VERSTERKER DER VERSTERKERS

Started by paul groot, June 16, 2007, 18:50:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Erik van Voorst (in memoriam)

Nog eentje...

De ESP-6 Rugged Edition en Power Supply broederlijk naast elkaar..... ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

dre73

het zit nu tegen het zieke aan! :-*
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Raphie

potverdorie wat is dat mooi man! ben echt benieuwd hoe dat straks gaat klinken...
JBL PRX Power!

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

jantje112

Ik zou je bijna nog een setje c-elementen proberen te verkopen om dit nogmaals in werking te zien (en te horen ;))

Geweldig om te zien!

neverywhere

Quote from: Raphie on February 26, 2008, 19:11:28
potverdorie wat is dat mooi man! ben echt benieuwd hoe dat straks gaat klinken...


Misschien een idee het eens te laten testen door een fijn stereofiel magazine?  Allemaal bij dhr vd Voorst thuis gaan luisteren zal wel geen optie zijn.....
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

beunky

Quote from: neverywhere on February 26, 2008, 22:25:41
Misschien een idee het eens te laten testen door een fijn stereofiel magazine?

Persoonlijk vind ik dat geen recht doen aan dit extreem mooie werk. In zo'n magazine wordt namelijk elke beschreven set bejubeld en ik denk dat dit wel een flink aantal stappen verder gaat dan eigenlijk al het andere dat er in dat soort bladen staat (uitzonderingen daargelaten uiteraard).
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Arieson

Beunky, ik wil niet vervelend doen, ik geniet ook mee van Erik's extreme avonturen, maar ik moet hier toch even op reageren. Wordt jou mening in dit geval ook niet slechts gevormd door de mooie foto's? Hoe weet je dat Erik's voorversterker beter gaat klinken dan 'al het andere' in 'dat soort bladen'? Misschien klínkt het wel als een natte dweil.  O0



Quote from: beunky on February 27, 2008, 00:00:46
Persoonlijk vind ik dat geen recht doen aan dit extreem mooie werk. In zo'n magazine wordt namelijk elke beschreven set bejubeld en ik denk dat dit wel een flink aantal stappen verder gaat dan eigenlijk al het andere dat er in dat soort bladen staat (uitzonderingen daargelaten uiteraard).

sphere

"Dat soort bladen" leven van adverteerders. Toevallig dezelfde als waarvan ze producten reviewen. Bovendien denk ik niet dat Erik de behoefte, hij maakt wat hij mooi vindt. Er is niet zoiets als 100% goed in audio, het blijft altijd smaak/oor afhankelijk. Tevreden zijn met het feit dat hij al razende reporter speelt hier op dit forum is belangrijk :)
"For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible."

neverywhere

Quote from: beunky on February 27, 2008, 00:00:46
Persoonlijk vind ik dat geen recht doen aan dit extreem mooie werk. In zo'n magazine wordt namelijk elke beschreven set bejubeld en ik denk dat dit wel een flink aantal stappen verder gaat dan eigenlijk al het andere dat er in dat soort bladen staat (uitzonderingen daargelaten uiteraard).

Een vrij commercieel blad als ,,what hifi" boort toch regelmatig geteste spullen volledig de grond in hoor....ook spul van de grotere adverteerders....

Maar als een blad recensie ( wat mij als bouwer trouwens een hele eer zou lijken ) niet gerealiseerd kan worden, wat dacht u van een luistersessie voor een selecte groep Ht forum leden? Met een mooie bespreking van de sessie, gelardeerd met foto's geplaatst op het forum?
.
.
Misschien wil die jongen van Stassen ook nog wel komen luisteren. ;D
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Shorty

Don't mention the S-word!  :-[

VrGr,

Bart J.

beunky

Quote from: neverywhere on February 27, 2008, 17:31:54
Een vrij commercieel blad als ,,what hifi" boort toch regelmatig geteste spullen volledig de grond in hoor....ook spul van de grotere adverteerders....

In Nederland zit je met de Nederlandse bladen en die zijn van het niveau 'goed voor de prullenbak'. Vandaar dat het m.i. geen recht doet aan de set van Erik ;)

@ Arieson: Je hebt gelijk, ik weet niet hoe die klinkt. Maar zie mijn bovenstaande opmerking :)
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

scanspeakman

#987
beetje flauw die opmerking over Sander.....

Scanspeakman

Erik van Voorst (in memoriam)

Anton heeft vandaag weer wat bedrading voor zijn rekening genomen....misschien moet ik hem wel
de ESP-6 Mikado gaan noemen... ;D

Links en rechts zie je ..."het zwarte goud"  oftewel de Riedon/Mills weerstanden... :-X
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Erik van Voorst (in memoriam)

Vandaag is er heel veel werk verzet....EN HET SPEELT....althans op een klein test setje... ;D

Enfin hierbij de voor zichzelf sprekende foto's....

Misschien wil Anton nog wat technische info geven indien nodig....
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Erik van Voorst (in memoriam)

 EINDELIJK DE LANG VERWACHTE GLOEI-PITJES   8)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Erik van Voorst (in memoriam)

 ....en klaar........op een deksel na dan.... ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Erik van Voorst (in memoriam)

Alvast de aansluitingen in het echie gemaakt/////keep you informed... :-X
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

neverywhere

Quote from: Erik van Voorst on February 29, 2008, 22:54:55
....en klaar........op een deksel na dan.... ;D

Ziet er mooi uit...indrukwekkend zelfs..

Dat plaatje voorop de stroom module.???....De eerste steen werd gelegd door? Of zo iets?
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

TubeKees

#995
Méga!  :D 

Ik ben werelds benieuwd hoe dat gaat klinken. Ben nooit zo kapot geweest van AR voorversterkers, maar dit is toch echt andere koek  ;)

blue-eyes

Aangezien je overal over nadenkt, zal je dat ook hier wel hebben gedaan. Toen ik de laatste foto zag dacht ik: He, verschillend van grote! Heb je er nooit over nagedacht om ze identiek te maken kwa grote (en uiterlijk)? Om zodoende een "bij elkaar gehorend paartje" te maken? Ik weet dat uiterlijk niet prio 1 is, maar jou kennende (van de foto's ;D) denk ik dat jij dat wel een factor vindt.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

molle

Dat ziet er strak uit zeg met die kabeltjes door de muur :o C'est magnifique  O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

advr



dat zijn nog een snoepjes!! ;D

prachtig Eric en Anton niet te vergeten ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

FFF

Ontzettend mooi.

Ben benieuwd of hoe ze spelen...