The Confidence Mansion... En weer lekker verder met genieten :-)

Started by Jean Sibelius, May 25, 2008, 23:30:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

HTip

Je doelt met je spaardoel op waar we het tijdens de M&G over hebben gehad?

Cryptischer kan ik het ook niet maken... ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

clockwork

Quote from: HTip on April 19, 2014, 16:25:32
Je doelt met je spaardoel op waar we het tijdens de M&G over hebben gehad?

Cryptischer kan ik het ook niet maken... ;D

Dat was ook het eerste waar ik aan dacht..... ;D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Jean Sibelius

Quote from: rovinggecko on April 19, 2014, 12:01:48
Gokje: gaat je (in een mooie alu verpakking) op 'grote hoogte' brengen?

Warm! ;D ;)

Quote from: HTip on April 19, 2014, 16:25:32
Je doelt met je spaardoel op waar we het tijdens de M&G over hebben gehad?

Cryptischer kan ik het ook niet maken... ;D

Quote from: clockwork on April 19, 2014, 16:59:59
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht..... ;D

Een wijs man heeft ooit onderstaande 'gezegd':

Quote from: clockwork on March 30, 2014, 10:28:51
Remember: 'What happens in Confidence Mansion, stays in Confidence Mansion'.  ;)

:D :D :D

Ik weet eerlijk gezegd niet meer of datgene waar ik op doel ter sprake is gekomen, maar mocht het tzt zover zijn, dan zijn jullie nummer 2 en 3 die het te horen krijgen (Angelie als eerste uiteraard) ;)


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

clockwork

Lol! Dank voor het compliment.  :colgate:

We zijn benieuwd.... (ben ik nu nummer 2 of 3?  :angel:)
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

vik

Ik heb dat nog wel onthouden tijdens de M&G bij jou  ::)



Quote from: Jean Sibelius on April 19, 2014, 11:52:11


Het huidige project is getiteld: 'sparen' ;). Ik heb namelijk iets heel bijzonders gehoord in mijn ruimte, maar datgene wat ik (eigenlijk) wil hebben is momenteel nog niet commercieel beschikbaar. Op het moment dat het wel beschikbaar komt (en de huidige berichten zijn hoopgevend), dan wil ik in ieder geval de mogelijkheid hebben om datgene hier zo spoedig mogelijk in de ruimte toe te voegen. Dat betekent voorlopig wel, dat ik de komende periode slechts af en toe een CD of film koop en verder hard op de rem sta qua uitgaven voor de HT-hobby en wat overbodige spullen ga verkopen.

Angelie heeft verder aangegeven om het op prijs te stellen als de komende 'grote' uitgaven niet HT-gerelateerd zijn. Ondertussen kan ik: 'laatste beplanting voor in de tuin', 'buitenkeuken' en 'lounge set voor in de tuin' van haar lijstje afvinken, maar 'helaas' ben ik er nog niet ... >:D

Sorry, cryptischer kan ik het niet maken. Tijdsindicatie: (hopelijk) 6 tot 12 maanden.


Groeten, Jan
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Bas Akkerman

Quote from: vik on April 20, 2014, 11:14:15
Ik heb dat nog wel onthouden tijdens de M&G bij jou  ::)
Ik ook Vik, maar ik ga graag mee in zjn geheimzinnigheid. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Het heeft even geduurd, maar gelukkig ben ik niet de laatste... ;D

Het was 29 maart en weer een bijzondere dag. Ik zou namelijk voor de 3e keer de prachtige ruimte van Jan gaan beleven. Bovendien was het voor mij ook nog eens een reünie, want ik kende iedereen van M&G's bij mij.

De reis verliep voorspoedig en ik zou veel te vroeg zijn aangekomen als ik niet heel rustig had gereden. Heel relaxed reed ik de buurt in waar Jan woont waar ik een prachtige auto voorrang moest geven, die bleek te zijn van Rezah. Bas was ook al gearriveerd en even later was Viktor ook van de partij. De ontvangst in de tuin door Jan en Angelie was heel hartelijk en voelde als thuiskomen. En natuurlijk niet te vergeten, de lieve trouwe viervoeter die weer een stukje groter was sinds de vorige keer en ik bijna heb zien opgroeien :D Even later was Nico ook gearriveerd en was de groep compleet.

Het duurde natuurlijk niet lang voordat het gesprek over onze gezamenlijke hobby ging en de gang naar de bijzondere ruimte, genaamd Confidence Mansion, werd aanvaard. Bij binnenkomst vielen direct de enorme torens van de Von Schweikert VR10's op, de nieuwe aanwinst van Jan. Leuke is dat zijn vorige frontspeakers, de Confidence C4, die ook al geen kleintjes waren naar achteren zijn verhuisd en dus als surroundspeakers :o hun kunstjes mogen vertonen. De vorige keer was ik al enorm onder de indruk van het stereogeluid bij Jan. Maar na de eerste klanken was mij meteen duidelijk dat het toch weer beter kon. De VR10's staan minder ver de ruimte in, waardoor de ruimte groter lijkt in zowel fysieke als in muzikale zin. Wat ook opvalt is de enorme controle in het laag. De akoestische bas in "It doesn't matter" van Alison Krauss klinkt heel strak en heeft het systeem totaal geen moeite mee. Wees niet bang dat ik elk nummer wat is gespeeld apart ga benoemen, want eigenlijk is dat volledig overbodig. Of het nu de akoestische gitaar is van Nils Lofgren, de mogelijk schelle stem van Eva Cassidy, de drukke passage in 9 Crimes, de droge stem van Regina Spektor, het wordt allemaal even natuurlijk en zonder overheersing weergegeven. Ook klassieke muziek met alle dynamiek is geen probleem. Kortom een compleet stereogeluid waar je absoluut niet luistermoe van wordt. Dit natuurlijk in de laatste plaats door de uitgekiende akoestiek, waar Jan extreem veel moeite voor heeft gedaan. De combinatie van diffusie rondom en de zorgvuldig geplaatste basstraps zorgen voor een uitgebalanceerd geluid, waar Jan heel trots op mag zijn.

Een M&G is vaak ook een reden om dingen uit te proberen. De M&G bij Jan was geen uitzondering. Rezah had een Linn Akkurate DS/1 meegenomen en ik een aantal platen. Geen LP's, want Jan heeft (nog) geen platenspeler ;)), maar dempingsplaten van Crusade Audio. Als eerste was de Linn aan de beurt. Rezah heeft zelf reeds beschreven hoe dit proces verliep, dus daar zal ik niet verder op in gaan :devil: Echter als er muziek werd gespeeld door de Linn was dit erg aangenaam voor de oortjes. Ik vond het allemaal wat vloeiender en gemakkelijker klinken dan via de Oppo. Het was mijn eerste kennismaking met een streamer van dit niveau. Een erg prettige kennismaking moet ik zeggen. De volgende test waren de CA-platen. Dat was nog niet zo eenvoudig, want mijn idee was om de zware Parasound monoblokken die op de grond staan en de Oppo op de platen te zetten. Maar met 3 man gaat dat makkelijker dan alleen ;) Jan tilde de Parasound op, Viktor haalde de masterbasevoetjes eronderuit en ik schoof de plaat eronder. De trouwe viervoeter kreeg duidelijk niet genoeg aandacht want hij wilde graag meehelpen, maar of mijn oor likken het proces zou versnellen waag ik te betwijfelen. :D Ik schrok ervan en iedereen moest lachen. Viktor zei zelfs dat hij het niet was geweest :clapping: En daarna "snel" weer luisteren. Iedereen was het erover eens dat er direct verschil te horen was, dus dat die platen iets doen met het geluid was duidelijk. Niet iedereen was het erover eens dat het een verbetering was. Met name het laag werd bij sommige passages naar mijn mening wat te vol, maar dus niet in alle gevallen. Ik had dezelfde ervaringen in mijn eigen set en dat was ook de reden om de produktieversie van de plaat te veranderen. Ik had ook het idee dat het opnieuw instellen van de DSP een ander resultaat zou geven. Daarom heb ik de platen achtergelaten en kan Jan in zijn eigen tijd de platen beter testen. Wat wel opvallend was dat iedereen verschil hoorde.

