The Hobbit, in D R I E (!!!!) delen: 2012 en 2013!

Started by blue-eyes, December 19, 2007, 19:11:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

Quote from: SmauG on December 30, 2014, 13:10:25
Nee, gewoon niet. Zeker in geval van The Hobbit niet. LOTR blijft veel trouwer aan het verhaal van Tolkien.
Helaas ben ik bang dat voor velen die de boeken niet ooit al hebben gelezen het nu te laat is.

Wel vaker gezegd, maar ik hoop de dat "De Silmarillion" verfilmd wordt..... De familie houdt dit tegen helaas. Peter Jackson heeft zelf aangegeven dit wel te willen doen, tenminste indertijd.
Met afstand de meest interessante boek van Tolkien denk ik.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

SmauG

Na het zien, en in zijn geheel beoordelen van de Hobbit hoop ik dat meneer Jackson (en de machine erachter) er ver bij uit de buurt blijft.  :nopompom:
Tenzij de belofte kan worden nagemaakt dat hij het originele verhaal blijft volgen, het niet onnodig langer maakt en er geen komedie van tracht te maken.

Om toch een positieve draai te geven aan het geheel:
Thorin en Bilbo zijn fantastisch vertolkt!
Laketown (Meerstad), Bree, (Breeg) en Smaug waren schitterend in beeld gebracht.
-- Speakers N.N.B. - Naim Supernait - Naim CDX2 - Naim Stageline N - Pro-Ject Debut Carbon - Ortofon 2m Red - Scherm N.N.B. - Ziggo Horizon --

Nahpets

Van de week gezien, aardig. Had hem als afsluiting van de serie niet willen missen. Als alleenstaande film, mweh.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Raymond187

Gisteren gekeken HFR is mooi  :popcorn:

Dit deel/episode vind ik het minst van alle 3.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

WickedGame

#154
Afgelopen weekend eindelijk ook ik naar de Hobbit deel 3 geweest. Heb mij vermaakt, en dat is natuurlijk wel een pré.

Maar toch had ik ook een wat raar gevoel over na de film. Ongetwijfeld zou het kloppen volgens het boekje. Maar toch....

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Al met al als geheel (alle delen) natuurlijk wel erg gaaf

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

Quote from: Blue-Eyes on January 19, 2015, 10:45:16
Boek lezen Wicked :P

Had al zo'n vermoeden :D Neemt niet weg dat ik het een fantastische film vind  ;D

CineSmurf

#157
Enig idee wanneer het laatste deel van de hobbit op blu ray uitkomt?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

vtuinen

Walmart US zegt Juni 2015. Niet echt super betrouwbaar maar een redelijke inschatting lijkt mij. Geen idee of het de Theatrical of Extended edition is.  Op de complete EE box zullen we ws moeten wachten tot of Thanksgiving 2015 of Kerst 2015
Equipment check my avatar

blue-eyes

Extended medio november / december, als we de lijn van de eerste 2 delen doortrekken.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey