''the Dunes''

Gestart door LexiconLogan, juli 21, 2007, 13:57:02

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LexiconLogan

je vergat je signature E!

Edo (vreest vandaag niet verder te komen dan inkoppers)

;D
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

WickedGame

Citaat van: LexiconLogan op april 24, 2009, 10:37:29
ik heb niets met audio jongens.  ;)

Ik ook niet :P

Maar in zo'n kleine ruimte 700Watt audio geweld... Als je dan al niet de petjes inponeert met de wagen dan is het wel met je 700Watt Audio die ze omver blaast :P

WickedGame

http://www.jortkelder.nl/2009/02/download_file.php

Dit is wel een leuk stukje om te lezen van vriendje Jort ;) vind het wel toepasselijk :D

Oracle

Citaat van: LexiconLogan op april 24, 2009, 10:14:45
700W Aston Martin Premium Audio System with Dolby® Pro Logic II®

P.M.P.O. ?


:devil: ;D

Gr,
Mark

R


blue-eyes

#1005
Citaat van: xynyx op april 24, 2009, 09:13:26
Draai zelf al jaren met Watt-Puppy series 5 en een Wilson sub..... Speelt elke B&W set volledig weg! Snel, transparant, attack. Ook Avalon Eclipse gehad maar die klonken mij te tam en (te) weinig dynamisch.

Blij voor je dat je het "licht" hebt mogen aanschouwen ;)

Vanmiddag mogen horen........ Alleen dan de Sophia, op een volledige Mcinthosh set. WOW! Alhoewel de 801 wel erg fijn is (de eerste keer dat ik B&W lekker vond klinken) speelde de Sophia de B&W 801 weg.... Rete droog, snel, snel, snel en met een attack, een bite..... Wow!
Doe mij maar 2 van deze setjes, of nog beter de Watt Puppy, al jaren mijn favoriete speakers!

Jullie worden bedankt M&M! ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

EdoE

Citaat van: Blue-Eyes op april 24, 2009, 20:20:26
Vanmiddag mogen horen........ Alleen dan de Sophia, op een volledige Mcinthosh set. WOW! Alhoewel de 801 wel erg fijn is (de eerste keer dat ik B&W lekker vond klinken) speelde de Sophia de B&W 801 weg.... Rete droog, snel, snel, snel en met een attack, een bite..... Wow!

Je vergeet "slam" en "inky blackness"

blue-eyes

Citaat van: EdoE op april 24, 2009, 21:41:08
Je vergeet "slam" en "inky blackness"

En zo er nog wel meer superlatieven!

Ik heb een setje laten lopen........ 5000 euro. Nog steeds spijt van, die kans komt nooit weer. De prijzen stijgen alleen maar.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

LittleNinja

Zijn die ook zo mooi? ::)

Het is een beetje een lastig pakket. T'is net als met een vrouw. Stel ze is rete goed in de hete vuren, alleen heeft ze een kop en lichaam waarvan spontaan de tranen in je ogen springen.. alsof je de ogen wrijvend hebt getrakteerd op Madame Jeannette of Adjoema's pepers... Dan kun je het licht wel uit doen maar ik weet niet of ik een ring om d'r vinger zou krijgen. :P :bigsmile:

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

blue-eyes

LN is gearriveerd in het topic ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Staaled

Citaat van: Blue-Eyes op april 24, 2009, 21:56:39
En zo er nog wel meer superlatieven!

Ik heb een setje laten lopen........ 5000 euro. Nog steeds spijt van, die kans komt nooit weer. De prijzen stijgen alleen maar.
Weet evt. nog wel wat aardigs.

De 5 wordt echter een 6. ::)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

blue-eyes

Niet voor mij. Weet wanneer je moet stoppen ;)
Ik heb meer geïnvesteerd dan verwacht.


Maar goed, ik wil daar best over hebben, maar dan in mijn eigen topic. Hier is het wat off topic ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

EdoE

Citaat van: Blue-Eyes op april 25, 2009, 11:26:03
Niet voor mij. Weet wanneer je moet stoppen ;)

Ik begin alvast met aftellen.

LexiconLogan

Afgelopen maandag heb ik even kort contact gehad met een moderator van dit forum. Een liefhebber van Classé Audio. Ik was dan wel volledig genezen van B&W maar de Classé Audio set klonk prachtig en zag er zeer gelikt uit. In Milaan maandag op het terras in de zon heeft B-E (want zo heet deze Mod) op mij ingesprokken op een zachte doch dringende toon. Hij zou donderdag naar Duitsland gaan en ik moest die Classé Audio dealer eens benaderen omdat die een uiterst intressante deal voor mij kon maken. Ik was om. Ik belde deze dealer en die had een SSP-800 in de aanbieding maar dan moest ik wel een CA-2200 erbij kopen. Sorry B-E, ik heb geen versterker nodig dus ik ga niet mee donderdag. Woensdagavond teruggekomen uit Milaan wist B-E mij te melden dat hij niet donderdag ging maar vrijdag. Ik besloot nog 1 keer de Duitse dealer te bellen op donderdag. Om 18.30 besloot ik toch tot de aanschaf over te gaan MAAR 1 probleem. De banken waren al dicht en B-E ging vrijdag om 05.00 rijden. Ik kon het bedrag helaas niet pinnen. B-E, sorry voor de derde keer maar ik zie er vanaf. 17 telefoongesprekken later heb ik al het geld wat ik kon verzamelen bij elkaar geraapt en kwam een AANZIENLIJK bedrag te kort. Een definitief NEE.
Maar wacht, mijn telefoon gaat. B-E ; Hey ik pin het restant wel even, schiet ik ff voor.  Ik had B_E nog nooit ontmoet maar het leek alsof we bij elkaar op school gezeten hadden en ik altijd had verloren met knikkeren! om 23.30 stond ik in Lelystad mijn volledige ontoereikende bedrag te overhandigen en mijn pinpas met pincode. Want die man die ik nog nooit gezien had ging om 05.05 wel even voor mij pinnen. BE, ik weet niet hoe ik je moet bedanken maar dat gaat mij zeker lukken! Ongelooflijk dit forum...en wat een avond!


Resultaat: (- CA5200 van BE) :
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Peerless Monster

Citaat van: LexiconLogan op april 25, 2009, 15:14:44
Afgelopen maandag heb ik even kort contact gehad met een moderator van dit forum. Een liefhebber van Classé Audio. Ik was dan wel volledig genezen van B&W maar de Classé Audio set klonk prachtig en zag er zeer gelikt uit. In Milaan maandag op het terras in de zon heeft B-E (want zo heet deze Mod) op mij ingesprokken op een zachte doch dringende toon. Hij zou donderdag naar Duitsland gaan en ik moest die Classé Audio dealer eens benaderen omdat die een uiterst intressante deal voor mij kon maken. Ik was om. Ik belde deze dealer en die had een SSP-800 in de aanbieding maar dan moest ik wel een CA-2200 erbij kopen. Sorry B-E, ik heb geen versterker nodig dus ik ga niet mee donderdag. Woensdagavond teruggekomen uit Milaan wist B-E mij te melden dat hij niet donderdag ging maar vrijdag. Ik besloot nog 1 keer de Duitse dealer te bellen op donderdag. Om 18.30 besloot ik toch tot de aanschaf over te gaan MAAR 1 probleem. De banken waren al dicht en B-E ging vrijdag om 05.00 rijden. Ik kon het bedrag helaas niet pinnen. B-E, sorry voor de derde keer maar ik zie er vanaf. 17 telefoongesprekken later heb ik al het geld wat ik kon verzamelen bij elkaar geraapt en kwam een AANZIENLIJK bedrag te kort. Een definitief NEE.
Maar wacht, mijn telefoon gaat. B-E ; Hey ik pin het restant wel even, schiet ik ff voor.  Ik had B_E nog nooit ontmoet maar het leek alsof we bij elkaar op school gezeten hadden en ik altijd had verloren met knikkeren! om 23.30 stond ik in Lelystad mijn volledige ontoereikende bedrag te overhandigen en mijn pinpas met pincode. Want die man die ik nog nooit gezien had ging om 05.05 wel even voor mij pinnen. BE, ik weet niet hoe ik je moet bedanken maar dat gaat mij zeker lukken! Ongelooflijk dit forum...en wat een avond!


Resultaat: (- CA5200 van BE) :

Fun!

Hij heeft even mogen genieten van alle reactie in zijn topic.
Dus de forummers gaan hier nu verder met hun monden open ;).
Prachtige aanwinst!
Maar de 2200 staat op marktplaats begrijp ik? ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

LexiconLogan

De CA-2200 stond eigenlijk op marktplaats om het grapje te voeden. De ZX-7 gaat er uit. En er komt een CA-3200 bij en misschien een CDP-502. 1 ding is zeker, de voor en eind wordt geheel Classe. (hij is weg van marktplaats)
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Sol

Leuk verhaal en gefeliciteerd met dat prachtspul!
Dat genieten zal bij jou onderhand al wel gegarandeerd zijn. Een AM, nu mooi Classé spul erbij... :thumbs-up:
Heb je inmiddels al besloten welke geweldige speakers aangestuurd zullen gaan worden? 800D's? :devil:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Davey

Wow, wat een verhalen allemaal zeg. Ik moest vanmorgen wel lachen toen ik het allemaal zo'n beetje had gelezen in B-E's topic maar had nooit verwacht dat dit voor jou was. Prachtige aanwinsten man  8). Hier kan je in ieder geval alle speakers mee aan en die en die SSP800  :inlove:

Peerless Monster

Citaat van: LexiconLogan op april 25, 2009, 15:21:34
De CA-2200 stond eigenlijk op marktplaats om het grapje te voeden. De ZX-7 gaat er uit. En er komt een CA-3200 bij en misschien een CDP-502. 1 ding is zeker, de voor en eind wordt geheel Classe. (hij is weg van marktplaats)

Whahahaha.
Dit is echt een verlate 1 april grap en ik ben er echt ingetuimd.
Ah wacht die krijgen jullie terug op je bordje ;).
Hee maar die Lexicon is ook niet verkeerd.
Waarom over naar Classe?
Die Lexicon moet ook een monster zijn, maar is qua klank karakter natuurlijk anders...

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

Citaat van: Sol op april 25, 2009, 15:24:21
Leuk verhaal en gefeliciteerd met dat prachtspul!
Dat genieten zal bij jou onderhand al wel gegarandeerd zijn. Een AM, nu mooi Classé spul erbij... :thumbs-up:
Heb je inmiddels al besloten welke geweldige speakers aangestuurd zullen gaan worden? 800D's? :devil:

Ik denk Usher.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

LexiconLogan

Citaat van: Sol op april 25, 2009, 15:24:21
Leuk verhaal en gefeliciteerd met dat prachtspul!
Dat genieten zal bij jou onderhand al wel gegarandeerd zijn. Een AM, nu mooi Classé spul erbij... :thumbs-up:
Heb je inmiddels al besloten welke geweldige speakers aangestuurd zullen gaan worden? 800D's? :devil:
Thanks! De speakers...tja ik ga niets meer roepen maar de Wilsons komen zeker even logeren! B&W...is niet mijn ding.
Citaat van: Davey op april 25, 2009, 15:25:04
Wow, wat een verhalen allemaal zeg. Ik moest vanmorgen wel lachen toen ik het allemaal zo'n beetje had gelezen in B-E's topic maar had nooit verwacht dat dit voor jou was. Prachtige aanwinsten man  8). Hier kan je in ieder geval alle speakers mee aan en die en die SSP800  :inlove:
Dank je gozer!
Citaat van: Peerless Monster op april 25, 2009, 15:25:31
Whahahaha.
Dit is echt een verlate 1 april grap en ik ben er echt ingetuimd.
Ah wacht die krijgen jullie terug op je bordje ;).
Hee maar die Lexicon is ook niet verkeerd.
Waarom over naar Classe?
Die Lexicon moet ook een monster zijn, maar is qua klank karakter natuurlijk anders...


Ik ga over op Classe omdat het mij echt positief heeft verrast. Maar Lexicon staat hier ook nog. Het is een luxe probleem en ik kan nu alles heel rustig tegen elkaar zetten. 1 ding is zeker voor mij; classe wint het op looks!
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Sol

Citaat van: LexiconLogan op april 25, 2009, 15:28:54
Thanks! De speakers...tja ik ga niets meer roepen maar de Wilsons komen zeker even logeren! B&W...is niet mijn ding.

Heb je de Nautilus Prestige al beluisterd dan? :P

Citaat van: LexiconLogan op april 25, 2009, 15:28:54
1 ding is zeker voor mij; classe wint het op looks!

Tsja, Classé... :wub: * zwijmel zwijmel *  :wub:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

blue-eyes

#1024
Wel, jongens, nu begrijpen jullie dat er twee fun hebben gehad, zeker vooraf ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey