Linnoontje <--Primoontje <--Denoontje

Started by denoontje, October 17, 2007, 21:25:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

advr

Quote from: denoontje on September  6, 2013, 20:05:49
Past geen kopje water op hè.....kan ze er ook niets over heen gooien

Er kan best een kop koffie op staan....8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Quote from: HTip on September  6, 2013, 20:13:58
Mooie verandering! Nu snap ik ook dat kopje water ;D

Zowel het meubel als de TV is een hele verbetering :thumbs-up:

Wel jammer, want nu ben ik waarschijnlijk nog het enige HTforumlid met een CRT-TV ;D
Niet helemaal....hij staat nog in de garage :p

HTip

Quote from: denoontje on September  6, 2013, 20:15:18
Niet helemaal....hij staat nog in de garage :p
:D Maar ik maak er nog regelmatig gebruik van :-X
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Heb via mp een tweede set silver interlink kunnen scoren voor weinig, fabrieksaf getermineerd dit maal. Ook in de uk een setje k400 aan het scoren second hand. Dan eens vergelijken of de linn bekabeling beter is vs de cardas die ik nu heb.

Wellicht komt er dan een quadlink interlink 1m en crosslink speakerkabel 2 maal 6m in de marktsectie te staan.

mtissink

Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

denoontje

Tja dan moet je gewoon wat typen :-)

Cardas en marantz gaat dan samen?

mtissink

Nee.., ik hoef die kabels niet... Vond alleen je bericht leuk dat je weer zo bezig bent met de hobby en een beetje upgraden enz
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

denoontje

Quote from: mtissink on September  9, 2013, 22:54:42
Nee.., ik hoef die kabels niet... Vond alleen je bericht leuk dat je weer zo bezig bent met de hobby en een beetje upgraden enz

Beetje wordt beetje veel toch wel weer, maar ja de economie moet op gang worden geholpen he....


Stroomgroep incl zekering en wanddoos
Kabels ls
Interlinks 2 maal
Sammy
Meubeltje van de zweedse boys

En dan de ht...

Moet nog steeds de basstraps beluisteren. Komt er nog niet echt van...
Ralph wanneer kom je?


Nu nog op zoek naar stukje berkenplex voor onder de linn set
Heb er nog steeds maar 2 en heb er 3 nodig.

Dan ook te testen de linn netsnoer vs de lavardins...
Misschien gaan die dan ook eruit....als het niet beter klinkt.
Destijds al beetje het idee dat die iets minder dynamisch waren.
Op de primare zeker mooi snoer..linn dus te bepalen.

advr

#358
 :lookaround:hoe groot moet dat stukje berken zijn, ik heb nog een plankje over. ;D

edit: ziet er allemaal mooi uit! Klinkt ook lekker O0
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Tja moet onder de linn..ik heb nu 2 plaatjes van 43 breed 38 diep en 2,2hoog

En yes marktplaats is weer gelukt...de linn silver is gearriveerd.

advr

Ik vind op marktplaats nooit iets leuks....Zeker geen Linn silver interconnect...
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Quote from: advr on September 10, 2013, 19:44:53
Ik vind op marktplaats nooit iets leuks....Zeker geen Linn silver interconnect...

Omdat de 60cm te kort was voor tussen ds en kontrol vanwege nieuwe opstelling even mp linn silver ingetoetst en daar stond hij toch echt.

Prijs was veel hoger en hij stond al 2 maanden te koop.
Hij maakte een offer i couln't refuse  bij overgaan tot zaken die dag.
Even gebeld klonk betrouwbaar en hopa!

Tja geluk?
Voor linn als je die wilt zou ik ook even altijd de uk proberen....

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Quote from: advr on September 11, 2013, 20:36:55
Misschien kan ik die 60 cm eens proberen8)

Mag best
Maar wil hem wel terug. Zit nu tussen voor eind :-0

denoontje

en 2 maal 2,5m K400 linn kabel in de post.

kan straks het vergelijken beginnen vs de cardas

garmtz


Quote from: denoontje on September 12, 2013, 20:56:08
en 2 maal 2,5m K400 linn kabel in de post.

kan straks het vergelijken beginnen vs de cardas

Bi-wire geconfectioneerd?

denoontje

Quote from: garmtz on September 13, 2013, 08:27:35
Bi-wire geconfectioneerd?

nee biamp, maar met bananen, kwaliteit van de bananen moet ik nog zien...lastig van foto.

pakketje was retour gegaan omdat ze etiket met adres waren vergeten, nog niet binnen dus
Wellicht te verbeteren met qed airlocks of linn pluggen...pm even prijsopgaaf  ;-)

denoontje

#367
De k400 is binnen....zo dat is een dikke kabel zeg! De cardas verbleekt ernaast! Eerst maar eens gaan testen en kijken of er nog een andere teminatie gedaan moet worden.

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

cardas49

Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

denoontje

Hij hangt er nu tussen.

Als ik morgen zin heb eens een luistersessie doen tussen cardas set up en linn setup.
Tussen de interlinks zelf zit verschil, heb ook het idee dat de k400 speakerkabel wat voller klinkt en de cardas wat preciezer.

Heb hem nu aangesloten als de cardas..biwi, maar wel met de bruggen op de terminals. Dat gaf bij de cardas iets vollere bas namelijk.

denoontje

zo even een kleine minidacje gekocht, zodat ik de tv ook kan aansluiten op de linn.
Had nog een optische kabel van monster en een linn black interlinksetje.

kan ik muziek concerten ook streamen vanaf de server en is geluid ook weer beter dan afspelen via de tv zelf

Mitch--

Quote from: denoontje on November 10, 2013, 00:19:38
zo even een kleine minidacje gekocht, zodat ik de tv ook kan aansluiten op de linn.
Had nog een optische kabel van monster en een linn black interlinksetje.

kan ik muziek concerten ook streamen vanaf de server en is geluid ook weer beter dan afspelen via de tv zelf

zit er geen digitale ingang op je majik kontrol dan?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

bmateijsen


Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'