Eerste film in jaren die we na 45 minuten uitgezet hebben.
dat is bijzonder jammer. het is inderdaad precies wat op zoek naar zichzelf het eerste uur, maar ik heb
toch geen enkel moment getwijfeld om hem af te zetten...
Het personage van Portman maakt een fantastische evolutie door, en dat is toch wel de moeite op het einde. Net wat veel films van vandaag mankeren, personages blijven vaak gewoon statisch...
Hoop dat je'm nog eens herneemt, al zal het niet hetzelfde zijn, want je bent toch uit de sfeer van de film. (en als je het al afgezet hebt, neem ik aan dat je niet nog eens het eerste deel zal herzien)
Qua twist... ik miste dat niet echt, niet alles moet je continue op het verkeerde been zetten, vind ik. Dit is voor mij niet het soort film dat het moet hebben van z'n twists en turns.
@ Celerontje:
ja toch wel, ik zag van bij het eerste beeld dat het 16mm (met die korrel) dus mijn interesse was zowieso gewekt. waarom nu nog op 16 draaien, en zeker voor zulk een grote film. (hoewel dat relatief is, met 13mln dollar budget)
er zitten redelijk wat subway scenes in, het was mij niet zozeer opgevallen IN de subway, maar wel de scenes die erop volgen. Er komt ineens zoveel textuur terug. De 5 of 7D beelden oogden wat platgeslagen, en als je erop gaat letten: de grain ligt erbovenop, daar waar bij de 16mm je beeld eigenlijk voortkomt uit de grain (bij gebrek aan betere uitleg)
ik vind het geen goed idee om te mengen