HT in Garage Xtra Small

Started by LP, September 12, 2008, 16:06:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rovinggecko

Wow, daar is de lat duidelijk een stuk hoger gelegd!
Ziet er mooi uit zo.
Maakt wel nieuwsgierig naar een foto vanuit een van de stoelen naar voren :)
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

LP

Quote from: frederick130391 on December 29, 2013, 14:54:39
Dat is allemaal heel mooi afgewerkt zo te zien. Echt netjes! Zo wil ik het later ook wel  ;D
De beamer schuift steeds tot op een vast punt veronderstel ik?

De afwerking is mooi maar was stukken beter. Helaas met een verbouwing altijd zo dat wat de ene maakt, door de andere wordt gesloopt. Deuren zijn bij het plaatsen in de vloer en het plafond 'gebeukt'. Zwarte panelen zijn langs de muren/plafond gehaald. De schilder en de vloerenboer moeten dus weer langskomen om de zaak te herstellen (en wat gaan zij weer slopen). Soms het idee dat er geen einde aan komt.

De beamer staan op een plank met glijders en heeft een vast eindpunt. Je kan 'm dus niet zo ver doortrekken dat ie op de grond valt.

Quote from: quattronl on December 29, 2013, 16:09:03
Wow, mooi hoor!

Quote from: Christiaan S on December 29, 2013, 18:13:50
Wat een prachtige ruimte :clapping:

Bedankt. Ook heel erg blij mee.

Quote from: Joske007 on December 29, 2013, 17:31:57
Wauw, weer een referentie HT   :wub:

Qua uiterlijk wel. Of dat het ook qua beeld en geluid wordt? Dat worden nog een paar lange maanden voordat ik daar achter ben.

Quote from: rovinggecko on December 29, 2013, 18:35:24
Wow, daar is de lat duidelijk een stuk hoger gelegd!
Ziet er mooi uit zo.
Maakt wel nieuwsgierig naar een foto vanuit een van de stoelen naar voren :)

Nog even geduld voor de foto's van de voorkant. Enige wat je nu ziet is een zwarte baffle wall met ruimte voor de drie front speakers. Scherm en speakers moeten nog komen. Zodra het scherm hangt, zal ik wat foto's van de voorkant posten.

Etiennevh

Mooi zeg :) Ben benieuwd naar foto's van de rest van de ruimte!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

LP

Quote from: Etiennevh on December 30, 2013, 10:54:43
Mooi zeg :) Ben benieuwd naar foto's van de rest van de ruimte!

Enige wat nog ontbreekt is een foto van de voorkant (de zijwanden zijn identiek). Zodra het scherm hangt, zal ik nog wat meer foto's posten.

vik

Best wel trots dat onze apparatuur een plek heeft gevonden in deze schitterende thuisbioscoop  :worship:

Deze ruimte werd door BB&G  al omgedoopt tot "The Blue Room" :

http://beterbeeldengeluid.nl/portfolio/the-blue-room-jbl-synthesis-one-array/

Schitterend project en waanzinnig mooi geluid! Een van de mooiste ruimtes die ik heb ervaren. Mooi werk van BB&G en Mutrox.

Inmiddels staat hier sinds gisteren de CineMike UDP-203 speler. Daarnaast een CineMike Marantz AV 8801 processor en 2 CineMike Emotiva eindversterkers.

Heel veel plezier met de Oppo!!  :thumbs-up:


Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

raindog

Wow!!  :worship: :worship:

Prachtige ruimte. Complimenten aan LP en BB&G!
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

LP

Bedankt dat je mijn topic weer tot leven hebt gewekt ;D.

Net een paar uurtjes met mijn nieuwe aanwinst gespeeld. Wat was het schrikken toen ik de ongemodificeerde Oppo UDP-203 voor de eerste keer beluisterde. Wat een bagger t.o.v. de CineMike BDP-95. Schel en synthetisch hoog en een onscherp beeld. Had mijn twijfels of daar ooit iets van te maken was. Maar wat een resultaat! Dat laag! Wow! Een hele mooie vooruitgang. Ben nu wel heel erg benieuwd naar het beeld met een UHD bron.

Ben ook erg te spreken over de firmware update uit Bulgarije. Zonder probleem speelt de Oppo nu ISO's vanaf een NFS schijf. Hierdoor is mijn setup weer ietsje eenvoudiger geworden.

Remco

Quote from: LP on September 16, 2017, 17:43:44

Net een paar uurtjes met mijn nieuwe aanwinst gespeeld. Wat was het schrikken toen ik de ongemodificeerde Oppo UDP-203 voor de eerste keer beluisterde. Wat een bagger t.o.v. de CineMike BDP-95. Schel en synthetisch hoog en een onscherp beeld. Had mijn twijfels of daar ooit iets van te maken was. Maar wat een resultaat! Dat laag! Wow! Een hele mooie vooruitgang. Ben nu wel heel erg benieuwd naar het beeld met een UHD bron.


Ja de Oppo BDP-95 Cinemike Ultimate klinkt lekker ;) ;D.
HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6-P CM | Cabasse Eole-4 | Dual JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

vik

Zin en tijd om langs te komen Lars?  :music:  :)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=165790.msg3094866#msg3094866




Quote from: LP on September 16, 2017, 17:43:44
Bedankt dat je mijn topic weer tot leven hebt gewekt ;D.

Net een paar uurtjes met mijn nieuwe aanwinst gespeeld. Wat was het schrikken toen ik de ongemodificeerde Oppo UDP-203 voor de eerste keer beluisterde. Wat een bagger t.o.v. de CineMike BDP-95. Schel en synthetisch hoog en een onscherp beeld. Had mijn twijfels of daar ooit iets van te maken was. Maar wat een resultaat! Dat laag! Wow! Een hele mooie vooruitgang. Ben nu wel heel erg benieuwd naar het beeld met een UHD bron.

Ben ook erg te spreken over de firmware update uit Bulgarije. Zonder probleem speelt de Oppo nu ISO's vanaf een NFS schijf. Hierdoor is mijn setup weer ietsje eenvoudiger geworden.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

skank1

Jammer dat alle fotos wegzijn!
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii