DD - nieuw huis - tijd voor 3e BIOS

Started by DD2, October 2, 2008, 23:39:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DD2

#125
QuoteHeel fraai! Maar na deze lange tijd van stilte verdienen wij eigenlijk wat meer plaatjes  


QuoteCoole foto! Als je er nog een paar meer hebt, dan zet ik hem graag bij ons onder publicaties op de website!

Groet,

Bjorn


yeps..  I know..  wacht nogsteeds op de ruwe foto's...   :-[     dan kan ik hopenlijk wat leuke plaatjes neerzetten hier.

DD2

#126
QuoteDRaai je nu in stereo? of zie ik het niet goed?


't is heel even behelpen.. ;)  idd..  

upgrade pad betekende dat ik even in 2.0 verder moest... hoop snel de set compleet te kunnen maken. Misschien maar even krantenwijkje erbij nemen..  :P

Het gemis van 5.1 is minder erg dan ik gedacht had.. luister "en kijk" erg veel muziek, denk 70-80% en dat deed ik meestal in Stereo ook omdat die geluidsporen vaak beter lijken te zijn.

Met films merk je het wel.. maar moeten zeggen dat het geluid met de diffusors aan de muur in stereo ook echt enorm ruimtelijk klinkt.   Dat gezecht te hebben, ik zag van de week de nieuwe Terminator in de Bios in Ede en daar klonk dat 5.1 toch wel weer heel erg lekker ook..  ;D    geduld geduld..  :sigh:

MLCinema

Geduld is een schone zaak!. Als het straks compleet is ben je denk ik tevredener als ooit tevoren. Op deze manier krijg je natuurlijk ook een veel hoogwaardigere set. Laat die Foto's maar komen ::)
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

DD2

#128
Got em...   :laugh:



















LexiconLogan

arghgh....p r a c h t i g!!
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

DD2

#130



en de achterkant..

DD2

Quotearghgh....p r a c h t i g!!


:happy:

DD2

Mijn vriendin vroeg me net nog even hoeveel geld het nu totaal gekost heeft...    ::)

en vooral hoeveel het nog gaat kosten..    :-X


Toen ging ik eens nadenken.. best grappig, het voelt als een dure hobby..  ;)   maar meer dan de moeite waard altijd.   

Met een dikke smile keer op keer thuis genieten in je eigen bios..  das onbetaalbaar..   ;D

LexiconLogan

en eh...wat heeft het nou gekost of is dat geheim?
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

MLCinema

Heel fraai! Mooie kleuren ook, het is ook niet zo'n typsche bioscoop maar heeft zijn eigen sfeer. Prachtig!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

JeKa


DD2

#136
Quoteen eh...wat heeft het nou gekost of is dat geheim?

ff snel en grof afgerond

verbouwing zo'n 10k (misschien iets meer..  :P)
Beamer 5k
speakers 3k
sub 2k
scherm 0,5k

Bank had ik al,.. 2k
poef 0,8k

ps3, xbox360,
oude Denon A1D in gebruik als voorversterker. (was ooit 6000 gulden..)
Via forum 2x parasound op kop getikt en laten reviceren/modificeren..  totaal 1,5k schat ik
bekabeling zo'n 700 euro denk ik..  (deel goedkoop op de kop getikt)

dus tegen de 30k ff grofweg zegmaar,..

plan is nu om te upgraden naar 5.1   dus Wilson Benesch Square center en two aanschaffen..  zo'n 5500 euri denk ik..
Parasounds verkopen voor 1k ongeveer..
Arcam 600 aanschaffen 4k


dan zou het totaal dus straks tegen de 40k lopen...   dat moet je maar niet te hard op roepen ook..  koop je een mooie auto voor.. ;) (gelukkig lease ik die al.. *lol*  )


Ben op mijn 19e begonnen met kopen van Hardware en steeds weer ingeruild voor nieuwe,...  dus het klinkt als een hoop geld maar het is in de praktijk vrij rustig opgebouwd..


laatste verbouwing is bettaald van de overwaarde van mijn oude huis.  (die meerwaarde kwam door mijn vorige bios natuurlijk..  ;D dus ik was verplicht het weer in een nieuwe te steken.. )

DD2

'k vergeet mijn HTpc nog trouwens...

