Ik ben er niet zo heel erg van onder de indruk, nee. In de winkel zal het beeld inderdaad wel goed overkomen, maar in een huiskamer omgeving valt de tv qua zwartwaarden toch duidelijk door de mand en is de altijd aanwezige auto-dimming functie af en toe storend zichtbaar, met name bij donkere scenes. Ik moet de tv nog laten calibreren (ben al aangemeld voor een tour bij Frank) dus wellicht verandert mijn oordeel nog, maar eerlijk gezegd betwijfel ik het. Verder is de kijkhoek naar mijn mening maar matig, iets wat je in de winkel ook minder zal opvallen omdat je daar vaak niet recht voor de tv staat. Ook dat valt je in een thuis omgeving veel meer op.
Ik hoor mensen opmerkingen maken dat deze tv net zo mooi zwart geeft als een Kuro maar dat is simpelweg onzin. Het is 'gewoon' een LCD, ook geen local dimming LED, dus zwart blijft gewoon relatief problematisch bij donkere beelden. Qua design vind ik 'm wel mooi en de tv geeft, mede door zijn lage stroomverbruik, weinig warmte af, wat in mijn opstelling (ik heb 'm vrij kort voor een projectiescherm staan) wel weer een voordeel is. Ik zeg dus niet dat het een slechte tv is, maar het is en blijft op een aantal punten toch duidelijk een LCD, met alle voor- en nadelen van dien.