The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Started by Jean Sibelius, May 25, 2008, 23:30:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

skyfox

Voor mij is de laatste meet 'n greet alweer even geleden; zo heb ik er 2 in 1 week. Leuk zeg!

Bas, ik rij graag mee! Als Nicole onze auto niet nodig heeft dan kunnen we evt met onze auto, zit een tankpasje bij sinds kort :)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Martijn M

Dutch & Dutch

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

#3303
Alvast veel plezier....enorm gave set en mooie ruimte. Daarnaast een geweldige gastheer (+ vrouw) en een fantastische hond.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RubenV.

Quote from: chansig on March 21, 2017, 17:41:12
Alvast veel plezier....enorm gave set en mooie ruimte. Daarnaast een geweldige gastheer (+ vrouw) en een fantastische hond.

Gr. Hans

+1, al zijn het nu geloof ik wel twee honden  8)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

vik

Leuk vooruitzicht Jan!




Quote from: Jean Sibelius on March 20, 2017, 20:05:13
Korte update... :)

Het is ondertussen alweer bijna 1 jaar geleden dat de laatste HT-forum M&G hier gehouden is. Gelukkig staat voor over een kleine twee weken de volgende 'HT-forum M&G in de Confidence Mansion' v2.017 gepland. Zoals altijd is het allerbelangrijkste om met zijn allen een hele leuke dag te beleven waarop we 'ongegeneerd' over de hobby en alles wat daarbij komt kijken kunnen 'lullen' en hopelijk kunnen we weer een hoop kennis en mooie en interessante muziek met elkaar delen :headbanging:. Naast mijzelf zullen deze keer Bas ('Bas Akkerman'), Martijn ('Martijn M'), Bastiaan ('Audiomanagement') en Richard ('Skyfox') deelnemen. Het aftellen is begonnen en ik ben al begonnen met nadenken vwb het avondeten (geen makkelijke club deze keer) ;).

Verder ben ik in overleg met Audio Ingang om te kijken of het lukt om eveneens in April de CH-Precision eindversterkers hier voor demo te krijgen. Hopelijk gaat het lukken, ben namelijk heel benieuwd hoe de match deze keer is met de Von Schweikerts! (tot nu toe hebben de Zwitsers een goede reputatie).

Groeten, Jan
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike


chansig

Quote from: RubenV. on March 21, 2017, 19:35:54
+1, al zijn het nu geloof ik wel twee honden  8)

Ja helemaal te gek. Dan kom ik ook 1 april, ga ik wel naar de honden kijken. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HTip

Leuk dat je weer een M&G voor het HTforum hebt gepland, Jan! Dat wordt weer genieten 8)

Audiomanagement woont overigens op een half uur van mij ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Quote from: Bas Akkerman on March 20, 2017, 20:12:16
Op Bastiaan na geen onbekenden om het voorzichtig uit te drukken. Leuk, heb er zin in!

Mooi, ik ook :D. Geen kliekjes vorming aub op 1 april ;) :tongue2:

Quote from: chansig on March 21, 2017, 17:41:12
Alvast veel plezier....enorm gave set en mooie ruimte. Daarnaast een geweldige gastheer (+ vrouw) en een fantastische hond.

Gr. Hans

Dank je Hans! :) Vorig jaar tijdens de M&G hadden we er inderdaad nog maar eentje. Ondertussen hebben we weer symmetrie in de ruimte (op elk kleed 1 grote hond).

Quote from: RubenV. on March 21, 2017, 19:35:54
+1, al zijn het nu geloof ik wel twee honden  8)

Het zijn inderdaad twee honden (eentje van bijna 5 jaar oud en eentje van net 1 jaar). Ze doen (nu al) qua gewicht niet meer voor elkaar onder 8).

Quote from: vik on March 22, 2017, 09:07:28
Leuk vooruitzicht Jan!

Zekers Viktor. Ondertussen is afgesproken dat Garmt na de paasdagen langs komt met de CH-Precision versterking. Heel benieuwd hoe deze zich gaan houden als de Von Schweikerts er aan hangen 8).

Quote from: morca on March 22, 2017, 10:15:38
Veel plezier heren  :thumbs-up:

Dank je Marco!

