Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Madhouse

Deze gaan volgens mij door naar de volgende ronde:

- met IeGo koper op IEC en Schuko
- met Furutech FI-E35 (G) / FI-15 (G)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Quote from: Madhouse on May  3, 2014, 19:45:20
Deze gaan volgens mij door naar de volgende ronde:

- met IeGo koper op IEC en Schuko
- met Furutech FI-E35 (G) / FI-15 (G)
Helemaal goed! Ik ben met een korte impressie bezig, waarin ik het kort uitleg.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Aan de uitslag van de poll te zien heeft de meerderheid het goed "geraden".

Het zijn inderdaad de "instapgoud" en rhodiumstekkers die de volgende ronde niet hebben gehaald. We wisten al dat kabels een verschil kunnen maken, maar dat stekkers ook nog een (grote) invloed hebben op het geluid was voor ons nieuw. In onze set en ruimte was dit verschil overigens niet meer subtiel te noemen. Misschien een gevaarlijke uitspraak, maar we denken zelfs blindelings de verschillende kabels te kunnen kiezen.

Met name de FI-E11 vonden we erg tegenvallen. Bij ons absoluut geen match. Het was zelfs zo "erg" dat we het nummer Rob's Groove met deze kabel niet helemaal tot het einde hebben geluisterd. De rhodiumvariant kon ons ook niet bekoren. Het laag was wel erg strak en mooi gelaagd, maar de ruimtelijkheid viel ons tegen en stemmen misten het fundament in het middengebied. Het microdetail van bijvoorbeeld percussie ging ook verloren.

De kopervariant van IeGo vonden we vanaf de eerste klanken van "Alison Krauss - It doesn't matter" een mooie kabel. Zeker toen Alison begon te zingen, kwam de ruimtelijkheid van de Alpha-3 duidelijk tot uiting. Het laag was minder strak dan met de rhodiumvariant en miste ook definitie en gelaagdheid. Alles (dynamiek, microdetail, strak laag, ruimtelijkheid, mooi hoog, etc.) kwam eigenlijk bij elkaar met de FI-25/35 goudvariant. Deze hebben we op een gegeven moment niet meer gewisseld en zijn toen lekker gaan luisteren. Elk nummer was een schot in de roos. Heerlijk gewoon om (weer) dingen te horen die we niet eerder zo hebben gehoord. Een mooi voorbeeld is de hoge gitaarpartij bij "It doesn't matter", waarbij alleen bij deze kabel de 2 gitaren elk hun eigen klankkleur lieten horen en elkaar prachtig aanvulden.

We gaan natuurlijk nog (veel) meer luisteren, maar de Furutech FI-25/35 (G) combinatie is op dit moment duidelijk favoriet.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

eddy135

Quote from: HTip on May  3, 2014, 19:33:47

;D Had gekund, maar ik bedoelde meer houtzagen ;D
O ja, daar krijg je het natuurlijk ook heel warm van!  ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

HTip

Quote from: eddy135 on May  3, 2014, 20:53:12
O ja, daar krijg je het natuurlijk ook heel warm van!  ;D
Zelfs meerdere keren, bij het zagen, transport, klieven en tot slot in de kachel ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

frank2

Jammer dat je niet de iego gold stekkers hebt, die zijn beter, strakker en vergelijkbaar met de laatstgenoemde furutech, alleen klinken ze wat pittiger dan de furutech gold, ze zijn minder glijerig.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

HTip

Het is geen geheim dat bijna mijn complete bekabeling van inakustik is. Ik ben dan ook erg tevreden over dit merk en in het bijzonder de Referenz serie. Op dit moment is de Oppo analoog aangesloten met 4 paar NF-1302 RCA GAP, 3 paar voor 5.1 analoog en 1 paar voor dedicated stereo.

De Marantz UD-7007 heeft geen 5.1 analooguitgang en is voor surround dus aangewezen op HDMI. Geen straf met de modificaties door Cinemike. Bovendien heeft de UD-7007 een XLR uitgang die ik dan wil gebruiken voor dedicated stereo.

Ik ben dus aan het kijken naar een XLR-interlink uit de Referenz serie van inakustik. Daar heb ik een aantal mogelijkheden voor maar wil het graag in 1 keer goed doen. Ik kan in de 02-serie blijven en gaan voor de NF-1302, maar ook naar de 03-serie kijken en wel de NF-1203 of zelfs de NF-1603.

Ik nog wel een artikel over de 03-serie gevonden, maar geen gebruikerservaringen. Weet iemand iets over het klankkarakter van deze kabels of nog beter heeft iemand zelf ervaring hiermee?

