''the Dunes''

Started by LexiconLogan, July 21, 2007, 13:57:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LexiconLogan

Quote from: RubenV. on May 13, 2015, 13:13:38
Mooie plannen  :coffee: Een van de demo's die mij het meeste is bijgebleven, JBL Synthesis op de ISE in de Rai.

Ja daar was ik ook! erg gaaf
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LexiconLogan

huidige staat..
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Davey

Leuk man. Ik zie een stempel en een doorgezaagde muur, het betere werk  :headbanging:

Wanneer ga je erin?

LexiconLogan

haha ja die zie ik door het hele huis helaas ;)

planning is half Juli.
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Davey

Heel leuk om die foto's te zien en heel herkenbaar  :D

Wij zijn ook druk en gaan er hopelijk oktober in.

Tinus_

Quote from: LexiconLogan on May 23, 2015, 23:19:20
haha ja die zie ik door het hele huis helaas ;)

planning is half Juli.
Nog steeds hetzelfde appartement in Amsterdam?
Rebuilding my HT

LexiconLogan

Quote from: Tinus_ on May 24, 2015, 10:05:37
Nog steeds hetzelfde appartement in Amsterdam?

Nee in de duinen aan zee nu
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

daanvanduif

Altijd mooi, en de naam is dan ook meteen duidelijk  ;D

Quote from: LexiconLogan on May 24, 2015, 10:22:29
Nee in de duinen aan zee nu
Corazón

Davey

Het gaat prachtig worden en dat zal bij jou niet anders zijn. Het duurt alleen zo lang voordat het af is he  :dry:

LexiconLogan

ja duurt zeker lang maar half Juli is t zo ver. Volgens mij leef jij altijd onder verbouwing..;)
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Davey

Hahaha, dat lijkt wel zo ja. Het is hier echt net helemaal af  :clapping:

Voorlopig moet dit de laatste gaan worden en mochten er nog eens kronkels komen dan gaat het zeker kleiner en niet meer groter worden.

Maar lekker hoor, half juli op die plek is natuurlijk met je neus in de boter vallen. De Speedo aan en rennen  :D

LexiconLogan

https://www.btw-nee.nl

die moet je maar even tekenen Dave  :D
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Davey

Done omdat ik het ermee eens ben. Helaas bij nieuwbouw is het gewoon 21%  >:(

EdoE

Quote from: LexiconLogan on May 24, 2015, 10:22:29
Nee in de duinen aan zee nu

Eindelijk verstandig, gefeliciteerd. NH of ZH?

LexiconLogan

vlakbij zandvoort ;)

inderdaad een goede keus, hoe is het!
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

EdoE

Ik dacht iets te herkennen? Hoge, Midden of Lage?

Hier OK. Zelfde als destijds. You? Buiten de verhuizing?

LexiconLogan

meer richting dè golfbaan ;)

Ja ik ben gelukkig weer op de goede weg...
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LexiconLogan

De technische tekening van de ruimte
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

EdoE

Quote from: LexiconLogan on June  5, 2015, 21:38:28
meer richting dè golfbaan ;)

Ja ik ben gelukkig weer op de goede weg...

Koop weer eens wat Cloudy Bay in, dan kunnen we bijbeppen.

LexiconLogan

Vloer storten
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LexiconLogan

deel 2
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Davey

Supergaaf  8)

Toevallig hebben ze afgelopen donderdag en vrijdag hetzelfde gedaan bij ons. We lopen redelijk gelijk  :D

LexiconLogan

wat duurt het lang he... :wacko:
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Davey

Hahaha, dat klopt ja. Ik kom net van de bouw waar ik met de loodgieter en de aannemer nog wat dingetjes heb nagelopen  :dry:

Als het goed is gaan wij er eind oktober in en is het allemaal weer achter de rug, lekker hoor.