Smits Arnhem of Stassen hifi ?

Started by stellaboy, March 10, 2009, 22:15:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

Quote from: darkraver on October 24, 2014, 19:50:10
Meneer heeft nu zijn gal kunnen spugen.
De een vind het wellicht absurd en de ander zal zeggen "komt me bekend voor".

Hoe dan ook "geen reclame voor Stassen, wederom".
dat vind ik dan weer een voorbarige conclusie, verhaal zal vast 2 kanten hebben.
JBL PRX Power!

bartjan

Quote from: Raphie on October 24, 2014, 19:40:18
ok, dus de feiten

- je hebt een defect
- het apparaat wordt BUITEN de garantie heen en weer verzonden OP KOSTEN van Stassen
- Je verpakt zelf het apparaat slecht, maar neemt geen aansprakelijkheid voor transportschade
- je geeft akkoord na prijsopgaaf en hoopt het via coulance wel weer er af te lullen
- aflullen lukt niet en nu ben je boos :D

Ja ik snap het helemaal :D

1)I k heb een defect dat onder garantie ( ik meld dit tijdig) valt maar door te laat toedoen van Stassen pas enkel dagen na het verstrijken van de garantie wordt opgehaald.
2)Het apparaat wordt enkel door Stassen opgehaald. Ik heb de het afhalen zelf geregeld op MIJN kosten omdat ik geen vertrouwen meer heb in hun koerierdienst
3) Ik heb helemaal GEEN AKKOORD gegeven voor reparatie van kromme connectoren omdat ik NOOIT 1 BEWIJS heb ontvangen!
Trouwens het was UPS die me zou vergoeden en niet Stassen. Heel logisch dus dat UPS mij alle uitleg en bewijzen vraagt van de schade.
Maar Stassen heeft totaal niet meegewerkt PLUS nooit op tijd een foto gestuurd zodat UPS me kon vergoeden.
4) Aflullen staat niet in het woordenboek van Belgen! Maar wel in dat van .......... !

VlisChris

Even resumerend voor de report 2 mod.
Ik ga niet iedere quote waar iemand niet meer achter staat aanpassen.

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Raphie

Quote from: Christiaan S on October 24, 2014, 19:54:31
Even resumerend voor de report 2 mod.
Ik ga niet iedere quote waar iemand niet meer achter staat aanpassen.
:D
JBL PRX Power!

Raphie

#54
Misschien Bartjan gewoon even een verse start geven en topic opschonen tot voor zijn eerste post?
JBL PRX Power!

Deleted User

Moderators.... Waarom laten jullie deze meneer zijn gang gaan? 7 berichten, alleen maar negatief over een bepaalde dealer...

Wil de eerste die geen fouten maakt in zijn werk NU opstaan?


Ook ik heb een negatieve ervaring met een dealer, zijn probleem? Ik kom er niet meer en hij mist een totale order van ruim 10.000 euri. Maar dat geeft mij geen recht om hem zwart te maken op een forum..

Dat wilde ik even kwijt.. Ik ga nu MUZIEK luisteren ;D

gast_001

Quotedat vind ik dan weer een voorbarige conclusie, verhaal zal vast 2 kanten hebben.

Nee, dat meen ik serieus, er zijn slechts weinige winkels te Nederland welke toch herhaaldelijk negatief in de reclame komen, helaas is Stassen er eentje van.
Zou het graag anders zien maar verder ook niet echt belangrijk voor me.

gast_001

QuoteModerators.... Waarom laten jullie deze meneer zijn gang gaan? 7 berichten, alleen maar negatief over een bepaalde dealer...

Okay, dus als meneer zijn mening geeft dan mag dit niet ?
Ik zou zeggen "laat het aan iederers over om zijn eigen mening te vormen".
Zoals reeds aangegeven, zie dergelijke uitlaten ook op duitse forums terugkomen, dus zo bijzonder is het NIET, helaas.

bartjan

Quote from: Raphie on October 24, 2014, 19:45:46
hoe bedoel je trouwens advocaat? zelfs rechtsbijstand doet niks voor een factuur, van, wat zal het zijn? €150? misschien nog geeneens?
het verhaal doen bij je advocaat is al duurder  :D

Beste maat, ik heb vrienden zat bij de advocatuur. Ja ,Raphie, ik heb het geluk heel veel goede vrienden te hebben omdat iedereen me vertrouwt.
IK betaal daarvoor niet.
Of laat jij je vrienden betalen voor een dienst die je hun bewijst?
Ik vermoed het wel gezien je karakter waardoor je zelfs niet luistert naar wat ik te vertellen heb over dubieuze en verdachte praktijken.
Het was trouwens die vriend advocaat die me wees op twee illegale stappen van Stassen.
1) het koppelen van aparte schade te moeten betalen aan het afhalen van een gerepareerd apparaat onder garantie ( daarover bestaan al heel lang Benelux-handelsakkoorden)
2) Vragen om bewijs van schade en dat weigeren aan te tonen door Stassen naar UPS en mij toe.

