Leuk om te lezen dit! De Marantz-Philips site kende ik al, heb daar o.a. wat informatie over de Philips FB800 series speakers en Philips 900 serie af gehaald. Ik vond de 900 serie vroeger helemaal geweldig, vorig jaar heb ik nog een setje voor zeer weinig geld gekocht. Klonk toch niet verkeerd!
Mijn vader heeft vorig jaar nog een setje Philips FB820 speakers voor 25 euro gekocht! 2 woofers moesten alleen opnieuw gerefoamed worden.
Die Marantz CD15 heb ik al eens zien staan bij Audioservice te Elst, wat een bakbeest is dat! De bijbehorende PM15 versterker trouwens ook.
Thx!
Ja, zo'n site kost me wat tijd en moeite, maar ik heb er dan ook wel heel veel plezier van. Alleen al de vele positieve reacties die ik op de site krijg doen me goed

En ja, hoe klinkt zo'n D1 tov huidige nieuwe spelers. Ik heb hier verder geen nieuwere spelers staan, alleen zo'n ouwe cd7, maar zo'n D1 zet een erg mooi klankbeeld neer. De verschillende instrumenten zijn als het ware geisoleerd, zo transparant lijken ze. Plaatsing en detaillering is prachtig, het laag wordt zonder twijfel neergezet.
Het mooie is dat je het volume in het digitale domein kunt afregelen, daarmee kun je ervoor zorgen dat het signaal nooit overstuurd bij de 2 tda1541 s2's aankomt.