Films, Media en de rest > Aktie / Crime / SF

The Hobbit, in D R I E (!!!!) delen: 2012 en 2013!

(1/17) > >>

Blue-Eyes:
Zie nu.nl:

--- Quote ---Tolkien-regisseur produceert Hobbit-films

LOS ANGELES - Peter Jackson, eerder regisseur van de serie The Lord of the Rings, gaat volgens de BBC opnieuw twee nieuwe films produceren naar werk van John Ronald Reuel Tolkien. De rolprenten zullen worden gebaseerd op Tolkiens eerste boek The Hobbit.

De films moeten in 2010 en 2011 in de bioscoop komen. Een regisseur wordt nog gezocht. Sir Ian McKellen heeft al interesse getoond om weer de rol van Gandalf te spelen. 

(c) ANP

--- End quote ---

Peerless Monster:

--- Quote from: Blue-Eyes on December 19, 2007, 19:11:51 ---Zie nu.nl:

--- End quote ---

Cool!
Maar zoals met de film Titanic weten we hoe het afloopt ;D

kippekop:
Eerst zou er niks van komen, en nu toch weer wel... ben heel erg benieuwd want de hobbit is qua boek leuker dan Lord of Rings op bepaalde punten (het gaat iets vlotter en wat meer actie), maar aan de andere kant is de LOTR's wel weer een veel groter epos. Ik zit klaar alvast in ieder geval!

Reggie2000:

--- Quote from: Peerless Monster on December 19, 2007, 19:31:23 ---Cool!
Maar zoals met de film Titanic weten we hoe het afloopt ;D

--- End quote ---

Dat wisten we ook bij The Lord of the Rings maar het zal mij niet tegenhouden om de films te gaan kijken.  ;)
LOTR is toch wel mijn meest favorite boek verfilming ondanks dat niet alles uit de boeken in de films voorkwam, maar dat heb je volgens mij altijd bij boekverfilmingen.
Jammer dat PJ niet gaat regiseren zoals het er nu uitziet, ik hoop wel dat hij vette dikke vinger in de pap houdt en dat de lijn van LOTR wordt voortgezet.

Dirc:
Dat wordt dan een 6 disc special edition????  :D

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version