UPDATE!
Het is heel lang geleden dat hier nog iets gepost is geweest! Maar, ik ben hier bewust een tijdje weggebleven om mezelf niet ZOT te laten maken

Nu, door privé omstandigheden is alles hier een beetje in een stroomversnelling geraakt. En na wat denkwerk ben ik eruit geraakt!
De Onkyo TX-SR606 doet wat hij moet doen, maar verhuist naar de woonkamer. Hij is ondertussen vervangen door een Denon AVR-3312, deze stuurt nogsteeds de B&W DM 603 S3, DM 601 S3 en de LCR 600/ ASWhuppeldepup (de nr ontgaat mij even volledig) aan.
In de woonkamer komt dus de TX-SR606 in combinatie met wederom B&W's. Welke,.... ik weet het nog niet, ik heb er al enkel op het oog gehad. Maar financiën spelen nu wel even een grote rol, daar er ook een zithoek, eetplaats, slaapkamer en nog wat andere huishoudelijke prullen diende aangeschaft te worden
De Denon is nu afgeregeld met de meetmic die er bij zat, maar hoop om een van de volgende dagen beroep te kunnen doen op Blackball om eens binnen te springen en de boel eens ferm onderhanden te nemen! Al moet gezegt, alles klinkt een stuk helderder, subtieler, rustiger... kortom beter!