Raphie

Quote from: darkraver on October 24, 2014, 20:01:46
Okay, dus als meneer zijn mening geeft dan mag dit niet ?
Ik zou zeggen "laat het aan iederers over om zijn eigen mening te vormen".
Zoals reeds aangegeven, zie dergelijke uitlaten ook op duitse forums terugkomen, dus zo bijzonder is het NIET, helaas.

Dark Raver + Stassen op google  :popcorn: je bent al jaren op kruistocht....
JBL PRX Power!

VlisChris

Ik ga even koffie halen mannen.
Dan kan ik daarna op het gemakje eens bedenken wat ik met dit topic ga doen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

gast_001

Effe een voorbeeld uit Hifi Forum.de

Dieser Erfahrungsbericht wurde von 15 Ciao Mitgliedern durchschnittlich als sehr hilfreich bewertet

Meine Bestellung und die Kommunikation mit der Firma "Stassen HiFi" in den Niederlanden hat leider nicht zu meiner Zufriedenheit funktioniert, weshalb ich meiner Verzweiflung an dieser Stelle Luft machen möchte, auch um andere potentielle Kunden zu warnen.
Ende Juli 2009 wollte ich mir einen neuen Cd-Spieler kaufen, da mein alter leider kaputt gegangen ist.
Daraufhin habe ich mich Netz schlau gemacht und als alter Hifi-Enthusiast, der nie genug Geld für etwas high-endiges im Wohnzimmer habe ich die Trendwende beschlossen und mich für einen Cambridge Audio Azur 640 C V2 als 1. Option entschieden.
Und einfach mal bei Stassen HiFi nach dem Preis mit Versand gefragt, laut Webseite sollte der Spiele dort 499 alles inklusive kosten.
Ich erhielt dann mit dem Angebot die Frage, ob nicht für den gleichen Preis auch der Music Hall 25.2 infrage käme, der würde musikalischer spielen.
Na, der gefiel mir auch und war zudem eigenlich viel teurer, unter 599 Euro habe ich den nicht gefunden.
Wow, super dachte ich.
Dann boten sie mit auch noch einen neuen Verstärker an, gleicher Preis und zu guter letzt auch noch dazu passende Canton Boxen plus Ständer ( 225 Euro)
, die Boxen leicht beschädigt laut Telefonat.
Das ganze Paket dann für 1375 Euro. Superpreis dachte ich, aber die Boxen für 150 Euro, schon superwenig, wo der Listenpreis bei 1000€ das Paar liegt.
Also nochmal nachgefragt, alles aufgelistet, was meiner Meinung besprochen war.
also cd-spieler, amp, boxen, ständer.
jajaja, alles klar stimmt so war die antwort des chefs, preis sthet so, bitte überweise das geld und die sachen kommen zu dir.

und als dann nach vorabüberweisung und einer woche wartezeit die pakete eintrudelten, was fehlte?
Kein CD-Player dabei, die Boxen stärker beschädigt als ich dachte, unter anderem fehlt vorne eine ganzer Teil der Ecke, optisch sehr störend.
Auf meine E-Mails plötzlich keine Reaktion mehr, am Telefon, wenn ich denn mal jemanden erreicht habe, wurde ich abgewimmelt:
"ach, ich verstehe nicht richtig, aber der Chef bestimmt, aber der hat gerade keine Zeit, er ruft gleich zurück."
Hat er natürlich nicht.
Ich habe jetzt nach diversen E-mails mit Bitte um Rückgabe wenigstens der Boxen ein Einschreiben hingeschickt, leider weiterhin keine Reaktion.
Ich werde wohl zum Anwalt gehen, es hilft wohl nichts.
Ich bin jedenfalls sehr entäuscht.
Ach ja , und soviel habe ich rausgekriegt, der besagte CD-Player soll jetzt plötzlich 700 Euro kosten.

P.S. Nachtrag 18.9.2009
Meinem Anwalt ist es gelungen Kontakt aufzunehmen, es sieht jetzt so aus als sei die Rückgabe kein Problem und ich bekomme mein Geld zurück.
Angeblich war Herr Stassen im Urlaub und hat die Sache verschwitzt.
Die Boxen sind nun also zurückgegegangen.
Naja.
Wenn es denn gut ausgeht könnte ich meine Meinung noch leicht nach oben korrigieren.

gast_001

QuoteDark Raver + Stassen op google  :popcorn: je bent al jaren op kruistocht....

Nee hoor, geef echter gewoon MIJN mening, als je keer op keer zulke berichten leest nu dan is het gewoonweg voor verbetering vatbaar ?

Raphie

Quote from: darkraver on October 24, 2014, 20:06:38
Nee hoor, geef echter gewoon MIJN mening, als je keer op keer zulke berichten leest nu dan is het gewoonweg voor verbetering vatbaar ?
leest = schrijft.....

Je maakt je al vanaf 2006 druk om Stassen, toen je nog je handeltje had, hou toch op  :D
JBL PRX Power!

