Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vik

Parasound ken ik niet helaas maar ik schat dat de voeding altijd beter kan.  :) Er zitten altijd wel componenten in die van mindere kwaliteit zijn, en dit zijn juist de punten die een tuner verbeterd.

Hier staat een stukje geschreven over een AC power ReGenerator:

Do I need an AC ReGenerator?

http://www.powerprotectionblog.com/


Ben je niet tevreden over je geluid of ben je gewoon nieuwsgierig naar een Power Plant?

Heb je anders een eigen topic dat we daar verder gaan? 




Quote from: henkhifi on December 13, 2013, 11:19:16
Hallo Vik

bedankt voor je uitleg inderdaad alles wat ik heb is gemodificeerd en vooral de voeding maar het gaat mij over mijn andere apparatuur wat ik nog moet aansluiten voor ht dit is van parasound halo a51 en de c2 voorversterker en ik heb een aparte groep en ik denk dat deze ook goede voedingen heeft
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Interessante discussie, want daar heeft iedereen wat aan. Mag in mijn topic, tenzij het wel heel specifiek wordt. Toine Dingemans heeft een uitgebreide review geschreven die je hier kunt vinden: http://www.soundscapes.nu/ppp.htm

Verder is dit een leuk filmpje over het verschil tussen regenereren en filteren...


Ik heb mijn ervaringen nog niet kunnen zoeken, maar die komen nog...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

henkhifi

ok bedankt philip en vik ga dit is lezen en natuurlijk is het intressant voor iedereen

bedankt dat het in jou topic mag Philip ik heb eigenlijk nooit gelooft dat stroom iets aan het geluid kan verbeteren heb altijd gedacht hoeft toch alleen maar stroom te leveren en verder niks
audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks

RvD

Ben het volledig met Vik eens is al je apparatuur gemodificeerd en ook de voeding dan is een power plant overbodig.

Zelf heb ik de PS Audio PPP gehad voor en na de modificaties, ook voor en na aparte stroom groepen. De twee aparte groepen voegde meer toe dan de hele PPP ooit gedaan heeft. Moet er wel bij zeggen dat ik ook wel goede netkabels gebruik deze zijn toevallig ook van PS Audio en ben daar zeer tevreden over. Een aparte groep laten aanleggen is niet zo duur aan arbeidsloon en alle benodigheden zijn bij forumsponsor Jouw Hifi wel te krijgen daar heb ik toen ook alles gekocht.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

henkhifi

ok bedankt RVD

ik had zo iets ook wel verwacht maar ben toch benieuwd hoe het bij Philip is geweest met of zonder powerplant
audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks

vik

 :) Aha  een ervaring van iemand op het forum.


Ik heb van de week op Google zitten lezen en zoals met alles voor en tegen standers.

Ben de link even kwijt maar dat was van iemand op het AV Science forum die vertelde dat een goede moderne voeding het regenereren zelf dus regelt, en dat bij oudere apparaten het voor komt dat bij enorme pieken de voeding kan overlijden. 

Ik denk dat je bijvoorbeeld het beste dan nog een PS Audio Dectet (interne filters) zou kunnen proberen op een aparte audio groep voor bijvoorbeeld het filteren van je Beamer/ projector want dit zijn gigantische net vervuilers.


Quote from: RvD on December 13, 2013, 23:11:44
Ben het volledig met Vik eens is al je apparatuur gemodificeerd en ook de voeding dan is een power plant overbodig.

Zelf heb ik de PS Audio PPP gehad voor en na de modificaties, ook voor en na aparte stroom groepen. De twee aparte groepen voegde meer toe dan de hele PPP ooit gedaan heeft. Moet er wel bij zeggen dat ik ook wel goede netkabels gebruik deze zijn toevallig ook van PS Audio en ben daar zeer tevreden over. Een aparte groep laten aanleggen is niet zo duur aan arbeidsloon en alle benodigheden zijn bij forumsponsor Jouw Hifi wel te krijgen daar heb ik toen ook alles gekocht.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Weinig tijd gehad voor het forum, maar gelukkig nu een paar daagjes vrij om weer een beetje tot rust gekomen. Tussendoor natuurlijk nog wel genoten van muziek, heerlijk ontspannen is dat, oogjes dicht en je laten overspoelen door heerlijke klanken...

Vandaag wordt weer een bijzondere dag. Rens komt mijn nieuwe platen brengen en natuurlijk ook meteen luisteren naar mijn nieuwe versterker. Ben benieuwd hoe dat gaat klinken. Sowieso wordt het een leuke dag!!

Rens, goede reis, rij voorzichtig en tot strakjes...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LuPo

Gaaf! De upgrades blijven komen. :D

Veel plezier en succes vandaag!

HTip

Quote from: LuPo on December 22, 2013, 09:03:32
Gaaf! De upgrades blijven komen. :D

Veel plezier en succes vandaag!
Dank je Peter! Deze upgrade zat al langer in de planning en had ik allang kunnen hebben, maar er kwam iets tussendoor... nl. de PM-11S3 ;D en ik wilde eerst weten wat die upgrade voor invloed had en niet tegelijk met de platen. Het inspelen duurde nogal lang en ik had aangegeven dat de platen die voor mij waren bestemd in de tussentijd iemand anders blij mochten maken. Daardoor moesten ze opnieuw worden gebouwd en pas dit weekend had ik tijd om ze in ontvangst te nemen.

Wel super dat ik ze niet hoef te gaan halen, maar dat Rens ze komt brengen!! :worship:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Veel plezier heren !  ;)



Quote from: HTip on December 22, 2013, 08:22:55
Weinig tijd gehad voor het forum, maar gelukkig nu een paar daagjes vrij om weer een beetje tot rust gekomen. Tussendoor natuurlijk nog wel genoten van muziek, heerlijk ontspannen is dat, oogjes dicht en je laten overspoelen door heerlijke klanken...

Vandaag wordt weer een bijzondere dag. Rens komt mijn nieuwe platen brengen en natuurlijk ook meteen luisteren naar mijn nieuwe versterker. Ben benieuwd hoe dat gaat klinken. Sowieso wordt het een leuke dag!!

Rens, goede reis, rij voorzichtig en tot strakjes...
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Quote from: vik on December 22, 2013, 09:59:27
Veel plezier heren !  ;)



Dank je vik! In januari of zo kunnen we dan eindelijk ons dagje plannen... 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: HTip on December 22, 2013, 08:22:55
Vandaag wordt weer een bijzondere dag. Rens komt mijn nieuwe platen brengen en natuurlijk ook meteen luisteren naar mijn nieuwe versterker. Ben benieuwd hoe dat gaat klinken. Sowieso wordt het een leuke dag!!

Rens, goede reis, rij voorzichtig en tot strakjes...
Een half uurtje geleden is Rens huiswaarts gegaan. Wat een fantastische dag was dit!! Naast mijn D-2's had Rens ook nog een verrassing bij zich, en wel een experimentele plaat die nu onder de PPP ligt en precies was wat het geluid nodig had. Die ga ik de komende tijd testen, maar het klinkt nu al veelbelovend...

We hebben zoveel verschillende muziek geluisterd, dat ik niet meer precies weet wat is gepasseerd. Eén ding is wel zeker... En dat is dat alles weer anders klinkt en ook (veel) beter dan met de andere platen.

Ik ben niet moe en dat wil wat zeggen na een dagje testen. Er zat gewoonweg zoveel rust in het geluid dat luistermoeheid absoluut afwezig was. Ik ga niet precies beschrijven wat dit weer bracht, maar het klinkt nu zo heerlijk dat we weer het nodige hebben te luisteren en dat is onze complete muziekcollectie :music:

Rens, bedankt voor de fantastische dag en dat je de lange reis hebt willen maken. Zeker met al die mensen die persé allemaal naar de stad willen op een koopzondag :-X Ik hoop dat de terugreis iets voorspoediger zal verlopen. Ik zit nog even na te genieten met heerlijke muziek...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

quattronl

Goed om te lezen Philip!
Maarre....wéér een experimentele plaat? Dacht dat CA voorlopig uitgeexperimenteerd was? :)

Veel succes met het vinden van tijd om wederom al je muziek weer opnieuw te gaan beluisteren :D
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

henkhifi

ik dacht Philip dat jij al aan de top zat maar je blijft verbeteren
audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks

HTip

Quote from: skyfox on December 23, 2013, 09:59:07
Klinkt als een hele geslaagde dag!
Was het zeker! Ik heb ook nog tot diep in de nacht verder geluisterd. Kon gewoon niet stoppen en ik was denk ik ook over mijn moeheid heen. Muziek beleven heeft weer een andere dimensie gekregen...

Quote from: quattronl on December 23, 2013, 10:17:40
Goed om te lezen Philip!
Maarre....wéér een experimentele plaat? Dacht dat CA voorlopig uitgeexperimenteerd was? :)

Veel succes met het vinden van tijd om wederom al je muziek weer opnieuw te gaan beluisteren :D
Dacht ik ook ;) Ik dacht dat ik "gewoon" de D-2's zou krijgen... Mijn ruimte is natuurlijk een ideale testruimte door de aangepaste akoestiek die het maximale uit de set haalt. Los van het feit dat ik in relatie tot vele sets in high-endland een redelijk eenvoudige set heb staan, met een BD-speler als bron en niet al te kostbare componenten en speakers. Natuurlijk is ook dat weer relatief en menigeen zal mijn set niet echt als eenvoudig bestempelen ;)

Die experimentele plaat ligt onder de PPP en dat is precies de juiste plek kwamen Rens en ik gisteren achter. De nieuwe platen hebben ook het nieuwe design, wat gelukkig voor mij in mijn rack beter staat. Ik zal nog wat foto's maken om te laten zien wat ik bedoel...

En tijd... Tja, daar heb je helemaal gelijk in, want we kunnen inderdaad gewoon weer alles opnieuw gaan beluisteren, maar eerder is beleven echt de betere omschrijving. Vinden we trouwens helemaal niet erg :music:

Quote from: henkhifi on December 23, 2013, 10:30:19
ik dacht Philip dat jij al aan de top zat maar je blijft verbeteren
Dank je Henk! De vraag is wat is de top? Heb ik ook in mijn eerste review over de platen gezegd, wat is het potentieel van je set, je ruimte, je oren? Dat weet je pas als je de grenzen gaat opzoeken en dat hebben we gisteren weer gedaan...

Stereo heeft nog niet eerder zo lekker geklonken. Ik heb dat al vaker gezegd, precies om bovenstaande reden, maar blijkbaar kan het elke keer toch weer beter. Ik vraag me wel eens af waar het ophoud ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LuPo

Quote from: HTip on December 22, 2013, 09:49:56
Dank je Peter! Deze upgrade zat al langer in de planning en had ik allang kunnen hebben, maar er kwam iets tussendoor... nl. de PM-11S3 ;D en ik wilde eerst weten wat die upgrade voor invloed had en niet tegelijk met de platen. Het inspelen duurde nogal lang en ik had aangegeven dat de platen die voor mij waren bestemd in de tussentijd iemand anders blij mochten maken. Daardoor moesten ze opnieuw worden gebouwd en pas dit weekend had ik tijd om ze in ontvangst te nemen.

Wel super dat ik ze niet hoef te gaan halen, maar dat Rens ze komt brengen!! :worship:

Goed dat je inderdaad de upgrades niet tegelijkertijd laat komen. Dan weet je namelijk niet meer waar de verbetering (of in het ergste geval verslechtering :P ) door is ontstaan. :)

Heel veel luister- en ontdekplezier van je muziek! :D

HTip

Quote from: LuPo on December 23, 2013, 11:51:02
Goed dat je inderdaad de upgrades niet tegelijkertijd laat komen. Dan weet je namelijk niet meer waar de verbetering (of in het ergste geval verslechtering :P ) door is ontstaan. :)
Klopt helemaal! Dat heb ik in mijn werk geleerd. Ik kan nu beschrijven wat de PM heeft toegevoegd en daarbovenop de platen weer hebben toegevoegd. Leuk overigens dat je zegt verslechtering, want dat was inderdaad het geval toen de experimentele plaat verhuisde van de ene naar de andere component. Maar dat had meer met de combi te maken dan dat de plaat slechter was. Uiteindelijk met experimenteren en luisteren de juiste plaats, in dit geval onder de PPP, gevonden.

Quote
Heel veel luister- en ontdekplezier van je muziek! :D
Dank je! Dat gaat helemaal goed komen, want we luisteren nu meer muziek dan ooit tevoren :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Peerless Monster

Zo, vannacht om half 4 thuis... Met onderweg eigengemaakte appelflappen van Annet!
Wat was het weer een geweldige dag gisteren Philip, ondanks de enige file (van anderhalf uur) in Nederland!
Een M&G maar dan met veel minder mensen ;).

Wat een nieuwe indrukken ook weer voor mij.
Ten eerste zijn de platen die je hebt laten maken van een ander design. En ik moet bekennen dat vooral die Oppo echt prachtig staat op het nieuwe design!!
Toen ik ze zag voordat ik naar jou ging was ik wat sceptisch, maar het geheel is echt wel erg, erg gelikt!
Hoewel de eerste platen ook weer fantastisch zijn om te zien. Vooral de dikke plaat van de PPP, die dan toch wat meer massa nodig lijkt te hebben om de rust waar je over spreekt te kunnen waar te maken.
Ten tweede wat de keukens van CA-electronics nu weer gebakken hebben... Chapeau. Allemaal maatwerk en er wordt ingespeeld op de wensen van de klant. Maar goed Rogier doet ook erg zijn best om het iedereen zo mooi mogelijk muziek te laten horen op een innovatieve manier.
Ten derde: Wauw wat een muziek!

Ik wil morgen nog even wat tijd nemen thuis om wat verder te relaxen door te luisteren naar de muziek die voorbij is gekomen (dus kan je die nog even herhalen Philip ;D), want ik kwam ontstresst thuis, ondanks dat ik die dag bijna 6 uur onderweg ben geweest.
Philip het was me weer een waar genoegen!

Wat hebben we gehoord van mijn CD's die ik had meegenomen dit keer:
Angus & Julia Stone: A book like this - A book like this (waarschijnlijk 10 keer gedraaid om te testen, waarbij de Nespa uiteraard 1 keer om de hoek kwam kijken).
Fleetwood Mac - The best of - Big Love Live (wat een energie!)
The Eels - Daisies of the Galaxy - Grace Kelly Blues
The Eels - Daisies of the Galaxy - Its a mother*cker (werkte wellicht op de lachspieren van Philip, maar 1 van de mooiste zinnen ooit: It's a motherfucker, being here without you, naast de "Immerse your soul in Love" als laatste zin van het Radioheads street spirit).

Maar het meest fantastische nummer vond ik wel: rodriguez y gabriela stairway to heaven.... Het was afgelopen en klapte en joelde hard.
Ik verwachte een wat nerveuze Philip, maar ook hij vond dat dit toch wel moest in de opname. Zo Live was het gevoel. En wij waren hun publiek.

Zo nu weer verder slapen ;)

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

quattronl

Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

HTip

Wat kun je toch weer leuk schrijven, Rens. Je hebt je roeping gemist ;)

Je hebt helemaal gelijk over de indrukken die we zondag hebben opgedaan. We vielen van de ene verbazing in de andere en dat allemaal door het verwisselen van een paar platen... Gisteravond nog even de surroundinstellingen aangepast en daarna de DTS-CD van Alan Parsons - On Air opgezet. Die stond ook op toen we de ruimte in liepen. Is weer eens wat anders dan Dire Straits - Brothers in Arms ;D Ga straks nog even de niveau's nameten, want ik denk dat die enige aanpassing nodig hebben na het schuiven met de fronts. Timing was al helemaal goed, nu de levels nog...

Ik zal even kijken welke muziek ik me nog kan herinneren, maar we hebben zoveel geluisterd, dat mijn geheugen me misschien niet alles laat herinneren ;)

Playlist (in alfabetische volgorde)
- Alan Parsons Project
  - Eye in the Sky (DVD-A 192/24): Sirius/Eye in the Sky, Silence and I, Psychobabble, Mammagamma
  - Turn of a friendly card (DVD-A 192/24): Games people play, Time, I don't wanna go home, The gold bug
  - Ammonia Avenue (CD): Prime Time, Ammonia Avenue
- ALR/Jordan - Guitars (24K Gold CD): Alison Kraus - It doesn't really matter
- Angus & Julia Stone - A book like this: A book like this
- Boston - Boston (SACD): More than a feeling, Foreplay/Long Time
- Damien Rice - 9 (CD): 9 Crimes
- Dire Straits - Love over Gold (CD): Private Investigations
- The Eels - Daisies of the Galaxy:
   - Grace Kelly Blues
   - Its a mother*cker
- Fleetwood Mac - The best of: Big Love Live
- Katie Melua - The collection (CD): The closest thing to crazy, Piece by Peace
- Lucie Silvas - Breathe in (CD): Forget me not
- Regina Spektor - Far (CD): Eet
- Rodrigo Y Gabriela (CD): Stairway to Heaven
- Supertramp (BD-A 96/24): Gone Hollywood, Logical song, Goodbye Stranger
- Yes - 90125: Owner of a lonely heart, Hold on, It can happen

Dit is wat ik nog kon herinneren. Die uitvoering van Big Love... Wow!! Wat was die gaaf... Ik zat echt op de eerste rij bij het concert en je hoorde Lindsey gewoon over het podium lopen, heel bijzonder! Vond het ook erg leuk dat jij klapte bij Stairway to Heaven, want ik betrapte mezelf erop dat ik het publiek miste, zo live was dit. En dat je bij Katie Melua zei dat ze zometeen het gordijn open doet en haar mooie koppie laat zien ;D

Dat beschrijft eigenlijk alles wat we hebben ervaren, dat live-gevoel waar wij audiofielen zo naar streven! :music:

Quote from: quattronl on December 23, 2013, 15:27:49
En dan nu de foto's!!
Die hebben jullie zeker nog te goed, maar moet ik nog maken. Eerst de HT weer opruimen, want dat is wel nodig ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG

Quote from: HTip on December 24, 2013, 08:18:55
Eerst de HT weer opruimen, want dat is wel nodig ;)

Rens toch :D :D,

Maar leuk om te lezen weer :)

HTip

Quote from: RonG on December 24, 2013, 08:48:12
Rens toch :D :D,

Maar leuk om te lezen weer :)
:clapping: Overal ligt kwijl van het prachtige geluid ;D ;D ;D

De experimentele plaat was nog open en niet afgewerkt en dat betekent dan gewoon veel houtstof en gruis. Even los van de rubberen dopjes onder de andere platen die door het schuiven een beetje verpulverd waren. Maar ik bedoel ook meer de stapels CD's en de andere platen die stoffig zijn. In ieder geval is de HT straks weer in tiptopconditie als ik klaar ben en dan ook rijp voor foto's. Nu alleen maar hopen dat de DSLR wil, want die heb ik al maanden niet meer in mijn handen gehad :-X
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: quattronl on December 23, 2013, 15:27:49
En dan nu de foto's!!
Belofte maakt schuld ;)

Het is alweer een tijdje geleden dat ik foto's van mijn set en ruimte heb gepost. Zoveel is er ook weer niet gewijzigd, maar de nieuwe platen zijn een leuke gelegenheid om het rack weer een keer vast te leggen. Het blijft razend moeilijk om die donkere apparatuur goed te fotograferen, maar ik heb een poging gedaan...

Overzichtsfoto


De experimentele plaat onder de PPP


De PM-11S3


Ter vergelijk de PM-11S3 op de vorige plaat.


De SR9600 op de extra grote plaat (50x50)


De Oppo


In vergelijking met het vorige design. Het nieuwe vind ik beter bij onze set passen.


Het Marantz-bordje


In mijn interview op Tweakers kunnen jullie ook nog eens de oude situatie zien. Vanaf 8 minuten gaat het over de apparatuur ;)
http://tweakers.net/video/8061/gathering-of-the-tweakers-de-thuisbioscoop-van-htip.html

Zo kunnen jullie weer een tijdje vooruit ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG