REGELS PRIJSVRAGEN !!! GOED LEZEN !!!!

Started by J.A.F._Doorhof, December 26, 2008, 20:56:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

1.
De HTFORUM prijsvragen zijn bestemd voor de HTFORUM donateurs.
Je kunt willekeurig welk bedrag doneren om een HTFORUM donateur te worden (zie http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=64273.0)
Van het geld dat overblijft gaan we 1x per maand of per 2 maanden een prijsvraag houden, maw dit geld stroomt op de 1 of andere manier weer terug naar de leden.
Het forum kost natuurlijk nog steeds geld en de sponsoren (zie de banner bovenin) zorgen voor een groot gedeelte, al het overige word door ITC betaald.
De donaties vullen dit aan, en wat overblijft gaat in prijzen of prijsjes voor de prijsvragen.

2.
Sponsoren van het HTFORUM staan VRIJ om zelf ook prijsvragen te organiseren.
De prijzen moeten dan wel bestaan uit ECHTE prijzen, dus geen kadobonnen van 5.00 waar je niets voor kunt kopen.
MAW de winnaar moet of een kadobon krijgen waar hij echt direct wat aan heeft (zonder bij betalen) of waar hij/zij naar KEUZE op kan bijbetalen.

3.
Geldigheid van de prijzen is altijd 3 maanden, dit om de sponsoren te beschermen tegen mensen die eventuele kadobonnen lang achterhouden.

4.
De sponsor dient er voor te zorgen dat de prijs bij de winnaar thuis komt, hou daar dus rekening mee.

5.
De uitkomst is geen enkele vorm van discussie over mogelijk, alle selecties zullen eerlijk plaats vinden.
Zijn er meer mensen met goede antwoorden dan zal de eerste de prijs krijgen.

6.
Val onze sponsoren en het forum beheer aub niet lastig met negatieve opmerkingen over de prijsvragen, we doen dit allemaal vrijwillig en dat verdiend wat respect denk ik.
Openheid van de kosten/baten van het forum zijn we niet verplicht openbaar te maken maar ik hoop dat iedereen snapt dat dit door ons (ITC) eerlijk gedaan word.
Aangezien de kosten enorm fluctureren (datatraffic/onderhoud/reparaties/upgrades etc.) kan het zijn dat we de ene maand geen prijs hebben en de andere een wat grotere etc.
Dit hangt tevens af van de donaties en het aantal sponsoren die aktief zijn op het forum.


We wensen iedereen veel succes met de prijsvragen.

SPONSOREN DIE EEN PRIJSVRAAG WILLEN ORGANISEREN AUB EERST EVEN KORTSLUITEN MET INFO@HTFORUM.NL OM PROBLEMEN TE VOORKOMEN !!!!
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Vampire

Ik weet niet of ik hier überhaupt een discussie mag starten, maar ik ben het niet zo echt eens met het tweede deel van regel 5...
Ik zou het voor degenen die niet 24/7 het forum doorspitten eerlijker vinden wanneer de prijswinnaar uit alle goede inzendingen wordt geloot...
Ikzelf kijk wel regelmatig op het forum, maar er zijn natuurlijk mensen die niet de hele dag achter hun pc zitten, en die doe je m.i. tekort met de 'wie het eerst komt, het eerst maalt'-regel...
Dit betekent natuurlijk wel dat er een eindtijd voor de prijsvraag moet zijn, maar dat moge duidelijk zijn...
Een erg leuk idee overigens, de prijsvraag op zich ;)
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

DVDGuy

Ik ben het met de vorige poster eens; in geval van meerdere poster met de juiste antwoorden is loting m.i. een "eerlijkere" manier om aan de winnaar te komen en dat hoeft heus geen notaris te zijn, mag Annewiek zijn  :police:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

J.A.F._Doorhof

We zullen dat meenemen in de overweging.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robbert54

Quote from: J.A.F._Doorhof on December 27, 2008, 08:59:36
We zullen dat meenemen in de overweging.
is dat nog aangepast? dus een loting? wel zo eerlijk toch? ik heb bijvoorbeeld erg veel tijd, maar ken er ook genoeg hier die misschien maar 2x in de week een uurtje tijd hebben..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

J.A.F._Doorhof

Ik doe het inderdaad via loting bij onze eigen prijsvragen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"