VlisChris

Uit interesse, zijn er mensen die nog daadwerkelijk veel nuttigs te melden hebben in dit topic, over dit topic?
Zoniet ga ik er toch maar een slotje op hangen. Het zwalkt nu zo ontzettend. Of het moet voor jullie vrijdagavond-vermaak zijn :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

gast_001

#65
QuoteJe maakt je al vanaf 2006 druk om Stassen, toen je nog je handeltje had, hou toch op  :D

Ghe ghe, nee hoor denk wel haast vanaf midden jaren 90  :clapping:
Vind Stassen niet echt interessant, interessant vind ik wel dat je zulke berichten keer op keer terug ziet komen.

PuNkEnStEiN

Quote from: darkraver on October 24, 2014, 20:10:30Ghe ghe, nee hoor denk wel haast vanaf midden jaren 90.
Vind Stassen niet echt interessant, interessant vind ik wel dat je zulke berichten keer op keer terug ziet komen.
En dan ben jij niet te beroerd om daar keer op keer weer je bijdrage aan te leveren?  :laugh:
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

bartjan

#67
Quote from: jazzman on October 24, 2014, 19:58:34
Moderators.... Waarom laten jullie deze meneer zijn gang gaan? 7 berichten, alleen maar negatief over een bepaalde dealer...

Wil de eerste die geen fouten maakt in zijn werk NU opstaan?


Ook ik heb een negatieve ervaring met een dealer, zijn probleem? Ik kom er niet meer en hij mist een totale order van ruim 10.000 euri. Maar dat geeft mij geen recht om hem zwart te maken op een forum..

Dat wilde ik even kwijt.. Ik ga nu MUZIEK luisteren ;D


Beste, waarom zou ik vandaag niet het recht hebben om zoveel quotes te plaatsen bij reacties op mijn initieel probleem?
Ik lees hier reacties van personen die absoluut niet weten waarover het gaat, de oren en ogen sluiten voor een praktijk die ik heb meegemaakt die op meerdere manier niet correct is en die zelfs mijn verhaal niet in zijn juiste context willen plaatsen.
Dat al die Stassen-adepten tegen me zijn en hun lof mogen zwaaien over Stassen is voor mij toch geen enkel probleem.
Heb ik die ergens aangevallen af wat?
Kritiek heeft twee kanten.
Maar als ik mijn wrange wedervaren met Stassen hifi vertel word ik hier dadelijk door een horde aangevallen die zelfs niet lezen wat ik heb meegemaakt.
Mij goed: the truth is in the eye of the beholder. En gelukkig zijn er vele ogen en ervaringen.
Maar hierin de mond gesnoerd worden is een deftig forum onwaardig.
IK word zelfs aangevallen als ik mijn eerste tekst herschrijf omdat ik toegeef fouten te hebben gemaakt door onduidelijk te zijn.
Mijn tweede versie is waar ik achter sta.
Maar enkele kannibalen gunnen mij dit niet.
So be it.

gast_001

QuoteEn dan ben jij niet te beroerd om daar keer op keer weer je bijdrage aan te leveren?  :laugh:

Nee natuurlijk niet, waarom ook ?
Zijn ook zat winkels die ik geweldig vind en dat laat ik dan ook weten :)

bartjan

#69
Quote from: darkraver on October 24, 2014, 20:21:30
Nee natuurlijk niet, waarom ook ?
Zijn ook zat winkels die ik geweldig vind en dat laat ik dan ook weten :)

Darkraver heeft evenveel rechten als iedereen op dit forum!
Maar blijkbaar word je keihard aangevallen als je een negatieve ervaring vertelt die veel geld extra heeft gekost. Voor mijn geldbuidel. Het zij zo.
Warme oproep dus om alleen maar positieve reviews te geven wanneer het Stassen betreft als je dit hier op dit forum als normaal functionerend mens wil overleven.

Raphie

even voor de duidelijkheid, over wat voor bedrag hebben we het? en welke typenr receiver?
JBL PRX Power!

VlisChris

Ik denk dat het probleem meer in de toonzetting van de berichten zit. En niet zozeer in wat er gebeurd is.
Er zijn genoeg topics op dit forum te vinden waarin zaken besproken worden die niet leuk zijn om te ervaren. Alleen is de toonzetting van de berichten daar ook volstrekt anders.
Daarnaast is het ook "ongebruikelijk" dat andere leden voor kannibalen worden uitgemaakt. Of dat er meteen geschreven wordt dat je "de mond gesnoerd wordt".

Wellicht dat je ook naar je eigen toonzetting kan kijken als het op de toon van de discussie aankomt.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

gast_001

#72
Nu mijn eerste reactie met Stassen toen ik nog jong was en geld verdient had met werken op het land....
Je koopt een strippenkaart en neemt lijn 83 naar Venlo van je zuurverdiende centjes
Bij Stassen aangekomen ik toen "heb in duitsland het iets goedkoper gezien".
Reactie "doe ze dan daar maar de groeten, hoie", leuke reactie als je 15 of zoiets bent :).


Deleted User

Quote from: bartjan on October 24, 2014, 20:26:44
...... als je dit hier op dit forum als normaal functionerend mens wil overleven.
:threadclosed:

Raphie

i.d.d. en dan ook nog op hoge poten over "advocaten" praten, terwijl hij gewoon een kennis met iets meer kennis bedoelt   :popcorn:
JBL PRX Power!