Post hier je overige foto's

Started by BernHardN, June 25, 2008, 12:48:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rielplayer

Quote from: Rob Eric Blank on June 16, 2013, 16:45:52
Ik vind het een fijne plaat, mede doordat dit net een andere benadering is.

mooie foto, maar wat is er anders aan?
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Rob Eric Blank

Quote from: Rielplayer on June 18, 2013, 13:10:02
mooie foto, maar wat is er anders aan?
Vaak zie je een close-up van een vliegtuig.
Tevens zijn er mensen die de sporen wel meenemen, dus op de foto zetten maar in deze foto vormen de rooksporen de compositie. Weer eens wat anders dan wat ik van die luchtmachtdagen zag langs vliegen...

Rob Eric Blank


vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Rob Eric Blank

Even nog wat plaatjes van mn auto. Nog even voordat deze de deur uit gaat.


Fiesta Forever by roberto_blank, on Flickr


Small and nible by roberto_blank, on Flickr

Rob Eric Blank


BernHardN

ik zag hem al op Flickr, erg mooi!

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

mimic

Ik doe ook eens en poging.

Zaterdagmiddag een rondje wezen vliegen met een maatje;

_MG_9895 by Mick v/d Zwan, on Flickr
KEF LS50W - Velodyne DD12

Geert

Vliegveld bij Corfu
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

VlisChris

#1710
_MG_5269 by Sauer Fotografie, on Flickr

Blijft een lastig onderwerp om fatsoenlijk op de foto te zetten. Zeker omdat het in Vlissingen normaal gesproken slechts sporadisch onweert. De laatste tijd gelukkig wat vaker (lees 3 a 4 keer per week). Dus kan een beetje oefenen. Heb onderhand wel gemerkt dat ik de foto's standaard moet onderbelichten. De flits geeft zo gigantisch veel licht dat het anders niet echt goed gaat. Deze foto is in Photoshop bv 2 stops omlaag gehaald. Terwijl het originele bestand zonder de flits al vrij donker was. Nuttige informatie voor een volgende keer ;)

Tech:
5DII
16-35 @ F4
4sec
ISO800 (wilde bewust geen 30 seconden sluitertijd omdat ik de wolken vrij normaal in beeld wilde)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

jeffaudio

Stereo setup: Mcintosh,Vincent,, popcorn,Lapp, van den Hul, Epson
HT Setup 11.1 Atmos/DTS X  Marantz, denon,Klipsch Quadral,Popcorn,  ,Oehlbach , optoma
Slaapkamer Setup  Denon , Teufel 5.1.2,quadral ,Mitsubishi beamer

jeffaudio

Stereo setup: Mcintosh,Vincent,, popcorn,Lapp, van den Hul, Epson
HT Setup 11.1 Atmos/DTS X  Marantz, denon,Klipsch Quadral,Popcorn,  ,Oehlbach , optoma
Slaapkamer Setup  Denon , Teufel 5.1.2,quadral ,Mitsubishi beamer

Hootie

Ik vindt het 'pannen' bij de 2e foto erg mooi gelukt. Alleen jammer van de drukke achtergrond.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Gaeje

Quote from: Christiaan S on August 24, 2014, 16:13:05
_MG_5269 by Sauer Fotografie, on Flickr

Blijft een lastig onderwerp om fatsoenlijk op de foto te zetten. Zeker omdat het in Vlissingen normaal gesproken slechts sporadisch onweert. De laatste tijd gelukkig wat vaker (lees 3 a 4 keer per week). Dus kan een beetje oefenen. Heb onderhand wel gemerkt dat ik de foto's standaard moet onderbelichten. De flits geeft zo gigantisch veel licht dat het anders niet echt goed gaat. Deze foto is in Photoshop bv 2 stops omlaag gehaald. Terwijl het originele bestand zonder de flits al vrij donker was. Nuttige informatie voor een volgende keer ;)

Tech:
5DII
16-35 @ F4
4sec
ISO800 (wilde bewust geen 30 seconden sluitertijd omdat ik de wolken vrij normaal in beeld wilde)

die is wel leuk ja! en inderdaad niet makkelijk, heb het ook wel eens geprobeerd, maar je moet ook wel wat geduld hebben

VlisChris

Thanks!
Maar voor een volgende keer wil ik toch een beter resultaat :) Dit is wat je schrijft" wel leuk ja", en "een" komende keer wil ik een echt mooie te pakken zien te krijgen 8) ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

#1716
Even als indicatie voor de foto die in het zwart wit draadje staat.
Een foto van hetzelfde schip, en dezelfde stranding maar nu in zijn geheel op de foto. Zo zie je iets beter hoe dicht die ze op de kust ligt.

