HDSDI dealers gezocht

Gestart door Toni ( JVB Digital ), januari 21, 2009, 21:11:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toni ( JVB Digital )

Voor de opvolger van SDI zijn wij op zoek naar (een) serieuze ( exclusieve ) dealer(s) voor onze HDSDI Modificaties.

JVB Digital gaat ervan uit dat de potentieeel geinterseeerde weet wat (HD)SDI inhoud en beschikt over de middellen dit in te bouwen, te testen, en hierop aftersales kan verlenen .
Wij zijn niet op zoek naar potentiele z.g. NTH Dealers.


Jan




donaldk


Toni ( JVB Digital )

Citaat van: donaldk op januari 22, 2009, 00:18:35
Gaat het om 3 gig mods?

Hallo,

Vooralsnog leveren wij uitsluitend SD + HDSDI video only  boards ( dus geen embedded audio).
3G SDI hebben wij in ontwikkeling de streefdatum is 3e kwartaal dit jaar.

Onze SD SDI BT601/BT656 is op BT 601 zelf calibrerend dmv meegeleverde DVD , dus geen dipswitches en/of jumpers meer.

Mvrgr

Jan


Tinus_

Is het de bedoeling dat deze modules in diverse consumenten apparatuur worden ingebouwd?
Rebuilding my HT

Toni ( JVB Digital )

Citaat van: Tinus_ op januari 22, 2009, 13:37:31
Is het de bedoeling dat deze modules in diverse consumenten apparatuur worden ingebouwd?

Yep

donaldk

Zijn 4,5 Gig driver chips nou eigenlijk al verkrijgbaar?

ShellBeach

Is daar eigenlijk een consumer markt voor ? Nu HDMI zowat de standaard is voor digitale transfer voor consumer spul.

S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

Toni ( JVB Digital )

Citaat van: donaldk op januari 22, 2009, 16:29:09
Zijn 4,5 Gig driver chips nou eigenlijk al verkrijgbaar?


Wij zoeken zoals het topic gestart is Dealers voor hetgeen wij nu kunnen bieden.
Op verdere technische details kunnen wij zoals u wellicht zult begrijpen niet verder ingaan.

Serieuze dealeraanvragen kunnen verzonden worden naar [email protected]

Jan


ShellBeach

#8
Citaat van: Toni ( JVB Digital ) op januari 22, 2009, 17:08:19
Wij zoeken zoals het topic gestart is Dealers voor hetgeen wij nu kunnen bieden.

Beste Jan,

Ik weet wat het inhoud, ik heb nog voor een post-productie huis gewerkt waar SD en HD-SDI zowat de interne standaard was ....

Citaat van: Toni ( JVB Digital ) op januari 22, 2009, 17:08:19
Op verdere technische details kunnen wij zoals u wellicht zult begrijpen niet verder ingaan.

Vier jaar terug waren DVD spelers uitgerust met voornamelijk component, om de beste link te krijgen naar een scaler van die tijd was SDI een goede keuze.
Maar gezien HDMI de standaard vandaag is voor alles wat consumenten betreft stel ik mij de vraag wat voor de consument de toegevoegde waarde is ?

Wat is de USP ? Wij zijn een zaak dus een oprechte vraag.

PS: op avs wel open kaart: http://www.avsforum.com/avs-vb/archive/index.php/t-885329.html
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

Toni ( JVB Digital )

Citaat van: klinktbeter op januari 22, 2009, 17:52:10
Beste Jan,

Ik weet wat het inhoud, ik heb nog voor een post-productie huis gewerkt waar SD en HD-SDI zowat de interne standaard was ....

Vier jaar terug waren DVD spelers uitgerust met voornamelijk component, om de beste link te krijgen naar een scaler van die tijd was SDI een goede keuze.
Maar gezien HDMI de standaard vandaag is voor alles wat consumenten betreft stel ik mij de vraag wat voor de consument de toegevoegde waarde is ?

Wat is de USP ? Wij zijn een zaak dus een oprechte vraag.

Over beeldkwaliteit valt te twisten al zit er in HDSDI veel meer diepte.

Hoe vind je het zelf om bij Bluray de diverse overgangen van menus, reclames etc steeds naar een knippieren beeld te moeten kijken ?
Van alle HDCP, en andere narigheden in het video signaal heb je met HDSDI opeens geen last meer en dat ook nog volkomen legaal ! in tegenstelling tot div. HDCP killers.

Het zal niet veel voorkomen maar HDSDI is 300 mtr over 1 simpele kabel transporteren.



Jan




ShellBeach

Citaat van: Toni ( JVB Digital ) op januari 22, 2009, 18:17:10
Hoe vind je het zelf om bij Bluray de diverse overgangen van menus, reclames etc steeds naar een knippieren beeld te moeten kijken ?
Van alle HDCP, en andere narigheden in het video signaal heb je met HDSDI opeens geen last meer en dat ook nog volkomen legaal ! in tegenstelling tot div. HDCP killers.

Eigenlijk nooit last van gehad: 1 HTPC met fixed 1920x1080 HDMI output voor DVD, HD-DVD, BD en alle soorten backups/encodes/captures in alle mogelijke container formaten en dit naar een gecalibreerde 50' Full-HD plasma. Getweaked op zo'n niveau dat je overwegingen maakt tussen hardware en software scalers en keuzes tussen diverse mpeg2 en h264 decoders, ik zie de verschillen ik ga enkel voor het allerbeste. Alles uiteraard geverifieerd met test patterns ed ...

Het enige wat vervelend is, is het feit dat er kwa film 24p, 25p, 50i 2:2 en 60i 3:2 materiaal bestaat en kwa video 50i en 60i en dat ik de output frequentie van de Radeon kaart verzet om het bronmateriaal te matchen, anders hapert de boel tijdens bvb pans. Maar ik heb een getrained oog ik zie bijna onmiddelijk hoeveel de refresh zou moeten staan dat is hooguit een paar clicks.

Citaat van: Toni ( JVB Digital ) op januari 22, 2009, 18:17:10
Het zal niet veel voorkomen maar HDSDI is 300 mtr over 1 simpele kabel transporteren.

Er zijn zeker pro-toepassingen voor jullie product, doet me denken aan wat Gefen doet. Bvb XL gaming in Kinepolis icm een PS3 die dan in het midden van de cinema zaal staat. Met een HDMI kabel kom je er dan ook niet.
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

Toni ( JVB Digital )

#11
Er zijn zeker pro-toepassingen voor jullie product, doet me denken aan wat Gefen doet. Bvb XL gaming in Kinepolis icm een PS3 die dan in het midden van de cinema zaal staat. Met een HDMI kabel kom je er dan ook niet.
[/quote]


Dank je wel voor je input,

We verkopen  gemiddeld 2-5 geinstalleerde mods per week aan eindgebruikers.
Nederland loopt helaas net als met SDI helaas een beetje achter op de rest van Europa.
Maar dat komt vanzelf vandaar dat we een dealer zochten.

We zijn ondertussen waarschijnlijk voorzien.