welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Started by blue-eyes, January 9, 2009, 18:51:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronin79

#5000
Ik koop veelal Steelbooks en soortgelijke.

Niet zo zeer dat ik films kijk, want dat doe ik zeer zelden (zoals men weet) .. maar omdat
ik oa, bepaalde genres verzamel. Natuurlijk kijk ik ook wel naar de film titels zelf. Ik koop geen vaag
spul, puur omdat ik een verzamelaar ben.

Dus met andere woorden; Captain America: Winter Soldier heb ik oa. in pre-order staan ... maar ik zal niet een
Steelbook of Metalcase kopen van bijvoorbeeld Re-Animator. Het moet iets zijn wat mij leuk lijkt,
of wat ik al leuk vind, en het moet passen in de collectie. Datzelfde geld ook voor de normale uitgaves.

Snutchz



..'n uitstekende film om je scherm mee in te laten spelen  :bigsmile:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini


StefaanD

Paar dagen geleden bij amazon.it besteld in hun 10 BD's voor 50€ actie, alles inclusief voor 54,20 € (dus 4,20€ verzending voor de goeie rekenaars onder ons  ;)




Ronin79

#5004
Batman Year One - Animatie film, besteld in de V.S.

Het enige wat erg irritant is; is dat men schijnbaar niet weet wat men verkoopt. Ik spaar oa. Superhelden films.
Zowel in Steelbook, met Slipcover en soms de normale Amray versie .. dat toe wel ik nagenoeg geen film kijk.

(off-topic: tegenwoordig heb ik naast mijn oren probleem ook veel problemen met de ogen, waardoor deze niet alleen zeer
pijnlijk zijn, gevoelig voor licht en kleur .. maar ook kijk ik er nog erg wazig bij. Een deel is te wijten aan wat ik al
met de ogen had, een ander deel is volgens de dokter onbekend ... dus volgende week maar weer naar Zonnestraal.
Mijn humeur is hierdoor aardig onder het nul-punt geraakt. Eerst kon ik al oa. niet tegen geluid, en nu dit, wat al maanden speelt,
en maar niet beter word. Dus als ik ook nog eens de verkeerde spullen krijg ......  :mad:  ^&*!@!^  ;)  )

Sorry frustratie van mij afschrijven .... hoe dan ook;

Nu heb je in Amerika naast de normale uitgaven van Animatie films (DC / en soms Marvel), ook de Special Edition (2 disk met Slipcover),
een versie met een poppetje, en soms een Steelbook. Nu is het al 3x gebeurd dat ik de normale versie heb gekregen in plaats
een Special Edition met Slipcover. Als verzamelaar word ik hier niet blij van. Bij de vorige verkoper heb ik al eens uitgelegd,
dat er een verschil zit in de versies. Maar sommige zijn zo dom, dat ze dat niet snappen. Ook heb ik net de verkoper  gemaild die
mij Year One heeft opgestuurd. Ik hou de films wel (was al voor betaald, en de film op zich klopt), maar leuk is anders.

ps.

Voortaan maar proberen zulke films via Amazon te bestellen. Echter het is geen Amazon versie, maar een Target. Dus makkelijk word
dat niet. Ik weet dat de versies met Slipcover gewild zijn, maar dat is geen excuus om maar een normale versie op te sturen, dat toe wel
in de omschrijving duidelijk de Special Edition staat vermeld.


evilniek

Je zou ook is kunnen proberen via het forum van hidefninja, daar doen ze heel vaak powerbuys, georganiseerd door liefhebbers.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Ronin79

#5006
Ik ken het forum inderdaad .... ben daar al een lange tijd lid van.  ;)

Alleen zijn soms powerbuys van Amerikaanse uitgaves niet altijd interessant voor Europeanen.
Naast de verzend en andere kosten, ben je vaak goedkoper uit ... als je net voor de release het
van een Amerikaan koopt op Ebay. Sommige verzenden (soms) zelfs gratis, zoals ik had met een paar
Steelbooks (Son Of Batman, Justice League War en The Dark Knight Returns)

Aan Europese powerbuys doe ik soms wel mee. Zo had ik verleden jaar een paar Exclusive Steelbooks van
de Engelse HMV keten, voor een paar euro per stuk.


