Prijsvraag deel 1 HTforum

Started by J.A.F._Doorhof, December 26, 2008, 11:56:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Ik wilde het juist zo simpel mogelijk houden inderdaad zodat iedereen een gelijke kans had :D

Inzending waren teleurstellend jammer genoeg, rond de 7 waarvan er 5 bijna alles goed hadden.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

M

Hoi Frank,

Wil je veel meer inzendingen, hoofdprijs JVC HD750 :o

Let the games begin ;D
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

Robert Toet

Minuutje gratis winkelen bij ITC zal het ook leuk doen ;D

Ejorne

#28
Gefeliciteerd VAMPIRE.  8)

--------------------------

Helaas lees ik deze topic nu pas...
Een kans van meer dan 1 op 10 op een stel fraaie interlinks is altijd leuk natuurlijk.

Misschien bij een eventuele volgende prijsvraag ben ik van de partij.

(hoop dan alleen niet dat het van die specifieke of technische vragen worden zoals uit dat voorbeeldje...  :-\ Hoewel het wel aanspoort tot verdieping in de toch wel belangrijke materie achter onze hobby. ;D Wellicht een stapje in de richting van een eventueel zelfbouw projectje. Echter zal dat laatste niet echt in het voordeel zijn van de meeste forum sponsors, wanneer dat voor veel personen zal gelden...  :P )

wilmans


Quote from: Ejorne on January 29, 2009, 21:21:25
Wellicht een stapje in de richting van een eventueel zelfbouw projectje. Echter zal dat laatste niet echt in het voordeel zijn van de meeste forum sponsors, wanneer dat voor veel personen zal gelden...  :P )

Nou dat zelfbouwen moet je niet onderschatten. Bijvoorbeeld bij een versterker bouw je niet zomaar. Ik heb het in verleden gedaan. Erg leuk, maar erg veel werk. (ik heb bijvoorbeeld meer zo'n 1000 gaatjes moeten boren). En dan hoef je nog niet eens een goede versterker te hebben (maar wel eentje waar je trots op kunt zijn). :inlove: Ik heb weleens gelezen dat van Medevoort vele volume knoppen heeft uitgeprobeerd om de juist eruit te zoeken. Het is als bij alle bouwers veel zoeken en uitproberen om met de juiste componenten iets moois te bouwen. Daar heb je bij zelfbouw het geld niet voor.

Tegenwoordig beperk ik me met de zelfbouw van kabels/interlinks. En de meeste spullen heb ik gekocht bij .... de sponsors van dit forum.

koosnaampje-audiofiel

Quote from: ShellBeach on December 26, 2008, 16:11:43
Als shiftingsvraag heb ik nog een voorstel:

Hoeveel taalfouten staan er in de maandelijkse Vi-Fi reclame van ITC ?

Minder als in mijn post!!

:blink:
Klipsch, Denon.

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.