Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

WickedGame

Quote from: HTip on February  1, 2012, 10:44:53
Gisteren opleiding afgerond en ook het laatste gesprek voor de hypotheek gehad. Nu alleen nog even het financieel rapport doorspitten :blink: en dan kan ik weer met de HT verder...

Nog even iets anders...

Voor de M&G van 17 maart is nog een plaats vrij. Niemand van de wachtlijst is beschikbaar, dus we gaan het zo doen... Als je de reis wil maken (ik woon in Belgie in de buurt van Maastricht) en je hebt 17 maart niets te doen, grijp dan nu je kans en stuur mij een PM met jouw motivatie waarom ik nu juist jou zou moeten uitnodigen. De leukste, origineelste, etc. PM wint een ticket voor 17 maart a.s.

Ik zie de PM's wel komen... O ja, inschrijving sluit op 26 februari om 12.00 uur ;)

Wel de winnende motivatie hier posten he ;)

HTip

Quote from: Eddye on February  1, 2012, 10:48:19
Ik wilde al roepen "ME, ME pick ME" maar het is wel erg ver voor mij en ik moet nog werken ook. Iemand anders dus.....  :nopompom:
Zou wel een hele leuke motivatie zijn geweest :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Martijn90 on February  1, 2012, 10:48:14
Leuk idee, het is dat ik al geweest ben  :clapping: Zorg er voor dat je PM box helemaal leeg is, want die zou wel eens heel snel vol kunnen stromen  ;D
Goed idee :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

De eerste PM's heb ik binnen :o Om ze een beetje uit elkaar te kunnen houden, graag in het onderwerp: "M&G 17 maart" plaatsen. Succes!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Teejoo

Ik zie staan 'verassing op pagina 467..', en denk bij mezelf eens kijken wat hij voor iets leuk gekocht heeft. Blijkt het te gaan om een plekje om op audiëntie te mogen komen. Moet niet gekker worden daar  :D

Misschien wel eens leuk als we eens bij elkaar komen kijken op een avond. Kan nooit ver rijden zijn als je dichtbij Maastricht woont.

HTip

Quote from: Teejoo on February  1, 2012, 13:06:50
Ik zie staan 'verassing op pagina 467..', en denk bij mezelf eens kijken wat hij voor iets leuk gekocht heeft. Blijkt het te gaan om een plekje om op audiëntie te mogen komen. Moet niet gekker worden daar  :D
:clapping: Kan niet altijd feest zijn, maar wel op 17 maart :D

Quote
Misschien wel eens leuk als we eens bij elkaar komen kijken op een avond. Kan nooit ver rijden zijn als je dichtbij Maastricht woont.
Vreemd eigenlijk dat we zó dicht bij elkaar wonen en het er nog nooit van gekomen is. Maar wat niet is kan nog komen. Zal eens kijken naar een paar data... Leuk!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Teejoo

Prima! Mijn voorkeur is een doordeweekse dag. Dan kijken we wel bij wie.

HTip

Quote from: Teejoo on February  1, 2012, 13:32:00
Prima! Mijn voorkeur is een doordeweekse dag. Dan kijken we wel bij wie.
Ik ben op dit moment ziek, dus een datum uitzoeken is er nog niet van gekomen. Hopelijk volgende week beter...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

De bezoekers van de M&G op 25 februari hebben allen PM. En de inschrijving voor de M&G van 17 maart sluit over iets meer dan 2 weken. Iedereen heeft nog kans ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Nu alweer bijna een M&G, gaat hard zo :D

Enne.. beterschap  :nopompom:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

mtissink

Gelukkig maar dat het een veRRassing is en geen veRassing.
Zouden de PM-ers toch mooi bedrogen uitkomen :P
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

HTip

Quote from: Martijn90 on February  9, 2012, 13:14:05
Nu alweer bijna een M&G, gaat hard zo :D

Enne.. beterschap  :nopompom:
Bedankt Martijn! Fijn dat er iPads zijn, want mijn laptop is niet zo handig...

Komende 3 maanden 3 M&G's :o En ik zal van iedere weer genieten!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: mtissink on February  9, 2012, 13:17:52
Gelukkig maar dat het een veRRassing is en geen veRassing.
Zouden de PM-ers toch mooi bedrogen uitkomen :P
Grapjas :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

Quote from: HTip on February  9, 2012, 13:20:05
Bedankt Martijn! Fijn dat er iPads zijn, want mijn laptop is niet zo handig...

Komende 3 maanden 3 M&G's :o En ik zal van iedere weer genieten!

Blijft leuk.
Moet binnenkort ook maar eens wat gaan organiseren.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Alex Groningen

Bij deze wens ik je beterschap, Philip.

HTip

Quote from: Alex Groningen on February  9, 2012, 15:27:06
Bij deze wens ik je beterschap, Philip.
Bedankt Alex. Het gaat gelukkig alweer een stuk beter.

Quote from: Zefanja on February  9, 2012, 13:23:23
Blijft leuk.
Moet binnenkort ook maar eens wat gaan organiseren.
Leuk!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG

Quote from: HTip on February  9, 2012, 13:11:45
De bezoekers van de M&G op 25 februari hebben allen PM. En de inschrijving voor de M&G van 17 maart sluit over iets meer dan 2 weken. Iedereen heeft nog kans ;)

Ik verheug me er al op, ik zal spoedig je PM beantwoorden ;D

Zefanja

Quote from: HTip on February 10, 2012, 08:07:43
Bedankt Alex. Het gaat gelukkig alweer een stuk beter.
Leuk!

Als je eens in de gelegenheid bent staat de uitnodiging iig.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Quote from: Zefanja on February 10, 2012, 09:46:57
Als je eens in de gelegenheid bent staat de uitnodiging iig.
:thumbs-up: Ik hoor het tegen die tijd wel. Doe maar een voorstel en ik kijk of ik dan kan.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Zefanja

Quote from: HTip on February 10, 2012, 10:32:53
:thumbs-up: Ik hoor het tegen die tijd wel. Doe maar een voorstel en ik kijk of ik dan kan.

Zal waarschijnlijk pas na mei worden.
Tot die tijd ben ik erg druk.
Maar ik pm je tegen die tijd wel.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Quote from: Zefanja on February 10, 2012, 10:36:28
Zal waarschijnlijk pas na mei worden.
Tot die tijd ben ik erg druk.
Maar ik pm je tegen die tijd wel.
Tot die tijd heb ik het ook druk, dus komt prima uit.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

larzie

Hey Philip, omdat je ook een Dire Straits fan bent even het volgende. Ik had reeds de live cd van de Dire Straits Alchemy gedownload en die is gewoon fantastisch, dus ik wilde vervolgens de blu-ray downloaden, maar goed die stond er (nog) niet dus ik dacht goh laat ik de dvd maar downloaden dan.
Ik weet niet of je deze ook gekeken en beluisterd hebt, maar vond je het ook niet een enorm contrast tussen wat je hoorde en wat je zag? Die gasten spelen de sterren van de hemel, maar ze staan daat op het podium alsof het hun eerste keer is en bewegen als een stel harken hahaha  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Martijnst1990

Quote from: larzie on February 15, 2012, 13:58:27
Hey Philip, omdat je ook een Dire Straits fan bent even het volgende. Ik had reeds de live cd van de Dire Straits Alchemy gedownload en die is gewoon fantastisch, dus ik wilde vervolgens de blu-ray downloaden, maar goed die stond er (nog) niet dus ik dacht goh laat ik de dvd maar downloaden dan.
Ik weet niet of je deze ook gekeken en beluisterd hebt, maar vond je het ook niet een enorm contrast tussen wat je hoorde en wat je zag? Die gasten spelen de sterren van de hemel, maar ze staan daat op het podium alsof het hun eerste keer is en bewegen als een stel harken hahaha  :D
En het beeld is prachtig in 4:3 1080p :P Op de BD dan.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

larzie

Quote from: Martijn90 on February 15, 2012, 14:12:51
En het beeld is prachtig in 4:3 1080p :P Op de BD dan.

Gelukkig is de muziek fantastisch  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT