijk een plek te vinden. ;) We post photos not excuses ;)

Maar waarom ik de eerste coureur hinderlijk vind zo, omdat mijn oog er naartoe trekt. En de vraagt om aandacht net als de andere fietsers. Als er veel onderwerpen om aandacht vragen komt het wat rommelig over. (is mijn mening geen feit....)

Als je eerste twee fietsers af snijft, heb je denk ik een betere plaat. Zie je man in het rood naast de gele trui en op de achtergrond publeik.

Ok geen excuses meer, stel je meer ervaren opmerkingen op prijs. Punt is vaak knip ik iets omdat het voor mij een verhaal maakt (zoals in dit geval dat ze op kleur aan het rijden waren en geel probeerde te beschermen. Maar als andere dat verhaal niet zien dan is het erg druk en onduidelijk waar we willen dat de kijker naar kijkt.

Je vind dan waarschijnlijk de 2 nieuwe ook dat die dieper geknipt moeten worden terwijl 1 voor mij vooral over de camera mensen ging die met hoge snelheid achter elke renner staan en de andere over het publiek. Denk trouwens dat deze laatste 2 op bijna de zelfde plek genomen zijn in Utrecht als de gene die je eerder posten was een leuke dag in Utrecht.

Besluit je altijd zo te knippen dat er een duidelijke focus is of laat je soms er ook meer in omdat er voor jezelf iets in zit wat andere waarschijnlijk niet zien?



denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Rob Eric Blank

Quote from: danielo on August 20, 2015, 15:40:53
Je vind dan waarschijnlijk de 2 nieuwe ook dat die dieper geknipt moeten worden terwijl 1 voor mij vooral over de camera mensen ging die met hoge snelheid achter elke renner staan en de andere over het publiek. Denk trouwens dat deze laatste 2 op bijna de zelfde plek genomen zijn in Utrecht als de gene die je eerder posten was een leuke dag in Utrecht.

Besluit je altijd zo te knippen dat er een duidelijke focus is of laat je soms er ook meer in omdat er voor jezelf iets in zit wat andere waarschijnlijk niet zien?
Ik vind de eerste nu inderdaad sterker.

De tijdrijders vind ik wel zo kunnen. Geen probleem, daar heeft het publiek een rol en vormt het voor mij 1 element.

Rob Eric Blank


LittleNinja

Gave shots Rob. Wanneer "mag" vignettering gebruikt worden naar jouw inzicht?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

@danielo,

Die tijdrijders vind ik zeker mooi.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"