Quote from: chansig on March 22, 2017, 10:30:43
Ja helemaal te gek. Dan kom ik ook 1 april, ga ik wel naar de honden kijken. :D

Gr. Hans

Ik had Angelie gevraagd om een foto van de honden door te sturen, maar dat is ze in alle hektiek vergeten. Die houd je nog tegoed :D ;)

Quote from: HTip on March 22, 2017, 20:11:00
Leuk dat je weer een M&G voor het HTforum hebt gepland, Jan! Dat wordt weer genieten 8)

Audiomanagement woont overigens op een half uur van mij ;)

Het was alweer even geleden en de huidige situatie liet onverwachts toch toe, dus dan daar meteen gebruik van maken :colgate:. Ongetwijfeld dat er tzt nog wat op het forum verschijnt.

Klopt. Audiomanagement zal naar alle waarschijnlijk niet door Bas opgehaald worden ;).

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Maximus_Aurelius

Alvast Heel veel plezier mannen.

Wanneer jullie niet meer naar buiten kunnen komen omdat de twee honden waken zullen jullie dat niet erg vinden in zo'n pracht ruimte. ;).

@Jan.
Ben benieuwd wat CH Precision gaat doen in jouw ruimte. Heb je het toch eerder kunnen plannen ;)?
Of gewoon lekker nieuwsgierig en hoe te sneller in de ruimte voor demo des te beter :D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Jean Sibelius

Quote from: Maximus_Aurelius on March 23, 2017, 15:25:30
Alvast Heel veel plezier mannen.

Wanneer jullie niet meer naar buiten kunnen komen omdat de twee honden waken zullen jullie dat niet erg vinden in zo'n pracht ruimte. ;).

Dank je Nico! Gisteren een foto genomen van het 'bankstel'... Het levert een ieder geval een hoop haar op in de woonkamer (en op de kleren) ;)
Tip voor iedereen die volgende week zaterdag komt: trek niet je allerbeste kleding aan, ik kan niet garanderen dat een van de honden niet even een knuffel komt halen :colgate:

Quote from: Maximus_Aurelius on March 23, 2017, 15:25:30
@Jan.
Ben benieuwd wat CH Precision gaat doen in jouw ruimte. Heb je het toch eerder kunnen plannen ;)?
Of gewoon lekker nieuwsgierig en hoe te sneller in de ruimte voor demo des te beter :D

Ik ook :colgate: Ik had de afspraak vwb de CH-Precision versterkers ongeveer in deze periode gepland. Daarna in ieder geval nog Soulution, Constellation and Pass Labs evalueren en dan een moeilijke(?) keuze maken.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Schitterende foto Jan! :thumbs-up: Je ziet nog net Angelie tussen de honden door :D

Ik dacht dat jullie 2 Pyrenese Berghonden hadden? Lijkt erop dat de andere een ander ras is. Klopt dat?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Deleted User

Onze 3 Shetland Sheepdogs moeten we fotojokken willen we ze zo groot krijgen  :D

Jean Sibelius

Quote from: HTip on March 23, 2017, 20:46:52
Schitterende foto Jan! :thumbs-up: Je ziet nog net Angelie tussen de honden door :D

Ik dacht dat jullie 2 Pyrenese Berghonden hadden? Lijkt erop dat de andere een ander ras is. Klopt dat?
Klopt we hebben twee verschillende rassen. We hebben bewust maar 1 Pyreneese berghond.
Eén echte waakhond is namelijk meer dan genoeg. Die 'kleine koe' is een Landseer E.C.T.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Quote from: jazzman on March 23, 2017, 20:50:07
Onze 3 Shetland Sheepdogs moeten we fotojokken willen we ze zo groot krijgen  :D

:colgate:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

RubenV.

Leuke foto Jan  8) Heel veel plezier met de M&G, maar ik weet zeker dat dat helemaal goed gaat komen  :pompom:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Etiennevh

Mooie foto! Alvast veel plezier tijdens de M&G, zal ongetwijfeld weer een goed verzorgde dag worden!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Maikel_audionerd

#3319
Flinke honden zeg, wow, wel mooi hoor. Ik snap nu de grap over je bankstel  :tounge2:
Veel plezier met de M&G, mooi initiatief zeg!
Ben benieuwd wat je van CH gaat vinden, Bas was er volgens mij erg van onder de indruk destijds.
Edit: m'n nl
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Bas Akkerman

Met die honden moet je de Trinnov weer aan het werk zetten hoor!

Quote from: Maikel_audionerd on March 24, 2017, 16:00:08
Flinke honden zeg, wow, wel mooi hoor. Ik snap nu de grap over je bankstel  :tounge2:
Veel plezier met de M&G, mooi initiatief zeg!
Ben benieuwd wat je van CH gaat vinden, Bas was er volgens mij erg van onder de indruk destijds.
Edit: m'n nl
Ja en nee. De totale set van CH-Precision met Wilson Benesch was de beste set die ik tot nu heb gehoord. Kosten, ruim een ton. CH-Precision met Vivid Audio vond ik dan weer heel bleekjes. Mag je gerust neutraal en ongekleurd noemen, ik vond het ook wat saai, maar misschien is het ook wennen. Waar CH-Precision in uitblinkt, is timing. Klinkt als een klein onderdeel, maar de rust en vanzelfsprekendheid die dat geeft, vind ik erg verslavend.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Maikel_audionerd

Quote from: Bas Akkerman on March 26, 2017, 08:52:00
Met die honden moet je de Trinnov weer aan het werk zetten hoor!
Ja en nee. De totale set van CH-Precision met Wilson Benesch was de beste set die ik tot nu heb gehoord. Kosten, ruim een ton. CH-Precision met Vivid Audio vond ik dan weer heel bleekjes. Mag je gerust neutraal en ongekleurd noemen, ik vond het ook wat saai, maar misschien is het ook wennen. Waar CH-Precision in uitblinkt, is timing. Klinkt als een klein onderdeel, maar de rust en vanzelfsprekendheid die dat geeft, vind ik erg verslavend.
Als je met timing hetzelfde bedoeld als met fase-reinheid, dan ga ik 100% mee met je mening. Ik vind dat persoonlijk het allerbelangrijkste om de muziek met ziel weer te geven. Hoe sta jij daar tegenover Jan?
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Bas Akkerman

Bedoel ik inderdaad. Dus niet het voetjes-op-de-vloer-gehalte, al is dat een van de logische gevolgen van goede timing. Ik ben ook benieuwd naar wat Jan wil bereiken met de upgrade. Is dat iets specifieks dat beter kan, is het het ondervinden en experimenteren of het beter kan, een gelijkmatige verdeling van de onderdelen van de set of een ervaring die je eerder had bij andere versterking?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jean Sibelius

Quote from: RubenV. on March 23, 2017, 20:52:51
Leuke foto Jan  8) Heel veel plezier met de M&G, maar ik weet zeker dat dat helemaal goed gaat komen  :pompom:

Dank je Ruben! Ondertussen is de drank ingeslagen en staat deze in de koelkast. Verder is de catering ook al geregeld, dus heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken :colgate:.

Quote from: chansig on March 23, 2017, 20:57:17
Gave honden.....thanks voor de foto.

Gr. Hans

Dank je Hans en graag gedaan ;). Als je het leuk vindt kunnen we tzt wederom een fysieke M&G organiseren.

Quote from: Etiennevh on March 24, 2017, 13:24:46
Mooie foto! Alvast veel plezier tijdens de M&G, zal ongetwijfeld weer een goed verzorgde dag worden!

Thx! Angelie en ik waren gisteren in Rotterdam en liepen daar tegen die onwijs lekkere wijn aan die jij destijds had meegenomen. We hebben twee flessen meegenomen!  :coffee:

Quote from: Maikel_audionerd on March 24, 2017, 16:00:08
Flinke honden zeg, wow, wel mooi hoor. Ik snap nu de grap over je bankstel  :tounge2:
Veel plezier met de M&G, mooi initiatief zeg!
Ben benieuwd wat je van CH gaat vinden, Bas was er volgens mij erg van onder de indruk destijds.

Dat zijn onze twee knuffelberen (letterlijk en figuurlijk). Ik heb de tel niet bijgehouden, maar deze M&G's zijn keer op keer erg gezellig en het is altijd leuk om elkaar weer eens in levende lijve te ontmoeten. Uiteindelijk hebben we toch allemaal een beetje dezelfde 'tik'. De main towers van de VS's zijn relatief makkelijk aan te sturen, heel benieuwd hoe CH daar mee om weet te gaan. Over een paar weken weet ik meer. :pompom:

Quote from: Bas Akkerman on March 26, 2017, 08:52:00
Ja en nee. De totale set van CH-Precision met Wilson Benesch was de beste set die ik tot nu heb gehoord. Kosten, ruim een ton. CH-Precision met Vivid Audio vond ik dan weer heel bleekjes. Mag je gerust neutraal en ongekleurd noemen, ik vond het ook wat saai, maar misschien is het ook wennen. Waar CH-Precision in uitblinkt, is timing. Klinkt als een klein onderdeel, maar de rust en vanzelfsprekendheid die dat geeft, vind ik erg verslavend.

Vanzelfsprekendheid en realisme zijn de kenmerken die ik ook zoek in audio weergave. Als dat er is, dan boeit het me niet meer zoveel of je het allerlaagste laag wel/niet hoort of dat alle noten maximaal uitsterven. De muziek pakt je direct en zaken zoals plaatsing worden van secundair belang en zijn vooral een bonus als je dat ook nog weet te realiseren.

Quote from: Maikel_audionerd on March 26, 2017, 09:17:49
Als je met timing hetzelfde bedoeld als met fase-reinheid, dan ga ik 100% mee met je mening. Ik vind dat persoonlijk het allerbelangrijkste om de muziek met ziel weer te geven. Hoe sta jij daar tegenover Jan?

Ik vind een goede/juiste timing 1 van de essentiële basis onderdelen in muziekreproductie. Als de timing niet klopt, dan wordt het hifi (en dat kan heel goed klinken), maar zal me nooit echt over de streep trekken en/of bekoren. Daarom vind ik vaak monitor speakers fijner klinken omdat het daarbij 'makkelijker' is om een juist tijdgedrag te creëren. Hoe groter het systeem, hoe moeilijk dat het gaat worden om dit te realiseren.

Quote from: Bas Akkerman on March 26, 2017, 13:08:50
Bedoel ik inderdaad. Dus niet het voetjes-op-de-vloer-gehalte, al is dat een van de logische gevolgen van goede timing. Ik ben ook benieuwd naar wat Jan wil bereiken met de upgrade. Is dat iets specifieks dat beter kan, is het het ondervinden en experimenteren of het beter kan, een gelijkmatige verdeling van de onderdelen van de set of een ervaring die je eerder had bij andere versterking?

Inderdaad een 'voetjes van de vloer' of regelmatig een 'what the fuck' moment, zijn voor mij synoniem aan goede timing c.q. het klopt allemaal. Voor dat laatste gevoel heb ik zelfs meer nodig, maar daar is mijn hele zoektocht qua apparatuur en ruimte op gebaseerd. Met de mogelijke upgrade ben ik vooral aan het ondervinden wat er mogelijk nog beter kan in mijn set-up. De bron hiervoor ligt bij de destijds duidelijk betere performance van de Telos 600's op mijn Confidence C4's. De Von Schweikert's zijn in principe makkelijkere speakers om aan te sturen (worden nu zelfs bi-amped aangestuurd itt full-range destijds). Verder speelt mee dat de verhouding qua nieuwprijs van de versterkers vs speakers ongeveer 1 op 10 is. Mijn buikgevoel zegt dan... je doet je Von Schweikert's daarmee tekort, maar of dat ook echt zo is? Tot slot ben ik vooral geïnteresseerd in een zo goed mogelijke realistische muziekreproductie, waarbij ik weet dat 'niet versterkt live' nooit in mijn thuissituatie gerealiseerd kan worden en dat je met deze hobby alleen kunt proberen om in de buurt te komen. De versterker/speaker combinatie die dat uiteindelijk het beste 'de komt in de buurt situatie' weet te realiseren gaat er komen tenzij ik de verschillen te klein vind met hoe het nu al klinkt.

Ik ben benieuwd wat je (ondertussen) van de huidige performance vindt. Komende zaterdag weten we meer :)


Groeten, Jan 
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

RonG

Veel plezier met de M&G morgen, maar dat zal wel lukken in deze mega mooie HT O0