welke hd decoder voor ziggo

Started by eduard, February 21, 2011, 20:57:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eduard

Heren,

Ik wil binnenkort via ziggo naar hd gaan kijken. Welke decoder raden jullie mij aan?

frank2

Mijn moeder heeft Ziggo Humax 5000 hd ontvanger, ze woont in hengelo. Deze ontvanger geeft continue storing op NL 1 en 2 HD, na tel. contact met ziggo; probleem ligt bij humax. Na tel. contact met humax: probleem kigt bij ziggo, de freq. is erg hoog. Maw. geen oplossing.

Ze gaat binnenkort de ferguson van mijn buurman proberen.....
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Ghosty J

Neem de cisco zijn weinig problemen mee / en of ik heb er weinig problemen mee gehad.
Geeft mooi neutraal beeld hd ontvanger + interactief + opnamefunctie
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghanzzzzz

Quote from: frank2 on February 21, 2011, 21:26:14
Mijn moeder heeft Ziggo Humax 5000 hd ontvanger, ze woont in hengelo. Deze ontvanger geeft continue storing op NL 1 en 2 HD, na tel. contact met ziggo; probleem ligt bij humax. Na tel. contact met humax: probleem kigt bij ziggo, de freq. is erg hoog. Maw. geen oplossing.

Ze gaat binnenkort de ferguson van mijn buurman proberen.....

Ik kom uit dezelfde regio en heb dezelfde decoder, maar absoluut geen problemen!
Ben er dan ook erg tevreden over.
De Humax 5000c hd-ontvanger vind ik erg mooi beeld weergeven en goed in het gebruik. Zappen gaat vrij vlot en ik vind alles overzichtelijk weergegeven.

Vin_cent

Ik heb ook een cisco, slechts € 149 = bij een alles-in-een. Ben er erg blij mee, opnemen, pauzeren etc werkt sinds een update perfect.
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

jslaman

#5
heb de samsung h360, bevalt hier prima!

Denon Focal

Ik heb de C++ module, bavalt erg goed.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

CineSmurf

Quote from: jslaman on February 22, 2011, 12:33:02
heb de samsung h360, bevalt hier pirma!

Die heb ik ook als HD ontvanger. Blijft een prima apparaat, doet al veel jaren trouw z'n werk.
Ik heb ook een humax 5050 harddiskontvanger. Specificaties geweldig, meestal uitstekend, maar met (nog steeds) irritante bugs.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

eduard

Bedankt ik heb de humax 5100c net besteld

Ghosty J

Je hebt nog geen gecalibreerde tv ? :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

eduard