You Don't Mess with the Zohan

Started by Erik, November 10, 2008, 20:44:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

QuoteThis is the story about a Mossad agent Zohan Dvir, who fakes his death so he can re-emerge in New York City as a hair stylist. He romances his clients by giving them "special services" in the back room. However, he is eventually recognized, and risks losing his newfound life and career.

Erg leuke film heb weer heerlijk gelachen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Raphie

Ja, hij is goed he? Adam Sandler is wederom top!
JBL PRX Power!

Hanky Panky

Smell it, smell it, now take it ! It's for you !!  ;D ;D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Erik

Ik heb het meeste moeten lachen toen al die potjes naar beneden donderden en die andere kap(st)ers doorgingen alsof er niets aan de hand was. ;D

En ook hoe het middenoosten een beetje op de hak worden genomen ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

WJUC

Ik heb ook erg gelachen om deze film, maar er zit wel een erg hoog Borat gehalte in.

Nahpets

Leuke momenten maar als geheel niet boeiend.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Xstream

Begin was sterk ... kakte toen in, met af en toe een opvlieging, en het einde was bedroevend slecht. Jammer, want dat is nu juist de omgekeerde volgorde.
Er zaten zeker wel leuke momenten in ... maar al met al hou je aan het eind een gevoel over van mja ... ach ... we zijn 1.5 uur verder, maar ik ben er niks mee opgeschoten en ben er ook niet veel vrolijker van geworden.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

wil

Vanmiddag gekeken, erg grappig. Ook onderbroekenlol is lol  :hehe:

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

rattaplan


Martin_M

#9
Ik vind 'm ook erg goed.
Inmiddels twee keer gezien  ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Robbo

Na 20 minuten afgezet.  Niet te harden.

rattaplan

tja dat kan. Als humo ;Dr niet je ding is waarom zet je hem dan op. Je weet dat het een komedie is toch

celerontje

Misschien in de hoop dat de desbetreffende komiek er eindelijk achter is gekomen dat hij niet grappig is? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

rattaplan

ik vraag me af of hijzelf de humor er zelf ook van inziet ja  ;D

tja ik vind hem egt fantastisch. zeker in de oudere films als happy gilmore enzo.
Misschien zegt dat dan wel weer iets over mij.  :wacko:

Robbo

Quote from: rattaplan on July 20, 2009, 15:34:50
tja dat kan. Als humo ;Dr niet je ding is waarom zet je hem dan op. Je weet dat het een komedie is toch

Alsof humor inherent is aan Adam Sandler?!

Die ik overigens wel kan waarderen, echter niet in deze over-de-top in het kwadraat onzin.

rattaplan

moet eerlijk zeggen dat de laatste films van hem, zoals je zegt, wat meer over de top zijn. Is ook voor een breder publiek bedoelt.
Hiermee verliest ie voor mij wel iets aan kracht t.o.v. zijn eerdere films.
Maarja het schijnt toch te werken, gezien de hoge inkomsten van zijn films.

rattaplan

#16
dat stukje met die voeten, vond ik super. Smell it smell it,.... now take it  :worship:

Xstream

#17
Mja, ik was ook altijd wel een fan van Sandler, maar qua comedy is het de laatste jaren echt treurig.
Happy Gilmore was super, toen volgden er nog een paar aardige met Wedding Singer en Big Daddy, The Waterboy en Little Nicky - al worden ze niet door iedereen even gewaardeerd . Click vond ik dan weer een leuke film van 2 jaar terug ofzo. Verder wist hij bij mij gek genoeg veel meer indruk maken in de ietwat arty en serieuze film Punch Drunk Love, die ik geweldig vond. Even later gevolgd met een nog meer serieuze film "Reign over Me" waar ik perplex was van z'n rol, ik had geen idee dat hij zoiets kon neerzetten.

Misschien zou hij wat meer moeten investeren in wat meer degelijke comedy / drama's ipv die onderbroeken humor, want dat wil niet zo erg meer lijkt het. Of ik wordt te oud, dat kan ook natuurlijk ;) Maar vroeger zat er nog een leuke edge / gevatheid in, die herken ik gewoon niet meer.

Shooter McGavin: You're in big trouble though, pal. I eat pieces of shit like you for breakfast!
Happy Gilmore: [laughing out loud] You eat pieces of shit for breakfast?
Shooter McGavin: [long pause] No!

Blijft een geniale scene :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

jslaman

Heb erg moeten lachen om deze film, die mega-onzin ligt mij wel.

Pieter-Jan

Ik vind de film ook best vermakelijk ... onzin tegen de slapstick aan ... maar best onderhoudend :)
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

Koen K

In het begin vond ik hem erg vermakelijk, maar hij kakte toen het verhaal eenmaal op gang was toch wel in. Desondanks heb ik hem met plezier bekeken.

Jbrouwer

Met alle respect,maar ik heb mijn werkelijk doodverveeld,nog erger dan onderbroekenlol.
Ik heb sandler in betere films gezien,het idee was leuk maar daar blijft het bij.

Gr,Jan

Nightrider

Dacht bij de trailer dat het echt geen leuke film zou zijn, maar achteraf is het best een aanrader. Echt een no brainer komedie die best vermakelijk is :D

mijavere