Artikel: http://lounge.in-akustik.de/img/in-akustik-kabel-bericht-stereo.pdf

Ik heb overigens dezelfde vraag gesteld in een apart topic en wel hier: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142613.msg2619458#msg2619458.

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: frank2 on May  4, 2014, 07:55:26
Jammer dat je niet de iego gold stekkers hebt, die zijn beter, strakker en vergelijkbaar met de laatstgenoemde furutech, alleen klinken ze wat pittiger dan de furutech gold, ze zijn minder glijerig.
Zoals al eerder aangegeven heeft akoestiek een veel grotere invloed op de kwaliteit van het geluid. Daarom is niet elke ervaring van anderen zomaar te projecteren op mijn situatie. Wat bij jou glijerig klinkt kan bij mij al pittig genoeg zijn. Ik heb geen last van reflecties die de microdetails maskeren.

Met de test van de Cinemikespeler had vik de Alpha-3 met IeGo en Hifi-Tuning combinatie meegenomen. Ik vond het zeker een verbetering t.o.v. mijn huidige Ag-320. Echter de nuances die ik nu heb gehoord met de Furutech FI-E25/35 zijn nieuw voor mij en vind ik prettiger. En glijerig vind ik ze ook niet, integendeel juist heel precies.

We gaan nog meer luisteren naar verschillende soorten muziek om te bepalen welke stekkers wij het prettigst vinden klinken.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LP

Ik had de koper Furutech met koper Iego vergeleken. Of goud Furutech met goud Iego. Of heb je dit ook gedaan?

Misschien klinkt goud Iego wel net zo goed als de Furutech goud. Dat scheelt je toch bijna 100 euro per kabel. En dat is dan eenvoudig verdiend.

HTip

Quote from: LP on May  4, 2014, 08:41:30
Ik had de koper Furutech met koper Iego vergeleken. Of goud Furutech met goud Iego. Of heb je dit ook gedaan?

Misschien klinkt goud Iego wel net zo goed als de Furutech goud. Dat scheelt je toch bijna 100 euro per kabel. En dat is dan eenvoudig verdiend.
In deze demoset heb ik niet direct IeGo goud met Furutech goud kunnen vergelijken. Was misschien wel beter geweest, maar Antoine heeft deze demoset uitgekozen. Ik had eerlijk gezegd ook geen idee welke ik moest kiezen.

Echter ik heb de IeGo gold wel reeds mogen ervaren i.c.m. Hifi-Tuning gold. Deze was ook mooi, maar ik vind de Furutech gold (35/25) toch prettiger in het gehoor.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Jij hebt zeker deze review (midden gedeelte van Furutech Fl11 gold naar IeGO gold)  gelezen Frank, dat gaat over de Furutech Fl11 Gold en niet over de Furutech FI-25/35 (G). Ik kan mij niet herinneren dat jij ooit de Furutech FI-25/35 (G) hebt getest in jouw topic.


De Iego gold is zeker een pareltje en heeft een erg goede prijs kwaliteit verhouding, maar de opbouw van Furutech is een stuk mooier. De trekontlasting van Furutech is vele malen beter wat je dus gaat merken met dikke kabels zodra er een beetje spanning op komt. (op apparaat en op het stekker blok)



Quote from: frank2 on May  4, 2014, 07:55:26
Jammer dat je niet de iego gold stekkers hebt, die zijn beter, strakker en vergelijkbaar met de laatstgenoemde furutech, alleen klinken ze wat pittiger dan de furutech gold, ze zijn minder glijerig.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Ik heb de Alpha  FI-E25/35 G zelf nog nooit gehoord. Als het goed is volgt er binnen kort een review van Antoine over de Iego vs Furutech.

Hier staat een review alpha 3 met  Fl-E35/Fl-25 Rhodium vs Gold. Zelf testen blijft natuurlijk het beste.




Quote from: HTip on May  4, 2014, 08:16:09
Zoals al eerder aangegeven heeft akoestiek een veel grotere invloed op de kwaliteit van het geluid. Daarom is niet elke ervaring van anderen zomaar te projecteren op mijn situatie. Wat bij jou glijerig klinkt kan bij mij al pittig genoeg zijn. Ik heb geen last van reflecties die de microdetails maskeren.

Met de test van de Cinemikespeler had vik de Alpha-3 met IeGo en Hifi-Tuning combinatie meegenomen. Ik vond het zeker een verbetering t.o.v. mijn huidige Ag-320. Echter de nuances die ik nu heb gehoord met de Furutech FI-E25/35 zijn nieuw voor mij en vind ik prettiger. En glijerig vind ik ze ook niet, integendeel juist heel precies.

