0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Overigens, ik ben zeer content met de info in dit draadje!Wellicht kan de topictitel verandert worden in 'Met je Harmony ook de verlichting bedienen' om hier meer mensen blij mee te maken...
Hmmm,Dus de hele constructie zou dus ook werken met een logitech harmony 525?Die heb ik namelijk binnenkort...Dan schaf ik ook een powermid aan en enkele klik aan klik uit schakelaars en dan moet het werken allemaal.Heeft er iemand misschien tijd om hier een tutorial neer te zetten, want dan kan de rest van de HT-Freakz er ook profijt van hebben.
[tutorial begin]-powermid kopen-Intertechno YCT-100 als IR zender voor je verlichting instellen-genieten van het gemak[/tutorial]
Werkt perfekt, veel plezier hier van die Powermid van slechts 25 euri! En werkt dus inderdaad met elke Harmony remote...
Je hebt alleeen de zender nodig, deze zet IR om naar een RF signaal.
Klik Aan Klik Uit is de merknaam, o.a. bij Gamma en Karwei te koop..Je kunt via de Harmony elke groep (A,B,C)etc.) en lamp binnen de groep (1,2,3 etc.) aansturen.Groep/lampnummer kun je op de KAKU modules instellen.
Je moet natuurlijk richten met IR, hoe of wat met de extender moet je maar proberen...
Is die Sun500 module ook van KAKU dan?Andere merken werken waarschijnlijk niet, KAKU heeft ook modules voor zonneschermen, gordijnen e.d.