LuPo

Ik moet zeggen dat als ik een normale editie van een blu-ray zou krijgen terwijl ik een special edition had besteld, dan zou ik er wel werk van maken. Immers heb je vast ook wel een ander bedrag betaald dan voor de normale blu-ray.

Ronin79

Het bedrag incl. verzending was € 20. Het viel nog mee, maar ik baal er wel van.

AnubisNefer

#5009
Melancholia Plain Archive P001 - Nummer 0003/1000

Me sa happy!









Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

raindog

Hier zijn vandaag ook een paar aardige films in de brievenbus gevallen. Ben vooral benieuwd naar Nymph()maniac













Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Lightspeed

Na lange tijd weer eens wat kunnen vinden/kopen...      (beetje variatie)   :bigsmile:
Moonrise Kingdom, The Raven, Der Baader-Meinhof komplex.
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

tajo


Job

#5013

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

tajo


VTEC_genieter


25 euro hardcopy bij de Dixons.
70 euro digitale download van de Playstation Store.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VTEC_genieter

Vandaag was ik weer bij dezelfde Dixons en ze hebben de prijs voor de PS3 game Battlefield 4 op 49,99 euro gezet!
Haha! 10 Dagen geleden kocht ik daar het spel voor 25 euro! :)

En vandaag kreeg ik de bluray film The Grudge 3 in m'n brievenbus.

Deze bluray kan ik nergens vinden in Nederland. Vorige week zag ik de bluray van deze film op de Engelse eBay en nu ligt ie bij mij thuis :)

Ben blij met deze unieke bluray!!
Ebay rulez!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Raymond187

Quote from: VTEC_genieter on July 23, 2014, 22:05:35
En vandaag kreeg ik de bluray film The Grudge 3 in m'n brievenbus.

Deze bluray kan ik nergens vinden in Nederland. Vorige week zag ik de bluray van deze film op de Engelse eBay en nu ligt ie bij mij thuis :)

Kan me deel 1 nog herinneren...Tijdje terug, maar vond dat toen een spannende film. Deel 3 nooit gezien. Is dat wat?

Kill bill 1&2. Deze wilde ik altijd al op BR hebben. Ondanks dat ik hem al zeker 2 x gezien heb.

Ik wacht nog op een kansje om Kung fu panda 1&2 op BR te kunnen kopen (2e hands)voor een leuke prijs.

VTEC_genieter

#5020
Deel 1 van The Grudge vond ik eng. Heeft de sfeer van The Ring!
Deel 2 was minder eng.
Deel 3 moet ik nog kijken. Heb er heel lang op gewacht, ik wilde per se de BD versie. Kon de full-hd versie ook nergens "binnenhalen".
Nederland, ik bedoel ook op Marktplaats kon ik de BD niet vinden.
Maakt mij echt niet uit of deel 3 goed is of niet. Heb lang gewacht op deze film :) Binnenkort kijken met de gordijnen dicht, wel middernacht ;) De bluray is zelfs nog origineel gesealed.
In dit deel speelt actrice Shawnee Smith (bekend van de Saw films 1 en 2) ook in ;)

Als het goed is, is er een ook bluray combo pack van Kill Bill 1 en 2 voor een budget prijs. Check de Nederlandse webshops of de Mediamarkt ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VTEC_genieter

Gisteren gekocht bij de MM voor € 4,99



Verder hadden ze verschillende versies van The Amazing Spiderman 2:
Steelbook bluray: 19,99 euro
Digibook bluray (met klein boekwerk): 22 euro dacht ik
3D versie: 28 euro
Bundelpack bluray van deel 1 en deel 2: 20 euro.

Ik heb die film nog niet gekocht, ik wacht wel effe.
Maar Spiderman moet je eigenlijk in 3D zien thuis! ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

TopGun2010

Oblivion en de serie The Bridge 1 en 2 bij Bol.com
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

VTEC_genieter

Goede film Oblivion en referentiemateriaal voor je HT :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

TopGun2010

Zeker! Ik blijf hem ook leuk vinden! :-)
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...