Na een heerlijke pastamaaltijd die Angelie voor ons had gemaakt en ook nog vers Italiaans ijs toe in de tuin te hebben kunnen nuttigen was het al avond geworden. Time flies when you're having fun :D Maar er was nog meer te doen in Confidence Mansion.

We hadden namelijk alleen stereo geluisterd en de machtige Confidence C4's hadden nog helemaal niets te doen gehad. Zoals eerder gezegd is het bijna niet voor te stellen dat de speakers waar ik vorige keer zo onder de indruk van was als fronts naar achteren waren verhuisd en "slechts" worden ingezet als rears :o Dit is met afstand de meest indrukwekkende surroundopstelling die ik ooit heb gezien. En hoe klinkt het dan? Dat is iets voor later... Voor de surroundbeleving werd ook meteen de mooie JVC projector ingezet. Omdat deze eShift heeft waren we ook benieuwd wat dat precies deed, dus als je dat uitschakelt, wat is dan het verschil? Een korte zoektocht later wees uit dat er geen optie in het menu stond. En vik vond later op internet dat bij de X75 de optie standaard aan staat en niet schakelbaar was. Hoe dan ook, de JVC toverde een prachtig plaatje op het grote Stewartscherm. Een erg goede combi, waar ik zelf ook iedere keer van mag genieten. Oblivion is een goed voorbeeld hiervan. Ik had deze film meegenomen voor 1 scene en dat is de landing van het vliegtuig in de krater. Ik zat niet helemaal optimaal om het effect te ervaren, maar duidelijk was dat de hoge C4's een groots surroundgeluid konden neerzetten. Bij mij lijkt de pod over je hoofd te vliegen en dat had ik nu niet, maar dat betekende niet dat deze scene niet indrukwekkend was.

Na nog een paar fragmenten uit de concerten van Alicia Keys en Bryan Adams was me duidelijk dat het geluid erg mooi onder controle is. In de laatste plaats natuurlijk weer door de uitgebalanceerde akoestiek. Ik ben van mening dat akoestiek het meest ondergewaardeerde onderdeel van een audio(fiele) set is. Zo ver als Jan is gegaan is niet voor iedereen weggelegd, maar met redelijk eenvoudige maatregelen kan iedereen een kwalitatief veel hoger geluid neerzetten. Vanuit mijn plaats miste ik wel de center, maar ik kan me voorstellen dat als je precies tussen de speakers zit, dat daar geen sprake van is. Echter welke center zou je moeten nemen om in balans te zijn met de rest van de set? Geen idee eerlijk gezegd en omdat Jan met Angelie altijd keurig op de sweetspot zitten zie ik ook niet dat een probleem is.

Net als altijd komt aan alle moois ook dit keer helaas weer een eind. De dag was omgevlogen, maar dat is bijna altijd met dit soort evenementen. Voor mij was het extra leuk om iedereen weer te zien. Jan en Angelie, bedankt voor jullie gastvrijheid en mij het gevoel te geven thuis te zijn. En natuurlijk ook bedankt aan Bas, Nico, Rezah en Viktor voor jullie gezelligheid. Absoluut voor herhaling vatbaar!

P.S. De afspeellijst volgt nog...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

De afspeellijst met dank aan Soundhound en Excel ;) Helaas kon Soundhound niet alle nummers herkennen en omdat we geen Wifi hadden heb ik dat pas thuis kunnen constateren.


ArtiestTitleAlbum
Alison KraussIt Doesn't MatterSo Long So Wrong
Hank ShizzoeThe Life of a ThiefPlenty Of Time
Eva CassidyFields of GoldSongbird
Astor PiazzollaMilonga del AngelTango: Zero Hour
Regina SpektorEetFar
Damien Rice9 Crimes9
Rodrigo y GabrielaFocLive in Japan
Minnesota OrchestraTam O' Shanter OvertureMephisto + Co.
Calmus EnsembleThe Fairy Queen, Z. 629 (arr. for vocal ensemble): Act II: Hush, no more, be silent allTouched
Alison KraussPolly Come HomeRaising Sand
Agnes ObelAventineAventine
Agnes ObelRun Cried The CrawlingAventine
Nils LofgrenKeith Don't GoAcoustic Live
Agnes ObelTokkaAventine
L'Orchestre de la Suisse RomandeLes nuits d'été, Op.7: 2. Le spectre de la roseBerlioz: Les Nuits d'été / Ravel: Shéhérazade, +c.
Nils LofgrenSticks and StonesAcoustic Live
Anouar BrahemThe Lover of BeirutThe Astounding Eyes Of Rita
Alicia KeysGirl On FireAlicia Keys - VH1 Storytellers
Caro EmeraldThe Other WomanDeleted Scenes From The Cutting Room Floor

Al met al een leuke gevarieerde lijst :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

clockwork

Mooi verslag Philip! Het duurt even maar dan heb je ook wat.... ;)
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Leuk verslag Philip! Speelde de Velo inmiddels weer mee voor die extra laatste punch in het laag?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

vik

Mooi verslag Philip !  :worship:

Maar ik zal je een geheimpje verklappen: dat likje aan je oor dat was ik wel  ;D :P
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

clockwork

Jij doet ook alles om zo'n CM speler te slijten...... ;D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Quote from: vik on April 27, 2014, 18:16:16
Mooi verslag Philip !  :worship:

Maar ik zal je een geheimpje verklappen: dat likje aan je oor dat was ik wel  ;D :P
Dus toch, ik wist het wel :clapping:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Maximus_Aurelius

Mooi verslag Philip.
De likjes van Bartok of Vik blijven de gemoederen bezig houden hè :D. Maar wie het nu gedaan heeft blijft een raadsel ;).

Mijn verslag komt ook deze week.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Jean Sibelius

Quote from: HTip on April 26, 2014, 10:14:50
Het heeft even geduurd, maar gelukkig ben ik niet de laatste... ;D
...

:)

Bedankt voor je verslag van de recente M&G, de playlist en je complimenten! Het verslag leest heerlijk weg en ik kan je observaties alleen maar bevestigen.

De CA-plates liggen momenteel (nog steeds) onder de drie Parasounds. Ben benieuwd wat er gebeurd als ik ze dadelijk weg haal ;) 8)
Wil in ieder geval nog even proberen wat er gebeurd als ik een van deze plates onder de processor leg (moet ik ff wat van het rack afbreken).
Angelie zat mee te lezen en die had zoiets van huh... platenspeler? ;D

Verder volgende week een JVC-RS65 bekijken in een echte 'dedicated' batcave... ben benieuwd!

Gelukkig had ik de Parasound vast met 2 handen, dus ik kan het niet geweest zijn :D


Groeten, Jan
[/quote]
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Quote from: Etiennevh on April 27, 2014, 11:04:53
Leuk verslag Philip! Speelde de Velo inmiddels weer mee voor die extra laatste punch in het laag?
Ik weet eerlijk gezegd niet of het is opgevallen... iemand? :) Bij films staat ie voortaan sowieso altijd aan.
Het bijzondere is dat je op basis van de metingen niet zo'n hele grote verschillen verwacht, maar als je dan daadwerkelijk met en zonder ervaart... 8).

Het is overigens een keuze die mede bepaald wordt door de instelmogelijkheden van de VR10 subtowers.


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jean Sibelius

Quote from: Maximus_Aurelius on April 28, 2014, 19:28:38
De likjes van Bartok of Vik blijven de gemoederen bezig houden hè :D. Maar wie het nu gedaan heeft blijft een raadsel ;).
Waar was jij op dat moment Nico...? Ik heb niets kunnen zien, omdat ik wat in mijn handen had ;)

Quote from: Maximus_Aurelius on April 28, 2014, 19:28:38
Mijn verslag komt ook deze week.
Ok, top! :)

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

clockwork

Quote from: Jean Sibelius on April 28, 2014, 20:08:09


Gelukkig had ik de Parasound vast met 2 handen, dus ik kan het niet geweest zijn :D


Groeten, Jan

Sinds wanneer lik je met je handen? ;D

Dus je hebt direct voorgesorteerd op een goede platenspeler? Kan ik aanraden.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling