VERSTERKER DER VERSTERKERS

Started by paul groot, June 16, 2007, 18:50:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

paul groot

Versterker DER versterkers.

Met die titel van deze topic onder mijn naam zou je verwachten dat ik met soldeerbout, printen en schema's aan de slag ga geïnspireerd door Erik (van Voorst) met wat jatwerk van zijn post-titel.
Wees gerust. Pikken doe ik niet en ik heb geen verstand van dat soort zaken dus brand me niet aan deze materie noch aan de soldeerbout.
Nee.
Leg ik even uit; Ik kom al decennia lang bij Erik van Voorst over de vloer.
Recentelijk is hij bijna met zijn keuken project gereed gekomen en is natuurlijk weer wat nieuws begonnen. Jullie kennen Erik wel een beetje nu nietwaar? >:D
Dit nieuwe klusje is weer "over the top", weer een zwaar overdreven projectje maar o zo leuk om hem aan de gang te zien. Gedreven, enthousiast en lekker gek.
Met de overtreffende trap -goed, beter, best- in gedachte telkens als ik bij hem ben is er tav dat trappetje nog een stapje extra te maken zoals hij dat doet. Hij noemt het volgens mij  –DER-. Als in "front Der fronts", "sub der subs' en ga zo maar door.
Om misverstanden te voorkomen, ik wil niet beweren dat hij het allemaal zo goed doet maar het is wel o zo leuk om te lezen en te volgen.
Eens?. ???

Ik heb Erik nu overgehaald dit versterker project ook te posten want dit moet gezien worden, en niet alleen door mij.
Heerlijk gek en overdreven weer.

Veel plezier met lezen.......... en Erik, kom maar op met je postings.

gr
Paul
Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

LexiconLogan

ik zit er klaar voor! Kom maar door!
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Audiotwin

Tevredenheid!!!

blue-eyes

Strak plan Paul!

Ben benieuwd wat Erik hierna gaat doen. Huis der huizen? Auto des auto's?