Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

-chiel-

Quote from: HTip on February 18, 2011, 23:06:02
Bedankt Robbert! Nog 16 uur en dan is Bjorn hier :pompom:
Ik mis die afteller van je! :)
Veel plezier morgen...

HTip

Quote from: -chiel- on February 18, 2011, 23:21:17
Ik mis die afteller van je! :)
Veel plezier morgen...
Thanks! De teller staat ook in mijn 1e post. En her en der verspreid over de vorige pagina's :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Quote from: HTip on February 18, 2011, 23:18:47
Annet loopt door het huis te zingen... "Morgen komt de beamer, morgen komt de beamer, ..." Prachtig :clapping:

Ik denk dat ze blij is dat we morgenavond weer een film kunnen kijken :popcorn:

Je boft maar dat je je hobby zo kunt delen met je vrouw! (anders had je dit ook nooit kunnen realiseren)  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Grindtegel

Quote from: kermit on February 18, 2011, 20:36:42
Aha, upgrade naar de jvc x9 :D

:P nee die kan en wil ik niet betalen, het wordt de x3, ook mooi
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

kermit

Quote from: Grindtegel on February 19, 2011, 00:16:51
:P nee die kan en wil ik niet betalen, het wordt de x3, ook mooi

Gefeliciteerd. Mooie upgrade. :D

HTip

Zoals Sid the Sloth zou zeggen... "I'm up, I'm up!" :clapping:

Vandaag is de grote dag!!! De HD950 komt nu écht aan het plafond te hangen. Sinds de M&G van 13 november 2010 geen echte film meer gezien, maar dat gaan we snel inhalen. Heb goed geslapen, dus het mag laat worden vandaag ;D

Quote from: Madhouse on February 19, 2011, 00:14:47
Je boft maar dat je je hobby zo kunt delen met je vrouw! (anders had je dit ook nooit kunnen realiseren)  :D
Absoluut! Heb je helemaal gelijk in. Ik mag (bijna) alles om het beeld en geluid optimaal te krijgen. En dan testen we ook nog samen de upgrades/tweaks :wub: Zij is ook prima in staat aan te geven of ze verschil hoort/ziet. Ik heb dus helemaal niets te klagen en doe ik dus ook niet!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Grindtegel on February 19, 2011, 00:16:51
:P nee die kan en wil ik niet betalen, het wordt de x3, ook mooi
Zeker een mooie upgrade! Alvast gefeliciteerd :pompom:

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

CoSo

Veel plezier vandaag en geniet ervan, vergeet geen foto's zodat ik hier ook kan genieten.

HTip

Quote from: CoSo on February 19, 2011, 09:11:14
Veel plezier vandaag en geniet ervan, vergeet geen foto's zodat ik hier ook kan genieten.
Bedankt Corné! Ik zal zeker foto's plaatsen, maar niet meteen. We gaan eerst genieten en genieten en genieten en... ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Zo! We zijn net terug van de laatste frisse lucht van dit weekend ;D

Ik ga nu de laatste voorbereidingen treffen, zodat we meteen kunnen beginnen. Plafond gaat weer open en ik leg alles klaar voor de mogelijke tune-up van de DD-18. Ben zo benieuwd!!

Fototoestel staat ook klaar, dus...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Alex Groningen

We zijn benieuwd Philip. Maar geniet eerst maar weer eens van een heerlijk film.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Zefanja

Weet niet waarom, maar voel de spanning voor je.
Geniet ervan vandaag en de komende tijd natuurlijk.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

kermit

En heb je avatar al uitgekeken of heb je het weer opnieuw gestart. Of kun je het nog niet geloven dat je een hd950 hebt hangen en ben je ons vergeten :D :D

denoontje


HTip

Bedankt weer allemaal voor de leuke reacties :thumbs-up: We zijn jullie zeker niet vergeten!

Even een korte reactie, want we zijn even boven de grond gekomen om te eten. :popcorn: is niet genoeg ;D

Bjorn was rond 15.30 klaar met installatie. Het afstellen op het scherm heeft de meeste tijd gekost en daarna nog de DD18 opnieuw afgesteld. Sindsdien zitten we ons te vergapen aan het beeld, want.... WOW :o :o :o :o :o

De eerste indruk (met fragmenten van Toy Story 3, The Dark Knight en Cars) is :wub: Het beeld is scherper, kleurechter, meer diepte, meer contrast, veel minder motion-blur, etc. Kortom een waanzinnig beeld !!!!!!!!!!!!

Nu even snel eten, alles in de HT opruimen en dan weer terug onder de grond. We lijken wel mollen ;D

Tot later...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

treky22

Klinkt fantastisch. Smakelijk en nog veel kijk- en luisterplezier.

Kan niet wachten tot het maart/april is  ::)
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

kermit

Quote from: HTip on February 19, 2011, 17:34:44
Bedankt weer allemaal voor de leuke reacties :thumbs-up: We zijn jullie zeker niet vergeten!

Even een korte reactie, want we zijn even boven de grond gekomen om te eten. :popcorn: is niet genoeg ;D

Bjorn was rond 15.30 klaar met installatie. Het afstellen op het scherm heeft de meeste tijd gekost en daarna nog de DD18 opnieuw afgesteld. Sindsdien zitten we ons te vergapen aan het beeld, want.... WOW :o :o :o :o :o

De eerste indruk (met fragmenten van Toy Story 3, The Dark Knight en Cars) is :wub: Het beeld is scherper, kleurechter, meer diepte, meer contrast, veel minder motion-blur, etc. Kortom een waanzinnig beeld !!!!!!!!!!!!

Nu even snel eten, alles in de HT opruimen en dan weer terug onder de grond. We lijken wel mollen ;D
Ok goed te horen. Veel plezier en blijf je af van de lensshift ;D

Tot later...

kermit

Ok goed te horen en veel plezier. Maar blijf je af van de lensshift? :D

celerontje

Die leftshift is elektrisch, dus daar hoef je niet eens ''aan te komen''.
Ben benieuwd wat je van Avatar vindt!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

gefeliciteerd!! mooi dat het zo'n verbetering is geworden. Je vorige beeld was al geweldig, ben dan ook erg benieuwd hoe het er nu uitziet.

Eet smakelijk! en ik wil graag een pre-order doen voor kaartjes voor een M&G :D


Ik ben nog steeds erg benieuwd hoe despicable Me er bij jou uitziet en vooral hoe het klinkt met de DD18 :popcorn:

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Deleted member

Quote from: HTip on February 19, 2011, 17:34:44
Bedankt weer allemaal voor de leuke reacties :thumbs-up: We zijn jullie zeker niet vergeten!

Even een korte reactie, want we zijn even boven de grond gekomen om te eten. :popcorn: is niet genoeg ;D

Bjorn was rond 15.30 klaar met installatie. Het afstellen op het scherm heeft de meeste tijd gekost en daarna nog de DD18 opnieuw afgesteld. Sindsdien zitten we ons te vergapen aan het beeld, want.... WOW :o :o :o :o :o

De eerste indruk (met fragmenten van Toy Story 3, The Dark Knight en Cars) is :wub: Het beeld is scherper, kleurechter, meer diepte, meer contrast, veel minder motion-blur, etc. Kortom een waanzinnig beeld !!!!!!!!!!!!

Nu even snel eten, alles in de HT opruimen en dan weer terug onder de grond. We lijken wel mollen ;D

Tot later...

Whoehoe gefeliciteerd! Vergeten jullie niet naar bed te gaan later vandaag of morgen?  ;) ;D

kermit

Quote from: Antoine on February 19, 2011, 18:16:17
Whoehoe gefeliciteerd! Vergeten jullie niet naar bed te gaan later vandaag of morgen?  ;) ;D

Idd.vergeet je niet dat je maandag weer moet werken :threadclosed: :D

Marsh

Leuk om te lezen kerel, heel veel plezier dit weekend!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema