Kamidio Klipsch Theatre

Started by MLCinema, April 1, 2008, 17:03:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MLCinema

#475
Heeft er iemand ervaring met de producten van Hofa Akoestiek? Ik zit eraan te denken komend jaar aan de voorzijde van de ht met diffusie en absorptie te werken. De Hofa producten zien er goed uit en hebben dito specs. Zit eraan te denken 4 diffusie panelen en 4 absorptie panelen aan te schaffen en deze kruislings en in spiegelbeeld aan de muur te bevestigen aan de voorzijde van de ht op de eerste reflectie punten. Wellicht eerst beginnen met 2 panelen aan beide muren. Dan is het prijstechnisch wat interessanter.

Diffusie of absorptie voor het bestrijden van de flutter echo?
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

En op de valreep nog een mooie upgrade in 2014! De Rega RP6 met Ortofon 2m bronze element en Rega Fono MM.



Nu alleen nog de Soundcare Superspikes. Voor nu, genieten!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Ik heb eindelijk betere foto's genomen van mijn bioscoop ruimte!


Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

mr.crash

Erg mooie stoelen.
Ziet er goed uit.
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

luke2009

Ziet erg netjes en mooi uit. Heb de zelfde stoelen  en beamer voor mij een prima combi :headbanging:.

MLCinema

#480
Helaas heeft de marantz sinds vorige week vrijdag kuren. Afgelopen week niet meer gekeken en nu net weer even geprobeerd. Morgen ga ik ermee terug. Dit is de derde receiver die stuk gaat in 4 jaar tijd denk ik zo'n beetje. Eerst de sr7002, toen de Onkyo en nu weer de 7008. Baal er enorm van.

Edit. Hij geeft groene strepen in beeld en loopt vast. Reageert dan nergens meer op. Niet op de ab en ook niet op knoppen op het apparaat.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Quote from: Kamidioblitz on July  4, 2015, 22:36:21
Helaas heeft de marantz sinds vorige week vrijdag kuren. Afgelopen week niet meer gekeken en nu net weer even geprobeerd. Morgen ga ik ermee terug. Dit is de derde receiver die stuk gaat in 4 jaar tijd denk ik zo'n beetje. Eerst de sr7002, toen de Onkyo en nu weer de 7008. Baal er enorm van.

Edit. Hij geeft groene strepen in beeld en loopt vast. Reageert dan nergens meer op. Niet op de ab en ook niet op knoppen op het apparaat.

De Marantz is gemaakt gelukkig. Vrijdag weer ophalen. Hoop dat alles dan weer naar behoren functioneert. Ook begint het weer te kriebelen richting het najaar (ja ja volop in de zomer, maar dit is eigenlijk niet mijn seizoen). Ik heb al aan het begin van de bouw van de HT zitten denken wat ik met de akoestiek zou willen. Ik merk dat ik aan de voorzijde last heb van een nagalm. Als ik de klaptest doe dan hoor ik heel duidelijk het geluid weerkaatsen. Ik overweeg om dit op te gaan vangen met de Soundstone Baffles. Volgens mij voldoen die aan het beoogde doel. Daarnaast zien deze er ook nog eens netjes afgewerkt uit.

Naast de akoestiek zou ik ook graag een subwoofer upgrade doen. Ik vind de SVS PB10 een fijne sub. Maar hij is nog iets te braaf naar mijn zin. Kan ook nog aan de plaatsing liggen. Hier ga ik nog wel even mee aan de slag zodra de receiver retour is.

Ik moet ook wel zeggen dat de Klipsch R-115SW me erg trekt. Lees louter positieve reacties en de prijs is ook wel oké. Al zie ik ook dat die her en der weer omhoog gaat in prijs. Andere optie is een duo opstelling. Hierbij denk ik dan aan de SVS PB1000 in een dual setup. Wat zouden jullie doen? Dual setup van de SVS of een enkele (of dubbele) Klipsch R-115SW. Het is niet iets wat zich op korte termijn zal voordoen maar richting het einde van het jaar zou moeten gebeuren.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Zo ff het stof hier vandaan blazen. Zoals in mijn vorige post gesteld is de subwoofer nog wel een ding. Ik wil deze upgraden. Ik heb nu een pb10nsd van svs. Op zich bevalt de sub wel maar het laag mag nog wat strakker en dieper zijn. Ik denk er nu over na om een pb2000 of duo pb1000 neer te zetten. Wat is wijsheid?
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Toch nog maar een keertje het stof van dit topic afblazen. Inmiddels is de eerste upgrade een feit. Er is een nieuwe subwoofer komen te staan in de HT ruimte. Een Klipsch R-115SW. Een enorm ding en een grote vooruitgang ten opzichte van de vorige subwoofer, de SVS. Deze gaat een stukje dieper en heeft meer dan voldoende druk. Wat ik nu nog wil doen is de nagalm/flutterecho aan de voorzijde aanpakken door met Auralex panalen te werken. De studio foam wedges lijken mij hiervoor geschikt. Als dat is aangepakt ben ik over de HT behoorlijk tevreden. Wellicht nog een keer een andere projector, maar dat heeft geen prioriteit.

Het kriebelt namelijk al een tijdje op stereo gebied ook. Van het weekend geluisterd naar een Arcam FMJ A29 en een Rega Elex-R op de Monitor Audio Silver 6 die ik heb staan. De Arcam als eerste beluisterd. Veel laag, neutrale klank. Deed eigenlijk niet veel verkeerd. Alleen het laag van de Arcam was uit verhouding met de rest van de presentatie. Vlak in het hoog en weinig dynamiek. Wist de spakers niet te laten swingen. Dan vind ik mijn huidige versterker interessanter om naar te luisteren. Wel goed om gehoord te hebben, nu weet ik dat de Arcam niet mijn geluid is. Ook dat is een gewenste uitkomst. Na de Arcam de Elex-R gehoord. Wat een verschil met de Arcam! Levendig, dynamisch ritmisch swingend ook. Mooi laag, heel strak. Vol middengebied en een fris maar niet scherp hoog. Een versterker waar ik wel mee zou kunnen leven.

Aankomend weekend ga ik naast de Elex-R de Hegel H80 eens aan de tand voelen. Benieuwd hoe die zich verhoud tot de Rega. Mocht het tot een eventuele upgrade komen moet ik echter wel wachten tot mei/juni. Eerst maar eens sparen. Ik was vooraf vooral benieuwd of er meer uit de Monitor Audio te halen is dan nu met de Audiolab. Het geluid in combinatie met de Audiolab is zeker niet slecht. Alleen soms benadrukt de Audiolab het hoog een tik te veel. Ook heeft de Audiolab niet altijd voldoende controle over het laag. Dan klinkt het wat rommelig.

Wel ook hier een mooie upgrade kunnen doen door de toevoeging van de Audioquest PSC+ Jumpers ter vervanging van de metalen bruggetjes aan de achterzijde. Ook de Rega White Belt op de RP6 gelegd. Ook die upgrade heeft een positieve uitwerking gehad. Meer stabiliteit waardoor het geluidsbeeld wat "completer" klinkt in mijn oren.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

frankp

Goede upgrade!! Heb zelf ook sinds een week een R-115SW staan, wat een monster.
Heel veel luisterplezier!

MLCinema

Komende week moet dit topic weer nodig ge-update worden...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

yorkie13


MLCinema

Quote from: RA SUBS on July 11, 2016, 22:23:19
Een 2de r115 ?

Yes! Maar dat is niet het enige.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema



[emoji51][emoji51][emoji51]



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

yorkie13


MLCinema

#490
Haha nee. Of het zou een plate amp moeten zijn. Subwoofer volgt vandaag ook. Is onderweg.

Edit: Zou vandaag volgen. Komt later deze week. Net de ht helemaal overhoop gegooid[emoji17].

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

#491


Voorlopig nog even gebroederlijk naast elkaar. Ik heb om een versterker te mogen aanschaffen ingestemd met een nieuwe kleur op de wand achter de tv. Als de muur netjes geschilderd is verdwijnt de versterker weer in het meubel. Althans, dat is de wens van de waf... ik vind het wel gaaf om te zien. Het is geen lelijk apparaat.

Bevalt tot nog toe prima in de set. Staat nu een paar uurtjes aan. In heb de fono mm ingeruild op deze versterker en gebruik nu de interne phono stage. Deze klinkt meer dan prima, wat ik ook al had opgemerkt tijdens een demo. Er zal vanavond wel het een en ander aan vinyl op de RP6 verdwijnen. Wel schijnt het zo te zijn dat de versterker moet inspelen. Ben benieuwd!

Komende zaterdag verwacht ik de upgrade voor de ht ruimte, dual Klipsch R-115SW. Ook daar ben ik heel benieuwd naar.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema



Alvast excuses voor de telefoon pic, maar deze dual opstelling maakt echt een enorm verschil ten opzichte van een enkele subwoofer. Veel meer impact, druk en op beide luisterposities! Nu nog de galm aan de voorzijde aanpakken en dan ben ik tevreden. Ik zal vandaag proberen om met mijn camera wat betere plaatjes te schieten. Vanavond de eerste film, the Good Dinosaur, met de nieuwe setup op het programma. Ik ben benieuwd!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

#493
Zo! Dankzij een goede aanbieding ben ik vandaag van 2 naar 4 zitplaatsen gegaan. Dezelfde stoelen waren in de aanbieding voor een top prijs. Erg blij mee. Vervolgstap nu is het maken van een podium waar de achterste zitrij op wordt geplaatst. Qua constructie denk ik erover na om 2 europallets te gebruiken. Deze zijn 150 bij 800 bij 1200 mm (hxbxd), dan heb ik een podium van 1,60 bij 1,20 meter. Dit wil ik vullen met rockwool. Hierop denk ik een osb plaat te leggen en dit af te werken met laminaat. Dit lijkt mij een solide constructie die het gewicht makkelijk moet kunnen houden. Qua hoogte kom ik dan rond de 19-20 cm uit.

Iemand tips?

Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Sjaak_Banaan

BeatBrother wees mij erop om te kijken naar de hoogte van de rugleuning van de stoelen voor je.
Uiteindelijk is dat voor mij niet nodig omdat ik maar 3 stoelen heb, maar dat vond ik wel een goede tip, zo kijk je dadelijk niet tegen de leuning van de voorste rij. Qua constructie wil ik 'm hetzelfde als HTip maken, dat zag er wel degelijk uit, en dan achteraf bekleden met tapijt.

Die subs zien er wel vet uit, ben benieuwd of je nog betere foto's kunt maken die iets duidelijker zijn.
Ik lees het steeds vaker dat mensen meerdere subs nemen, ben benieuwd of je zoiets in kaart kan brengen, hopelijk is het bij niet nodig. :P
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

MLCinema

Quote from: Sjaak_Banaan on July 24, 2016, 00:39:54
BeatBrother wees mij erop om te kijken naar de hoogte van de rugleuning van de stoelen voor je.
Uiteindelijk is dat voor mij niet nodig omdat ik maar 3 stoelen heb, maar dat vond ik wel een goede tip, zo kijk je dadelijk niet tegen de leuning van de voorste rij. Qua constructie wil ik 'm hetzelfde als HTip maken, dat zag er wel degelijk uit, en dan achteraf bekleden met tapijt.

Die subs zien er wel vet uit, ben benieuwd of je nog betere foto's kunt maken die iets duidelijker zijn.
Ik lees het steeds vaker dat mensen meerdere subs nemen, ben benieuwd of je zoiets in kaart kan brengen, hopelijk is het bij niet nodig. :P

Hoi Sjaak_Banaan. Voordeel van deze stoelen is dat ze kunnen kantelen. Daardoor wordt het makkelijker om eroverheen te kijken. Die pallets moeten per stuk makkelijk 1500 kg kunnen houden. Dus dat werkt wel[emoji4]. Ik denk dat 20 cm minimaal is. Bekleden met tapijt is ook nog een optie. Hoewel ik het met laminaat ook wel sjiek vind.

Dual subwoofers is onwijs. De impact met twee subs is zoveel indrukwekkender dan 1 sub. Erg blij met deze stap. Aanrader!

Betere foto's komen nog. Ik wil ook nog 4 panelen maken met akotherm erin. Staat al heel lang op het lijstje...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Squashball

Quote from: Kamidioblitz on July 24, 2016, 14:01:35
Hoi Sjaak_Banaan. Voordeel van deze stoelen is dat ze kunnen kantelen. Daardoor wordt het makkelijker om eroverheen te kijken. Die pallets moeten per stuk makkelijk 1500 kg kunnen houden. Dus dat werkt wel[emoji4]. Ik denk dat 20 cm minimaal is. Bekleden met tapijt is ook nog een optie. Hoewel ik het met laminaat ook wel sjiek vind.

Dual subwoofers is onwijs. De impact met twee subs is zoveel indrukwekkender dan 1 sub. Erg blij met deze stap. Aanrader!

Betere foto's komen nog. Ik wil ook nog 4 panelen maken met akotherm erin. Staat al heel lang op het lijstje...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Heb je ook metingen met REW gedaan met 1 vs 2 subs? Niet dat dit moet ofzo ben gewoon nieuwsgierig omdat ik zelf (voor het eerst) met multisubs bezig ben.

yorkie13

#497
Mooie set Up zo met 2 x R115

MLCinema

Quote from: TAG_ScorpioN on July 24, 2016, 19:33:10
Heb je ook metingen met REW gedaan met 1 vs 2 subs? Niet dat dit moet ofzo ben gewoon nieuwsgierig omdat ik zelf (voor het eerst) met multisubs bezig ben.

Hoi Tag_Scorpion, geen metingen met REW uitgevoerd. Wel heb ik nu op alle 4 de zitplaatsen eenzelfde output (gevoel/gehoor). Ik vind het een goede aanvulling.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

MLCinema

Quote from: RA SUBS on July 24, 2016, 19:45:42
Mooie set Up zo met 2 x R115
Thnx! Jij kan het weten! Nog steeds tevreden?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |