Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

vik

Spannend Philip.. ik ben er benieuwd wat dat gaat worden.  :)


Quote from: HTip on May 19, 2014, 22:21:43
Nog geen bericht van Antoine gehad, dus waarschijnlijk nog een dagje later. Maar een dagje meer of minder maakt natuurlijk helemaal niet uit.

Zoals het er nu uitziet heb ik woensdag nieuws over dat andere...




:pompom:

Quote from: HTip on May 20, 2014, 06:39:39
Gisteravond laat (was nog net geen 12 uur :o) een bericht van Antoine gehad. En net gechecked en de kabels liggen in mijn postbus op mij te wachten. Tenminste dat hoop ik, want vorige keer was dat ook het geval, echter was het pakket toch nog vertraagd. Ik neem aan dat PostNL niet 2 keer dezelfde fout maakt ;)

Al met al, vanavond weer wat te doen :music:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Quote from: vik on May 20, 2014, 08:02:24
Spannend Philip.. ik ben er benieuwd wat dat gaat worden.  :)

:pompom:

Ik heb nog geen bevestiging voor dat andere voor morgen binnen, dus ik houd nog even een slag om de arm ;) Is inderdaad erg spannend allemaal. Zeker als het echt doorgaat! :music:

Wel heb ik de Furutech Ultimate stroomkabels binnen. Deze zijn voor ca. 75% ingespeeld en heb ik meteen aan de set gehangen om verder in te spelen. Natuurlijk eerst de fase bepaald. Zometeen even luisteren om weer een referentie te hebben...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Heb bijna de hele avond in de koele kelder vertoeft en heerlijk muziek geluisterd. Of het nu surround of stereo is maakt niet uit. Ik had het een beetje gemist, maar weet nu weer waarom ik dit allemaal doe.

En tijdens het luisteren goed nieuws gekregen. Morgen is bevestigd en rond 17.00 uur kan ik bezoek verwachten. Vrees dat er ook weer weinig van slapen terecht gaat komen. Morgen, nou ja, beter gezegd later vandaag meer.

Ondertussen maken de Furutech netkabels hun uurtjes. Ik laat de set gewoon weer dag en nacht spelen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

Ik kan weinig bedenken eigenlijk.

Enige is dan een importbruid. Ben je stereo-getrouwd.

maar dat zie ik je niet doen :crazy:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

WickedGame

Jeetje moeten we nu tot na 17:00 wachten.... woensdag "lange" gehaktdag!  ;D

vik

Ik gok op een nieuwe CA plate  :hehe:




Quote from: HTip on May 21, 2014, 00:14:14
Heb bijna de hele avond in de koele kelder vertoeft en heerlijk muziek geluisterd. Of het nu surround of stereo is maakt niet uit. Ik had het een beetje gemist, maar weet nu weer waarom ik dit allemaal doe.

En tijdens het luisteren goed nieuws gekregen. Morgen is bevestigd en rond 17.00 uur kan ik bezoek verwachten. Vrees dat er ook weer weinig van slapen terecht gaat komen. Morgen, nou ja, beter gezegd later vandaag meer.

Ondertussen maken de Furutech netkabels hun uurtjes. Ik laat de set gewoon weer dag en nacht spelen...
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

r_flagg

Quote from: WickedGame on May 21, 2014, 08:36:22
Jeetje moeten we nu tot na 17:00 wachten.... woensdag "lange" gehaktdag!  ;D

zucht....wachten duurt altijd lang ..  :hmmm:
ben benieuwd
Movie: JVC X500; Onkyo TX-NR5008; Sony UBP-X800; Synology DS1812+ DX512 (13x3TB); Surround-11.2: sony SS-T70es (11x) sub:2x 18" DIY
Stereo-1: NAD M12;  2x Mola Mola Kaluga; Jamo R907
Stereo-2: SONY TA-E80es; 2x TA-N80es;Sony CDP-X777es; ST-S770es; TC-K950es; Sony SS-R70es speakers ( Esprit no3)

Peerless Monster

Quote from: vik on May 21, 2014, 09:12:37
Ik gok op een nieuwe CA plate  :hehe:





Ik hoop het niet. Anders mis ik de primeur ;D ;D
Het is bijna 5 uur... Kan je niet een tipje van de sluier oplichten?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

HTip

#15559
Leuk dat jullie weer zo met me meeleven. Ik denk dat voor mij het wachten het langste duurt ;D

Quote from: Peerless Monster on May 21, 2014, 12:34:16
Ik denk dat het andere Notes zijn ;D
Geen idee hoe je erop komt, maar dat is inderdaad het geval :pompom:
Nooit gedacht deze prachtige speaker ooit te kunnen verwelkomen in de Chamber of Dreams, maar dat gaat vandaag dus toch gebeuren. Vorige keer dat ze in Duitsland werden aangeboden greep ik er naast, maar dat ben ik nu vergeten ;)

Voorproefje...

Voor- en achterkant met doek


Voor- en achterkant zonder doek


Aansluitingen met instelmogelijkheid


Ik weet niet of de kersenkleur gaat staan, maar dat kan eventueel altijd nog worden aangepast.

Mooie van de deal is ook dat de Note 7 door de handelaar gaat verkocht worden, dus heb ik geen omkijken naar :thumbs-up: Gisteren hebben Annet en ik op passende wijze afscheid genomen van onze prachtige speaker. De hele avond hebben ze hun kunsten mogen vertonen :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG


clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Eddye

Quote from: HTip on May 21, 2014, 12:57:53
Leuk dat jullie weer zo met me meeleven. Ik denk dat voor mij het wachten het langste duurt ;D
Geen idee hoe je erop komt, maar dat is inderdaad het geval :pompom:
Nooit gedacht deze prachtige speaker ooit te kunnen verwelkomen in de Chamber of Dreams, maar dat gaat vandaag dus toch gebeuren. Vorige keer dat ze in Duitsland werden aangeboden greep ik er naast, maar dat ben ik nu vergeten ;)

Voorproefje...

Voorkant


Achterkant


Aansluitingen met instelmogelijkheid


Ik weet niet of de kersenkleur gaat staan, maar dat kan eventueel altijd nog worden aangepast.

Mooie van de deal is ook dat de Note 7 door de handelaar gaat verkocht worden, dus heb ik geen omkijken naar :thumbs-up: Gisteren hebben Annet en ik op passende wijze afscheid genomen van onze prachtige speaker. De hele avond hebben ze hun kunsten mogen vertonen :music:
Prachtig!
Natuurlijk veel plezier gewenst met deze schoonheden!
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

WickedGame

Erg gaaf! En ik moest even 2 keer kijken of je niet 2 keer de voorkant had gepost  ;D Wat een batterij aan luidsprekers zitten daarin zeg.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Zefanja

Wauw!! Erg gaaf!
Van harte Philip.

Maar als ik het goed begrijp blijf je achter met de Note 5 spelen?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

vik

#15566
 :pompom: :clapping: ^^

Gefeliciteerd Philip !!  Is dit het top model? Heb je nou ook een andere serie voor achter? Ik zie namelijk 2 verschillende types op de foto's.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Peerless Monster

Quote from: HTip on May 21, 2014, 12:57:53
Geen idee hoe je erop komt, maar dat is inderdaad het geval :pompom:

Philip,

Ik ken je nu al een tijdje en op een gegeven moment weet je waar de kriebels zitten ;D
Ik vind dit zo gaaf voor je! Ze zijn echt waar prachtig!!
En excuses dat ik het heb geraden..... ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

r_flagg

Movie: JVC X500; Onkyo TX-NR5008; Sony UBP-X800; Synology DS1812+ DX512 (13x3TB); Surround-11.2: sony SS-T70es (11x) sub:2x 18" DIY
Stereo-1: NAD M12;  2x Mola Mola Kaluga; Jamo R907
Stereo-2: SONY TA-E80es; 2x TA-N80es;Sony CDP-X777es; ST-S770es; TC-K950es; Sony SS-R70es speakers ( Esprit no3)

Valkyrie

Quote from: HTip on May 21, 2014, 12:57:53
Leuk dat jullie weer zo met me meeleven. Ik denk dat voor mij het wachten het langste duurt ;D
Geen idee hoe je erop komt, maar dat is inderdaad het geval :pompom:
Nooit gedacht deze prachtige speaker ooit te kunnen verwelkomen in de Chamber of Dreams, maar dat gaat vandaag dus toch gebeuren. Vorige keer dat ze in Duitsland werden aangeboden greep ik er naast, maar dat ben ik nu vergeten ;)

Voorproefje...

Voorkant


Achterkant


Aansluitingen met instelmogelijkheid


Ik weet niet of de kersenkleur gaat staan, maar dat kan eventueel altijd nog worden aangepast.

Mooie van de deal is ook dat de Note 7 door de handelaar gaat verkocht worden, dus heb ik geen omkijken naar :thumbs-up: Gisteren hebben Annet en ik op passende wijze afscheid genomen van onze prachtige speaker. De hele avond hebben ze hun kunsten mogen vertonen :music:

Dat is nog eens een flinke upgrade, gefeliciteerd!!! :worship:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

DD2


solitaire

mooi compliment ook voor de 'vertrekkende' speakers, zo'n family opvolger

nu weer de set opnieuw optimaliseren (geen tijd terrasjes te pakken :sadlike: ;) )



luisterse




soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

Jean Sibelius

Gaaf Philip! Gefeliciteerd met deze mooie aanwinsten O0
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Atmoz


Wow gaaf man 8) Mooie speakers!!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst weer :pompom:

En alvast veel luister plezier zodra ze er zijn :clapping:

Greetings,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Maximus_Aurelius

Philip heel gaaf. Schitterende luidspreker. Ik zag ze al paar weken terug staan en stonden er net een paar uur op. Ik had het wel verwacht dat jij contact ging zoeken :D
En die prijs  :o voor zo'n luidsprekers was gewoon te goed. Dan is het een voordeel dat ze een beetje onbekend zijn  :clapping: Elk nadeel hebt zijn voordeel :D



Quote from: vik on May 21, 2014, 14:09:01
:pompom: :clapping: ^^

Gefeliciteerd Philip !!  Is dit het top model? Heb je nou ook een andere serie voor achter? Ik zie namelijk 2 verschillende types op de foto's.

Ja de Note 9 is het top model van ALR/Jordan.
Ik zie maar 1 type op de foto's. ;) De voorkant met gril en zonder gril en de achterkant met gril en zonder gril. Allebei van de Note 9.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.