We gaan nog meer luisteren naar verschillende soorten muziek om te bepalen welke stekkers wij het prettigst vinden klinken.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

BTW weer wat geleerd : het woordje  glijerig die ken ik nog niet. Die staat genoteerd in mijn lijstje naast zwarting :D
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Bedankt voor de reviewlinks vik :worship:

Leuke is dat ik kan onderschrijven wat Christiaan Punter schrijft over de FI-E25/35 goud vs rhodium. Snap nu ook dat de gouden variant zijn favoriet is.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: vik on May  4, 2014, 09:49:47
BTW weer wat geleerd : het woordje  glijerig die ken ik nog niet. Die staat genoteerd in mijn lijstje naast zwarting :D
;D ik was het ook nog nooit tegengekomen. Zwarting wel als equivalent van rust ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

ajbeefde

Quote from: HTip on May  4, 2014, 10:07:39
;D ik was het ook nog nooit tegengekomen. Zwarting wel als equivalent van rust ;)

Zwarting heeft volgens de echte geleerden toch een andere betekenis : graad van zwartheid van een ontwikkeld fotografisch negatief    ;)


Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

vik

Kleine moeite  ;)


Quote from: HTip on May  4, 2014, 09:58:31
Bedankt voor de reviewlinks vik :worship:

Leuke is dat ik kan onderschrijven wat Christiaan Punter schrijft over de FI-E25/35 goud vs rhodium. Snap nu ook dat de gouden variant zijn favoriet is.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

De John van Gent Reference plus XLR die ik bij me had is vergelijkbaar met de Kimber Kable KS 1130. Dat klonk ook erg lekker op mijn gemodificeerde Oppo 95. Bij jou klonk die ook erg mooi.  Nadeel is dat deze 2dehands bijna niet te vinden zijn en best wel prijzig. Inakustik zal wel aantrekkelijker zijn in prijs.



Quote from: HTip on May  4, 2014, 08:00:09
Het is geen geheim dat bijna mijn complete bekabeling van inakustik is. Ik ben dan ook erg tevreden over dit merk en in het bijzonder de Referenz serie. Op dit moment is de Oppo analoog aangesloten met 4 paar NF-1302 RCA GAP, 3 paar voor 5.1 analoog en 1 paar voor dedicated stereo.

De Marantz UD-7007 heeft geen 5.1 analooguitgang en is voor surround dus aangewezen op HDMI. Geen straf met de modificaties door Cinemike. Bovendien heeft de UD-7007 een XLR uitgang die ik dan wil gebruiken voor dedicated stereo.

Ik ben dus aan het kijken naar een XLR-interlink uit de Referenz serie van inakustik. Daar heb ik een aantal mogelijkheden voor maar wil het graag in 1 keer goed doen. Ik kan in de 02-serie blijven en gaan voor de NF-1302, maar ook naar de 03-serie kijken en wel de NF-1203 of zelfs de NF-1603.

Ik nog wel een artikel over de 03-serie gevonden, maar geen gebruikerservaringen. Weet iemand iets over het klankkarakter van deze kabels of nog beter heeft iemand zelf ervaring hiermee?

Artikel: http://lounge.in-akustik.de/img/in-akustik-kabel-bericht-stereo.pdf

Ik heb overigens dezelfde vraag gesteld in een apart topic en wel hier: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142613.msg2619458#msg2619458.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Quote from: vik on May  4, 2014, 11:19:24
De John van Gent Reference plus XLR die ik bij me had is vergelijkbaar met de Kimber Kable KS 1130. Dat klonk ook erg lekker op mijn gemodificeerde Oppo 95. Bij jou klonk die ook erg mooi.  Nadeel is dat deze 2dehands bijna niet te vinden zijn en best wel prijzig. Inakustik zal wel aantrekkelijker zijn in prijs.
Klonk inderdaad erg lekker met die JvG. Prijs van inakustik is zeker aantrekkelijker, maar over de 03-serie is helaas weinig tot niets over bekend.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maximus_Aurelius

Quote from: frank2 on May  4, 2014, 07:55:26
Jammer dat je niet de iego gold stekkers hebt, die zijn beter, strakker en vergelijkbaar met de laatstgenoemde furutech, alleen klinken ze wat pittiger dan de furutech gold, ze zijn minder glijerig.

Hoe weet jij dat in Philip zijn set de Iego gold stekkers beter zullen zijn? Of in mijn set, of andermans set? Dat kun jij niet niet beoordelen ;)

Frank leer eens enkele woorden erbij of ertussen te zetten. Zoals. Bij jou, in jouw set, bij mij. Of een zins vorm creëren in mijn set.

Wanneer ik in mijn set kijk vind ik de Rhodium stekkers beter klinken dan gold.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

frank2

Quote from: Maximus_Aurelius on May  4, 2014, 13:52:00
Hoe weet jij dat in Philip zijn set de Iego gold stekkers beter zullen zijn? Of in mijn set, of andermans set? Dat kun jij niet niet beoordelen ;)

Frank leer eens enkele woorden erbij of ertussen te zetten. Zoals. Bij jou, in jouw set, bij mij. Of een zins vorm creëren in mijn set.

Wanneer ik in mijn set kijk vind ik de Rhodium stekkers beter klinken dan gold.
in meer of mindere mate is dat een feit wat ik schrijf, bevestigd door meerdere forum leden, vanuit gaande dat je set in balans is, wat ik wel verwacht bin Philip
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Maximus_Aurelius

Quote from: frank2 on May  4, 2014, 14:13:07
in meer of mindere mate is dat een feit wat ik schrijf, bevestigd door meerdere forum leden, vanuit gaande dat je set in balans is, wat ik wel verwacht bin Philip

In je eigen set Frank, je eigen set!
Dus alles jij wat schrijft is een feit of het wordt bevestigd door meerdere forum leden dan is het het beste product en kan er niets anders beter zijn of in een andere set iets anders beter matchen ;)  :-X
Wanneer iedereen zo redeneert dan is echt het einde zoek ;). Ik denk dat de meerdere forumleden die dit bevestigen er leden tussen zitten die het toch heel anders formuleren  ;).



APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

LP


Quote from: vik on May  4, 2014, 11:19:24
De John van Gent Reference plus XLR die ik bij me had is vergelijkbaar met de Kimber Kable KS 1130. Dat klonk ook erg lekker op mijn gemodificeerde Oppo 95. Bij jou klonk die ook erg mooi.  Nadeel is dat deze 2dehands bijna niet te vinden zijn en best wel prijzig. Inakustik zal wel aantrekkelijker zijn in prijs.

Ik heb een setje JvG reference+ XLR die binnenkort in de verkoop gaat. Dus grijp je kans als je interesse hebt. PM maar even bij interesse.

frank2

Quote from: Maximus_Aurelius on May  4, 2014, 14:27:57
In je eigen set Frank, je eigen set!
Dus alles jij wat schrijft is een feit of het wordt bevestigd door meerdere forum leden dan is het het beste product en kan er niets anders beter zijn of in een andere set iets anders beter matchen ;)  :-X
Wanneer iedereen zo redeneert dan is echt het einde zoek ;). Ik denk dat de meerdere forumleden die dit bevestigen er leden tussen zitten die het toch heel anders formuleren  ;).

1. getest in diverse sets, en niet de minste.
2. voorkeur van meerdere forumleden tov furutech

Neemt niet weg dat er geen andere wegen zijn, een furutech doet het ook goed, kost alleen 300% meer, maar als dat niets uitmaakt....

Ik geef slechts aan verder maakt het mij niets uit.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Maximus_Aurelius

Quote from: frank2 on May  4, 2014, 16:15:13
1. getest in diverse sets, en niet de minste.
2. voorkeur van meerdere forumleden tov furutech

Neemt niet weg dat er geen andere wegen zijn, een furutech doet het ook goed, kost alleen 300% meer, maar als dat niets uitmaakt....

Ik geef slechts aan verder maakt het mij niets uit.

1. In je eigen set of andermans set waarvan jij vind dat de Iego beter is. Dus is het niet een feit dat de Iego beter is dan andere merken.
2. Ook hierbij geld in hun eigen set, maar algemeen feit is het niet maar feit in hun eigen set.

Jij geeft slechts aan,is ook goed maar probeer eens anders te formuleren dat wil wel eens helpen. Jij moet eens meer schrijven of zeggen ik, of in mijn set en niet algemeen praten hoe jij nu ook weer doet want jij kunt niet oordelen in een andermans set, kan niemand. ;). Niemands set is hetzelfde.
Jij wekt mij de indruk dat jij het niet ziet, of jij wilt het niet zien dat jij je soms iets anders moet verwoorden. Is enkel een tip/ advies. Jouw tweaks, testen gebeurd in jouw set en probeer het dan ook zo te verwoorden en niet van is beter of iets dergelijks dat het zo gelezen wordt wat jij letterlijk neer schrijft overkomt beter is voor iedereen zijn set. ;).
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.