das meer een soort kindje geworden.. :)  die kost continu geld..   haha

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Davey

#139
Quote from: DD2 on June 21, 2009, 19:36:28
ff snel en grof afgerond

verbouwing zo'n 10k (misschien iets meer..  :P)
Beamer 5k
speakers 3k
sub 2k
scherm 0,5k

Bank had ik al,.. 2k
poef 0,8k

ps3, xbox360,
oude Denon A1D in gebruik als voorversterker. (was ooit 6000 gulden..)
Via forum 2x parasound op kop getikt en laten reviceren/modificeren..  totaal 1,5k schat ik
bekabeling zo'n 700 euro denk ik..  (deel goedkoop op de kop getikt)

dus tegen de 30k ff grofweg zegmaar,..

plan is nu om te upgraden naar 5.1   dus Wilson Benesch Square center en two aanschaffen..  zo'n 5500 euri denk ik..
Parasounds verkopen voor 1k ongeveer..
Arcam 600 aanschaffen 4k


dan zou het totaal dus straks tegen de 40k lopen...   dat moet je maar niet te hard op roepen ook..  koop je een mooie auto voor.. ;) (gelukkig lease ik die al.. *lol*  )


Ben op mijn 19e begonnen met kopen van Hardware en steeds weer ingeruild voor nieuwe,...  dus het klinkt als een hoop geld maar het is in de praktijk vrij rustig opgebouwd..


laatste verbouwing is bettaald van de overwaarde van mijn oude huis.  (die meerwaarde kwam door mijn vorige bios natuurlijk..  ;D dus ik was verplicht het weer in een nieuwe te steken.. )

Niet over praten joh en zeker niet tegen LL  ;D ;).

Belangrijkste is dat je iets heel moois hebt neergezet en als dat niet op deze supermanier had gekund had het er iets anders uitgezien  ;)

Fabian92

Echt ongeloofelijk mooi  :o Bijna precies zoals ik ook mijn HT zou willen (, alleen zou ík een stoffe bank prefereren :lookaround: ) . Maar écht heel mooi!
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

DD2

QuoteBelangrijkste is dat je iets heel moois hebt neergezet en als dat niet op deze supermanier had gekund had het er iets anders uitgezien


Dat is zeker waar!  Ben er super tevreden mee... 

DD2

QuoteEcht ongeloofelijk mooi   Bijna precies zoals ik ook mijn HT zou willen (, alleen zou ík een stoffe bank prefereren  ) . Maar écht heel mooi!


Had een mooie hoekbankcombi.. (zie paar pagina's terug.. oude opstelling) maar die paste er niet meer in helaas...  vind dat bruine leer trouwens wel erg mooi afsteken achteraf tegen de strakke grijs/bruin/groen achtige wand en zwarte vloer. Dus geen spijt van..  ;)

museumdistrict


WickedGame

Erg prachtig! Mooie ruimte om eens heerlijk in terug te trekken :)

Doompie

Schitterend mooi  :worship:

Super goed doorgewerkte consistente stijl, erg mooi verlicht..

Je zal er een hoop plezier beleven na al dat harde werken..

Fabian92

#146
Quote from: DD2 on June 22, 2009, 12:31:37
Had een mooie hoekbankcombi.. (zie paar pagina's terug.. oude opstelling) maar die paste er niet meer in helaas...  vind dat bruine leer trouwens wel erg mooi afsteken achteraf tegen de strakke grijs/bruin/groen achtige wand en zwarte vloer. Dus geen spijt van..  ;)

Vind de bank qua kleur etc. heel mooi in het geheel passen, alleen ik vind stoffe banken wat lekkerder zitten, maar who cares  ;D
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

DD2

 ;D    haha.. inderdaad...

nee ik dacht nog even terug aan mijn stoffen bank..   had hem eigenlijk net.. was zonde dat hij er niet in paste,..  altijd lekker veel zitruimte met een hoekcombi..    'k heb teveel nichtjes en neefjes..   gelukkig zijn ze nu nog klein en kunnen ze een beetje stapellen..  8)

Atmoz


HEEL mooi inderdaad O0 O0

Geweldige ruimte en érg mooie foto's heb je ervan gemaakt.
Die beelden/kleuren komen er gewoon super uit 8)

Mvg,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

xynyx

Gefeliciteerd  :clapping: :clapping: Prachtige ruimte :worship: