Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

HTip

Dank je Raphie! Ik heb je volgens mij al eerder gezegd dat jouw CA Diamond-1 (niet Plate ;)) niet te vergelijken is met mijn Diamond-2 en zeker niet met de Diamond-2 mkII. Je kunt het geloven of niet, maar het is juist de samenstelling, dikte en combinatie van de verschillende materialen die het verschil maken. Maar je hoeft mij niet op mijn woord te geloven. Rens heeft binnenkort ook een D-2 mkII en hij kan zo bij je langskomen om je die te laten ervaren.

Jouw vraag over wat mijn feedback was en of dat is opgelost zal ik in mijn verslag beantwoorden.

De overige vragen kan ik eigenlijk heel simpel beantwoorden. De D-2 zou eigenlijk pas over een jaar uitkomen en het was zelfs nog de vraag of die er überhaupt zou komen. Met de test in februari waarbij ik allerlei experimentele platen hier heb gehad, viel mijn keuze duidelijk op degene die nu door het leven gaat als de D-2. Deze was dus speciaal voor mij gemaakt.

Het moge duidelijk zijn dat ik daar afspraken over gemaakt heb met Rogier. Echter toen was nog het plan dat mijn D-2 ook de eventuele produktieplaat zou worden. Rogier wist zelf nog niet dat er nog een doorontwikkeling zou gaan plaatsvinden. En die doorontwikkeling heeft geresulteerd in de nieuwe D-2.

Wat ik met mijn huidige platen doe, inruilen of verkopen, is iets tussen Rogier en mij. Daar mogen jullie allemaal een mening over hebben, maar ik ga mij niet verantwoorden voor mijn persoonlijke keuzes. Dus wat mij betreft discussie gesloten :threadclosed:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

quattronl

Lijkt me duidelijk allemaal Philip :)

Maarre.....je houdt ons wel in spanning met je verslag hoor.
Straks zijn ik of Roy daar nog eerder mee :D
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

HTip

:D Heb wat vertraging opgelopen en mij ook even beraad of ik wel een verslag zou gaan schrijven. Sterker nog, ik ben over dat laatste nog niet helemaal uit... :unsure:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Eddye

Vanwege een paar mensen?


The needs of the many outweigh the needs of the few...
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

HTip

Quote from: Eddye on August 28, 2013, 22:38:30
Vanwege een paar mensen?


The needs of the many outweigh the needs of the few...
Mooi gezegd! Ik heb alleen geen zin in spanningen in mijn vrije tijd. Die heb ik al genoeg op mijn werk ;)

Ik denk er nog even over na. Anders heb ik alles wat ik al geschreven voor niets gedaan. Zou ook zonde zijn...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Staaled

Quote from: HTip on August 28, 2013, 22:41:38
Mooi gezegd! Ik heb alleen geen zin in spanningen in mijn vrije tijd. Die heb ik al genoeg op mijn werk ;)

Ik denk er nog even over na. Anders heb ik alles wat ik al geschreven voor niets gedaan. Zou ook zonde zijn...
Gewoon dat ei leggen. ;)
Luctor et emergo , je maintendrai en dergelijke......
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Nahpets

#14631
Quote from: Hipster on August 28, 2013, 22:53:40
en dergelijke......

Either shit or get off the pot.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

VlisChris

Ik worstel en kom boven. (al staat die hierboven ook al ;))
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

HTip

Ik begrijp dat jullie toch benieuwd zijn naar het verslag, maar ik wil hier geen believer/non-believerdiscussie gaan voeren. Het is onze waarneming en ervaring. Als je zelf niet hebt ervaren, eventueel in je eigen set, is elk commentaar zinloos. En elke vergelijking met andere soorten ontkoppeling/demping ook overigens.

Heb er nog een nachtje over kunnen slapen en ga toch verder met mijn verslag. Maar nog wel even geduld...

Ik ben normaal niet zo sterk in mijn bewoordingen, maar ik wil hierbij een duidelijke grens stellen. Betekent niet dat ik geen discussie wil voeren over de werking van de plaat. Maar alleen wanneer dat met respect gebeurt.

@Nahpets: je bedoelt het waarschijnlijk goed, maar jouw post kwam een beetje rottig uit je toetsenbord ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Goedzo Philip, ik ben namelijk ook benieuwd wat je schrijft en je ervaringen zijn  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Raphie

#14636
Quote from: HTip on August 29, 2013, 07:39:28
Ik begrijp dat jullie toch benieuwd zijn naar het verslag, maar ik wil hier geen believer/non-believerdiscussie gaan voeren. Het is onze waarneming en ervaring. Als je zelf niet hebt ervaren, eventueel in je eigen set, is elk commentaar zinloos. En elke vergelijking met andere soorten ontkoppeling/demping ook overigens.
Ik vind dit nogal sterk verwoord, er was al een eerdere reply die IMHO hetgeen wat komen gaat al goed had samengevat:

Quote from: Midcall on August 27, 2013, 00:49:00
Sorry hoor, maar je kan het toch wel raden? Woorden als focus, rust, zwart.... etc... ohja, wel in combinatie met het woordje 'meer'.  ;)

Ik vind je een aardige kerel met een mooi theater, maar je maakt er nu wel een erg drama van. Ik denk dat je als eerste blij moet zijn met je nieuwe aanwinst, blij kan zijn met het feit dat er een persoonlijke noot van jou in verwerkt zit. En dat je een mooi verhaal hebt met nieuwe superlatieven.

Ik ga zeker met Rens luisteren wanneer ik mijn nieuwe meubel heb (want pas dán komt mijn CA plate tot z'n recht, nu doet ie niks!) en hij z'n v2 en dan kunnen we kijken of we het absolute trillingvrije punt al hadden bereikt. of dat de V2 nog verder gaat (lijkt me sterk want stiller als resonantievrij kán niet)

Verder verschillen jij en ik denk ik van mening en inzicht (en dat is op zich helemaal niet erg) aan de Voodoo kant van de superlatieven die aan de plaat worden toegewezen. Ik kan daar zelf niet zo veel mee, maar als jij ook daaruit audiogeluk haalt, dan is dat een goede investering.

Denk dat niemand binnen het "v2 clubje" de adviesprijs voor de plaat betaald, dat geeft ook helemaal niet en het is jullie goed recht om de details van de deal verder onder de pet te houden, Rogier heeft reviews en hype nodig, voor wat hoort wat, of je je huidige plates voor advies -/- 2e hands afschrijving in het 2e hands circuit kwijtraakt zal je gewoon moeten proberen. Maar misschien dat Rogier een betere deal maakt, ook daar is deze keuze aan jouw en hoef je hier de specifieke voorwaarden echt niet te verantwoorden.

Kortom, maak je niet zo druk en geniet van wat de V2 voor jouw beleving in jouw set gaat brengen.
JBL PRX Power!

Staaled

Quote from: eddy135 on August 28, 2013, 23:07:30
Door tegenwind bereik je grote hoogte!
Pas je op dat de was niet smelt... ;) ;D

@ Htip, ik heb geen believers/nonbelievers discussie waargenomen.
Verder sluit ik mij aan bij Raphie's post : van belang is dat je resultaat naar wens verkrijgt en er tevreden over kunt zijn.
Muzikaal en budgettair. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

HTip

Kennismaking en test van de CA Diamond-2mkII

Inleiding

Het is zondag 25 augustus en vandaag is weer een bijzondere dag. Ik krijg namelijk de mogelijkheid om de Diamond-2 mkII van Crusade Audio in mijn eigen set te ervaren. Samen met een paar vrienden en mijn vrouw zouden we de platen beoordelen of deze een verbetering zouden zijn. Het mag duidelijk zijn dat ik het stadium van sceptisme allang gepasseerd ben. Daar heeft de vorige test wel voor gezorgd.

Uitgangspunt van deze test is dat ik al heel erg tevreden ben met mijn huidige geluid. Na de plaatsing van de D-2 mkI was het geluid namelijk enorm vooruit gegaan. Muziek moet emotie kunnen triggeren, ook al ken je het nummer niet. En dat lukte al met de D-2 mkI, dus daar ging het ons ook niet om. Dus eigenlijk waren we niet op zoek naar verbetering. Echter meerdere malen was mij ook reeds geadviseerd om te investeren in een nieuwe bron, speler of DAC. Eerlijk gezegd wist ik niet wat ik moest doen. Na een bezoek aan CineMike was mij duidelijk geworden dat er veel winst is te behalen met een goede bron. Maar toen ik hoorde dat de CA Diamond-2 mkII een grote verbetering zou zijn en dat ik deze in mijn eigen set mocht proberen voordat ik een beslissing nam, wilde ik natuurlijk kijken wat mijn ingeslagen weg nog verder kon brengen.

Voordat ik iets schrijf over mijn ervaringen eerst even een passage uit mijn vorige verslag.
Quote from: HTip on February 23, 2013, 13:20:17
Maar ja, wat is optimaal? Want wat is je referentiekader? Wat is de uiteindelijk potentie van je set? Vragen waar je eigenlijk geen goed antwoord op kan geven zonder te experimenteren en de grenzen op te zoeken.
En dat laatste hebben we gedaan. Het opzoeken van de grenzen van de mogelijkheden van onze set.

Stereo

Ik had niet de beschikking over 1 plaat, maar ik mocht 3 platen uitproberen. Het plan was om deze 1 voor 1 te vervangen om zo het effect van een plaat beter te kunnen plaatsen. Het eerste is de Oppo aan de beurt. Natuurlijk van te voren eerst een referentie bepaald, maar dat spreekt voor zich. Hoorden we verschil? Tja, hoe moet je dat beschrijven zonder in herhaling te vallen? Dat wordt steeds moeilijker, omdat ik vorige keer al zo blij was met het nieuwe geluid. Maar eerlijk is eerlijk, er waren na de plaatsing van de D-2 nog een aantal aandachtspuntjes. Met name in het laag, wat naar onze mening nog iets te vol was en op sommige momenten ook te vet. Daardoor werd het midden (gitaren/piano/stemmen) gedeeltelijk overstemd. Daar is duidelijk aandacht aan besteed in de D-2 mkII. Los daarvan hadden we geen aandachtspunten.

Dus bij deze test hebben we extra op het laag gelet. Dat was echter niet nodig, want dat was overduidelijk. Zo erg zelfs, dat ik dacht dat mag best wat voller. Dus verder met de PM en weer klonk het lekkerder, want de bas was wel heel erg snel en strak, maar mocht nog steeds wat voller. Begrijp me niet verkeerd, want het was al zoveel beter, maar je gaat op zo'n moment voor het maximaal haalbare. Dus tot slot de plaat onder de PPP. En ja hoor, de bas was voller en vetter, zonder modderig en wollig te worden en de rest van het geluid werd niet negatief beïnvloed en was dus mooi in balans. Tijdens de test hadden we ons beperkt tot een aantal nummers van de demo-CD die bij de ALR/Jordan Notes was geleverd. Die hebben we ook tijdens de andere tests gebruikt en kennen we zo goed, dat we weten waar de aandachtspunten liggen. Vooral het nummer "Summer Rain" was prettiger voor de oren door de minder aanwezige bas. Het detail in alle nummers was ongelooflijk, maar ik werd er niet moe van.

Na de test was het tijd voor "gewoon" luisteren. De ene CD na de andere verdween in de Oppo. Elke keer was de conclusie hetzelfde. Het klonk gewoon weer lekkerder en met name het laag (wat een nummer kan maken of breken) was heerlijk om naar te luisteren. Nummers als "9 Crimes" van Damion Rice, "Eet" van Regina Spektor en "For You" van Angus en Julia Stone. Het laatste nummer kende ik bijna van buiten door de test bij Madhouse. Het valt ons op dat we de muziek beleven in plaats van beluisteren. Wat ik overigens nu ook weet is hoe goed onze interlinks (inakustik Referenz NF-1302 RCA GAP) moeten zijn, want de snelheid waarmee de afzonderlijke tonen (laag, midden en hoog) werden gepresenteerd moet natuurlijk door de interlink en speakerkabel wel kunnen worden weergegeven. Het blijkt maar weer hoe belangrijk de hele keten is.

Surround en beeld

Zoals altijd ging de tijd sneller voorbij dan gewenst, want we wilden nog zoveel horen. Maar we waren ook benieuwd hoe het allemaal in surround zou klinken en wat de invloed op het beeld zou zijn. Waarom surround? Omdat de plaat onder de SR nog de D-2 mkI was gebleven. De surroundbubble waar mijn ruimte in het verleden voor is geprezen heb ik eigenlijk altijd al erg goed gevonden. Dus nu met de D-2 mkII maar eens kijken wat daarvan is geworden. Tegenwoordig een vaste factor tijdens een demo is de BD van "The Art of Flight" en wel de 2e scene in Alaska ondersteund door een vette soundtrack. Veranderingen in beeld vind ik altijd lastiger te beoordelen dan geluid. Maar we hebben het idee dat het beeld meer 3D is. Met name de opnamen van de bergkammen die losser lijken te komen van de achtergrond. Geldt ook voor de ganzen die langs vliegen. Het ondersteunende nummer van Deadmau5 heeft een zware vette bas die soms iets te kan zijn. In dit geval is dit geheel niet aan de orde. Zo strak en diep hebben we dit nummer nog niet gehoord. Wat klinkt dat gaaf! Ik kan nog meer opnoemen, zoals Finding Nemo en Monsters Inc, maar dat zou meer van hetzelfde worden.

Aan elke dag komt een eind. Die kwam in dit geval veel te snel, want we hadden makkelijk de nacht in kunnen gaan, maar de volgende ochtend zou de wekker een dan veel te korte nacht wreed onderbreken. Dus met tegenzin gestopt met luisteren, want het rack moest weer in originele staat hersteld worden.

Conclusie

De CA Diamond-2 mkI was gebouwd met dynamiek en ruimtelijkheid als focus. Daar was CA ook duidelijk in geslaagd, maar de echte uitdaging lag in het goed krijgen van het laag. Bij de ontwikkeling van de D-2 mkII lag de focus op snelheid van zowel laag, midden als hoog mét behoud van dynamiek. Een behoorlijke uitdaging als je het mij vraagt. En is Crusade Audio daarin slaagd? Een volmondig JA! Precies wat ik als aandachtspunten had aangegeven was met de D-2 mkII opgelost.

Rogier, bedankt voor het mogen en kunnen uitproberen van de D-2 mkII. Je had niets te veel gezegd ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Eddye

Top dat je het toch gemaakt en gepost heb.  :clapping: Ik ga het straks lezen.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

quattronl

Mooi verslag Philip.
Het kon dus blijkbaar nóg beter.
Ik kan nu helemaal niet meer wachten en mijn verwachtingen liggen nu nóg hoger.

Hup Rogier, je vakantie is nu wel voorbij. Stuur me de verlossende mail :)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Raphie

Wil geen party pooper zijn, maar je conussen gaan natuurlijk niet sneller spelen, dus denk dat je eerste waarneming van "minder" laag nauwkeuriger is (en dat als sneller ervaart). Je conussen of speaker opstelling zijn niet veranderd, de content ook niet. Misschien is het goed om Toinne nog een keer te laten meten? want deze ervaring zou dan toch op z'n minst meetbaar moeten zijn?

Verder, zoals eerder aangegeven, geloof ik in demping. Maar geloof ik niet in koken met "ceramiek, lood & mdf" ik vind dan persoonlijk ook de geromantiseerde omschrijving ook nog al overtrokken. Als laatste, Als Rogier er daadwerkelijk in is geslaagd een platform te ontwikkelen wat werkt als passieve EQ, zonder het gebruik van electronische componenten (want die eigenschap schrijf jij het toe "minder laag" ) dan is dat wereldnieuws. 

Neemt niet weg dat goede isolatie altijd winst oplevert alleen normaal gesproken niet in de superlatieven (waarbij je je beseft dat je nog enig credit moet overlaten aan je huidge plates, omdat die nog weer de verkoop in moeten) die jij hier beschrijft. Ik ga zeker ook zelf luisteren. maar vooralsnog ben ik sceptisch (niet over de werking van de CA plates) maar de voodoo eigenschappen die er t.o.v. de vorige versie je je epistel aan worden toegeschreven.

JBL PRX Power!

Staaled

In de beschrijving lees ik toch ook een verschillend effect onder verschillende componenten, slanker laag vs voller.
Dat betekent m.i. dat je op zoek moet gaan naar de juiste mix om een tekort/overdaad te voorkomen.

Mijn eerste vraag is dan ook:
kun je je hierin vinden en zou dat een reden kunnen zijn om bijv een Mk1 en Mk2 naast elkaar te laten bestaan ?

Volgende:
kun je je uitspreken (=heb je info over) over de mix EMI/RFI-  vs resonantiedemping in Mk1/Mk2 ?
Maw is de verbetering/verandering aan één van beide of beide toe te schrijven ?
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

HTip

Quote from: Eddye on August 29, 2013, 14:15:04
Top dat je het toch gemaakt en gepost heb.  :clapping: Ik ga het straks lezen.
Je had helemaal gelijk en heeft me geholpen om een besluit te nemen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Madhouse on August 29, 2013, 14:24:48
Lekker zeg, nu kan ik helemaal niet wacht >:( :D
:D Jij hebt ze sowieso eerder dan ik en dan is het genieten geblazen. Je moet dan voor de gein "For you" van Julia & Angus opzetten en even in je audiofiel geheugen duiken...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: quattronl on August 29, 2013, 14:36:51
Mooi verslag Philip.
Het kon dus blijkbaar nóg beter.
Ik kan nu helemaal niet meer wachten en mijn verwachtingen liggen nu nóg hoger.

Hup Rogier, je vakantie is nu wel voorbij. Stuur me de verlossende mail :)
Dank je Ferry! Ongelooflijk maar waar. We waren allemaal eens dat mijn plaat onder de PM bij Roy al fantastisch was en een mooie stap sinds de Diamond-1 van Rens. Deze is weer een stap beter, maar dit is het (voorlopig).

Nog even geduld... Weet hoe moeilijk het is, want ik moet langer wachten dan jullie. Mijn voordeel is natuurlijk dat ik reeds platen heb ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

@Raphie: Geen probleem om sceptisch te zijn. Was ik ook in het begin, maar dat is weggenomen omdat ik het simpelweg zo heb ervaren. Ik probeer je echt niet op andere gedachten te brengen. Dat is net zo zinvol als mij op andere gedachten te brengen ;)

Mijn huidige plaat is al heel erg goed. Dat heeft niets te maken met de eventuele verkoop. De platen verkopen zichzelf als iemand de plaat in zijn set heeft ervaren. Zo is het ook gegaan met Madhouse en quattronl. En ik ben geen illusionist die het publiek kan bespelen. Was ook niet nodig, want dat deed de plaat al.

Het siert je dat je, ondanks dat je sceptisch bent, de plaat gaat beluisteren. Misschien ervaar jij wel hetzelfde wat ik en nog een paar anderen hebben ervaren.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: HTip on August 29, 2013, 19:56:57
:D Jij hebt ze sowieso eerder dan ik en dan is het genieten geblazen. Je moet dan voor de gein "For you" van Julia & Angus opzetten en even in je audiofiel geheugen duiken...

Had gehoopt dit weekend maar ik vrees van niet. Het nummer wat je noemt is ook zeker 1 van de eerste die ik ga luisteren, die staat me nog heel goed bij. Ben ook benieuwd hoe Brothers in Arms klinkt en dan vooral het begin tot aan dathet laag er echt in komt. En zo heb ik nog een hele hoop meer te luisteren :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Quote from: Madhouse on August 29, 2013, 20:10:30
Had gehoopt dit weekend maar ik vrees van niet. Het nummer wat je noemt is ook zeker 1 van de eerste die ik ga luisteren, die staat me nog heel goed bij. Ben ook benieuwd hoe Brothers in Arms klinkt en dan vooral het begin tot aan dathet laag er echt in komt. En zo heb ik nog een hele hoop meer te luisteren :D
Dat had ik ook afgelopen zondag. Kon niet ophouden met luisteren. Net als de vorige keer ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive