Linnoontje <--Primoontje <--Denoontje

Started by denoontje, October 17, 2007, 21:25:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

katwax

Ben benieuwd wat je van de Silver interlink vindt, heb deze al van in begin dus weet eigenlijk niet hoe hij is tov van andere :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

HTip

#326
Misschien heb ik het gemist, maar vind je de aparte groep (even los van de zekering) een verbetering?

Ik heb sinds een paar weken een DeGroef vlakdraadzekering. Mocht je die van iemand kunnen lenen, dan zou ik die ook meenemen in je test. Ik vind de DeGroef bij mij prettiger klinken.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Quote from: HTip on August 14, 2013, 21:31:56
Misschien heb ik het gemist, maar vind je de aparte groep (even los van de zekering) een verbetering?

Ik heb sinds een paar weken een DeGroef vlakdraadzekering. Mocht je die van iemand kunnen lenen, dan zou ik die ook meenemen in je test. Ik vind de DeGroef bij mij prettiger klinken.
Dealer waar ik zaken heb besteld heeft geen Degroef.

Moeilijk vergelijken met en zonder, kan ik nogwel eens proberen door alles in te pluggen in een normale groep...weer een test... ;-)

advr

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje


advr

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje


advr

Quote from: denoontje on August 30, 2013, 21:39:27
Kan geen kop water op staan......

Zeer kritische omschrijving.....
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Quote from: advr on August 31, 2013, 09:09:50
Zeer kritische omschrijving.....
denk dat je even in het tic tig moet gaan lezen :p

advr

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

in het topic terug moet lezen....die verdomde ipad ook altijd met zijn spellingcheck

advr

Quote from: denoontje on August 31, 2013, 17:38:34
in het topic terug moet lezen....die verdomde ipad ook altijd met zijn spellingcheck

jaja, geef Apple maar de schild...

de Silver interlink??
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Quote from: advr on August 31, 2013, 19:14:51
jaja, geef Apple maar de schild...

de Silver interlink??

Die kunnen we testen ja vs cardas...maar

Koud

advr

Quote from: denoontje on August 31, 2013, 21:56:10
Die kunnen we testen ja vs cardas...maar

Koud

Jouw hele topic staat vol met nieuw dingen...Ik laat me dinsdag wel verrassen8)
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

advr

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

#340
Quote from: advr on September  6, 2013, 04:45:08
Leuk autootje..8)8)

Ja ja in scuba blauw met heel veel speakers...

denoontje


mtissink

Zag laatst zoiets rijden ja,.., was dat er A3L op stond anders zou je denken dat het een A4 is!
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

denoontje


denoontje

Quote from: mtissink on September  6, 2013, 19:53:44
Zag laatst zoiets rijden ja,.., was dat er A3L op stond anders zou je denken dat het een A4 is!

Waar volgens mijn in nl bijna nog niet mogelijk....

mtissink

Was gewoon in NL en een NL auto.
Wel erg gave bak!
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

mtissink

Sorry dat die post tussen de voor en na staat.., en daar ook een dikke (dunne?) verbetering?!
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

denoontje

Quote from: mtissink on September  6, 2013, 20:04:06
Was gewoon in NL en een NL auto.
Wel erg gave bak!

I know  nog een maandje wachten (hoop ik)

denoontje

Past geen kopje water op hè.....kan ze er ook niets over heen gooien

HTip

Mooie verandering! Nu snap ik ook dat kopje water ;D

Zowel het meubel als de TV is een hele verbetering :thumbs-up:

Wel jammer, want nu ben ik waarschijnlijk nog het enige HTforumlid met een CRT-TV ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive