Hoe fotografeer ik mijn HT zonder problemen.

Started by J.A.F._Doorhof, March 19, 2003, 14:22:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

@ Marsh: er zit een foutje in je website.
De teksten staan niet helemaal in beeld van foto's, grafische bewerking etc. En de linkjes werken niet ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Marsh

Quote from: Christiaan Sauer on July 10, 2007, 00:45:21
@ Marsh: er zit een foutje in je website.
De teksten staan niet helemaal in beeld van foto's, grafische bewerking etc. En de linkjes werken niet ;)

Weet ik, omdat de website nog in productie is  ;)  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


VlisChris

Heeft iemand overigens al eens HDR foto's van zijn HT gemaakt?
Waarschijnlijk maak je daar ook leuke resultaten mee. Is feitelijk wat er in de openingspost omschreven staat, maar dan anders (lees: beter, mits het goed uitgevoerd wordt)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Etiennevh

Ik heb er lang over nagedacht, maar ik denk dat ik het antwoord weet: Met een camera  :hehe::D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

LordoftheLints

HDR is een goed idee! Dat ga ik zeker eens proberen! Nu alleen even niet, volgende week tentamens. Dus mijn hoofd staat even niet naar het opruimen en schoonmaken van mijn stereo spulletjes! ;)
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

Gaeje

ik weet niet goed waar anders dit zetten maar bij deze een voorzichtige aanvraag aan iedereen die hier een topic heeft om een soort samenvatting te maken in de openingspost met verwijzingen naar de pagina's met fotos en/of de updates.
Dit leest zoveel aangenamer... met veel dank alvast