Infinity Theatre > gone with the wind, but now with a livingroom HT

Started by Sonic Circle, July 25, 2008, 13:48:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GTDesign


GTDesign


GTDesign


Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Davey

Quote from: atmoz on February 19, 2009, 22:15:02
Die laatste doet 't hem :D

I Like it O0 O0

Zekers dat die laatste 't helemaal doet. WAUW!!! Dat gaat wel wat worden ja  8)

Sol

Holy sh*t, G! You really nailed it this time! :o

Mooie creatie weer. Dat zijn de dingen waaraan je de vakman herkent. Geweldig... ;D
Ga je zeker van genieten, Sonic! ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Frank.V

Wow, Heb dit topic al een tijdje gevolgd, maar zo he! Dat planfond is echt super mooi! :) Mooi werk! :exclamation:
:D Natuurlijk is de rest van de ruimte ook erg mooi! ;) Ben benieuwd naar het eind resultaat, maar dat zal zeker niet tegenvallen!

GTDesign

Ter aanvulling, het scherm meet 260 cm breed en staat nu met de masking panelen in de 21:9 stand.

Sonic Circle

Quote from: GTDesign on February 19, 2009, 22:13:20
Welnu... ;D
Quote from: GTDesign on February 19, 2009, 22:13:45
8)
Quote from: GTDesign on February 19, 2009, 22:14:07
:inlove:

Juiste volgorde Gé, ik heb vanavond nog een tijdje met de verlichting zitten spelen. Echt om verliefd op te worden en precies wat we zochten! :wub:

En dan te bedenken dat er over een tijdje ook nog een sterrenhemel in zit. Die lagen en diepte in het plafond, schitterend!

Quote from: Sol on February 19, 2009, 22:24:58
Ga je zeker van genieten, Sonic! ;)

Zoals je leest doe ik dat nu al voordat er maar een film is gedraaid :)


Hoezo maakt Gé altijd dezelfde ontwerpen en HT's? Onzin. Fantastisch hoe de ruimte tot leven komt met zo'n mooi 3 lagen plafond en diverse types verlichting.

hoekie

VET erg VET !!
Schitterend dat plafond en uiteraard de rest van de ruimte ook....

Sonic Circle

Mooi al die positieve energie hier! :D

De wanden zijn nu aan de beurt voor een 2e (rechterzijde nog niet gedaan) of 3e laag saus (alles behalve plafond). En het schilderen van alle kozijnen en de deur in de juiste kleur.

Jean Sibelius

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

denoontje


Sol

Maar...Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de 'achterkant'. ;D
Of zeg ik nu heel iets geks? :P
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Sonic Circle

Nee hoor.

Achter de 'kastenwand' hebben we v.d. week nog gipsplaten gezet, daar was het steenwol nog bloot. Gé heeft er ook alle bekabeling netjes klaargelegd en weggewerkt. De kastjes zijn echter nog niet op hun plek, we moeten de achterwand nog 1x sauzen.

Foto's komen wel weer als die zo'n beetje klaar is :)
Gé is even een paar dagen weg en we gaan zelf ook een weekendje weg met vrienden.

Dus pas halverwege volgende week weer wat nieuws. Maar daarna gaat het hard, dat beloof ik.

Joris1971


LittleNinja

Heren,

Daar waar ik eerder aanmerkte dat ik moest wennen aan de kleuren, moet ik eerlijk toegeven dat het in zijn geheel wel enorm fraai uitpakt! 8)

Ik ben erg benieuwd naar de afronding van het project.

Een vraagje wat ik bijna niet durf te stellen is of de plafondlagen gevuld zijn met materie. Wellicht is dat al ergens vermeld maar ik was mijn reply al aan het inslaan.. :P

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

reza

Heel, heel, heel, erg cool. Ones you go 21.9 you dont wanna go 16.9!!
Heel mooi werk weer Ge. Mooie zolder hoor.
Zal vast ergens te lezen zijn maar voor mijn eigen gemak : Welke beamer gaat er plaats nemen op deze zolder?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sol

Dacht mij te herinneren dat het een JVC wordt. De HD-350, but correct me if I'm wrong. ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Yep... Een HD350. 8)

Samen met een prachtige Arcam AVR350, Sonus Faber Toys
en een hele dikke vette en niet meer in zwart verkrijgbare Velodyne SPL1500R...

8) 8) 8) 8) 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Sol

Hij heeft het toch wel goed voor mekaar die Sonic! ;D
Om van te dromen, zo'n setup... 8)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.