Meteen doorvaren na de inspectie zal het hem overigens niet geworden zijn denk ik. Bij de poging de stranding te voorkomen worden nogal eens de ankers uitgeworpen. En die zijn in dit geval van de ankerketting afgetrokken. Dus ik denk dat ze die eerst hebben moeten opduiken en moeten bergen, om die vervolgens weer met het schip te kunnen herenigen ;)
_MG_6794 by Sauer Fotografie, on Flickr

edit. Een schip "die" noemen.... Dat moest uiteraard "ze" zijn ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Rob Eric Blank

Die laatste is lekker. Mooie dieptewerking.

De Z/W is mijn smaak niet. Z/w dichtgelopen en het verkeersbord en de auto maken 1 blok. Is hem toch niet voor mij.

Madhouse

#1720
Gemaakt voor een maandelijkse wedstrijd


Foto opdracht 'Verbinding' by Roy Kersbergen, on Flickr
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

RonG

Hoop niet met een Renault motor ;)

Madhouse

Nee hier zit een Carson Cup Machine is (verplichte motor voor wedstrijden in deze klasse).
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

VlisChris

#1723
Storm in onder meer Vlissingen. Niet leuk voor de festivalgangers (al is het in Vlissingen serieus druk te noemen), maar wel mooi om de loodsen weer eens op de foto te zetten. Meestal met zulke golven is het grauw saai weer. Dit keer niet 8)

Nu zitten zowel ik, als mijn apparatuur volkomen onder het zout ;)

Foto 1 bij het uitvaren. Foto twee luttele seconden later.

_MG_7206 by Sauer Fotografie, on Flickr

_MG_7211 by Sauer Fotografie, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

#1724
Ik weet het. Het zijn niet de meest geweldige foto's die je voorbij zult zien komen ;) En toch ben ik er blij mee 8)
Vandaag was er in verband met de wereldkampioenschappen onderwater fotografie een Try & Dive evenement. Je kon bij Olympus een Pen systeem ophalen + onderwaterhuis, en daar mocht je dan zolang je wilde onderwater mee gaan spelen. Mijn buddy en ik hebben dat uiteraard gedaan, dus ik kan eindelijk eens wat fotootjes plaatsen van het onderwaterleven in Zeeland 8)

Jammer genoeg kon ik mijn eigen vest niet gebruiken omdat dat kapot is, dus ik moest een standaardvest gebruiken waardoor mijn trim continue naar zijn grootjes was. Dus echt stabiel in het water lag ik niet, en laat dat nu net cruciaal zijn voor dit soort dingen. Daarnaast had ik echt nul punt nul ervaring met die Pen's. Gelukkig had ik al donders snel door dat de ingebouwde flitser flink waardeloos is voor onderwaterfotografie (bovenwater ook overigens). Dus dat ding maar uitgezet (kan gelukkig via een menu aangezien je de camera fysiek niets meer aan kan veranderen als je in het water ligt). En dan maar met mijn eigen duiklamp bijschijnen.

Goed. Genoeg geklets (kan hier nog wel even over doorgaan namelijk), maar ik zal eens een paar fotootjes plaatsen ;)
ps; kwallen zijn zoooo gaaf onder water. Jammer genoeg erg lastig op de foto te zetten. Je schijnt er continue net naast met je lampje ;)

P5240096 by Christiaan Sauer, on Flickr

P5240078 by Christiaan Sauer, on Flickr

P5240071 by Christiaan Sauer, on Flickr

P5240026 by Christiaan Sauer, on Flickr

P5240013 by Christiaan Sauer, on Flickr

P5240011 by Christiaan Sauer, on Flickr

n13Ts by Christiaan Sauer, on Flickr

4KRle by Christiaan Sauer, on Flickr


Straks nog even een fotootje van mijn buddy ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.