Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tiptop

Succes op je werk, Philip!

Belachelijke types die een virus op een ziekenhuis netwerk willen gooien zeg :withstupid:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Robbert54

 :crazy: veel succes dan! en wat Tiptop zegt ben ik het helemaal mee eens. belachelijk!

en 12KG voor kabels :headbanging:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

vet hoor veel luisterplezier

celerontje

Een ''virus'' op een ziekenhuis afsturen, hoe gekker kan het? ??? ;)

Veel succes, want de de servers in de vriezer zetten helpt bij zulke virussen niet! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

#5379
Bedankt jongens! Ik kan het ook niet begrijpen. Er wordt nu onderzocht waar het virus is begonnen en of opzet in het spel is. Met de juiste middelen schijnt alles te achterhalen te zijn. Onze grootste zorg was de patientenzorg, maar die is geen moment in gevaar geweest. Er was wel vertraging bij de poli's, maar OK's zijn allemaal uitgevoerd conform planning. Daar is echt alles aan gedaan!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Peerless Monster

Quote from: HTip on March 24, 2010, 23:34:32
Goed nieuws! Ik heb vandaag bericht van UPS ontvangen dat morgen een pakketje (nou ja pakketje, het weeg 12 kg ;)) wordt bezorgd. En wel de inakustik Referenz LS-1202 single-wire met LS-1002 bi-wire bruggen :pompom:


Wordt alleen pas van het weekend dat ik er plezier van kan hebben, want ik heb het razend druk op het werk vanwege een calamiteit. Misschien heb jullie het in de krant (of op internet) gelezen... we hebben een hele zware virusaanval op ons netwerk gehad, waar onze antivirusleverancier speciaal een oplossing voor heeft moeten ontwikkelen en daardoor werken we 24/7 om het probleem op te lossen. Ik krijg visioenen van de go-live van SAP van vorig jaar :unsure: De werkuren zijn in ieder geval weer gelijk aan toen ;) Maar gelukkig is het einde in zicht...


Morgen dus de helft van de kabels. Van Peter heb ik nog niets gehoord, maar het kan heel goed zijn dat ze in mijn postbus liggen te wachten, want daar ben ik deze week nog niet geweest. Ga morgen even kijken. Ik ga nu slapen, want morgen weer vroeg op. Truste allemaal  :yawnee:


Wordt vervolgd...

Dat is ziek zeg!
Succes man.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

HTip

Ik heb gelukkig afleiding met de HT, want ik kan weer wat gaan knutselen dit weekend.

Gisteren is de LS-1202 bezorgd. Nog mooier is dat ook de LS-1002 in mijn postbus lag. Daar was ik deze week nog niet geweest. De kabels heb ik laten afwerken met adereindhulzen, zodat ik mijn W&M locking-bananas kon hergebruiken. Echter denk ik dat de LS-1002 single-wire te dun is voor mijn bananen. Ik heb nog andere liggen, dus daar ga ik mee experimenteren. Hoe dan ook, dit weekend wil ik de kabels gaan uitproberen.

Uitgebreid verslag volgt natuurlijk...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

#5382
Quote from: Peerless Monster on March 26, 2010, 07:40:10
Dat is ziek zeg!
Succes man.
Bedankt! Zeker ziek om levens op het spel te zetten :nopompom: Is zoals gezegd gelukkig niet gebeurd, maar ik moet er niet aan denken als dat wel was gebeurd... Hopelijk vandaag de laatste dag van het crisisbeheerteam, waar ik onderdeel vanuit maak, want het is vandaag dag 12 van de crisis :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

#5383
Quote from: HTip on March 26, 2010, 07:42:41
Bedankt! Zeker ziek om levens op het spel te zetten :nopompom: Is zoals gezegd gelukkig niet gebeurd, maar ik moet er niet aan denken als dat wel was gebeurd... Hopelijk vandaag de laatste dag van het crisisbeheerteam, waar ik onderdeel vanuit maak, want het is vandaag dag 12 van de crisis :o

Aan de andere kant natuurlijk goed om te zien dat de beveiliging enigzins goed in orde is en dat jullie met zo'n situatie om kunnen gaan. De OK's blijven doordraaien en de Poli's in principe ook. Hier leer je op de IT afdeling natuurlijk ook een hoop van zodat het in de toekomst nog meer waterdicht is! Maargoed, de andere kant is dat het gewoon niet mag gebeuren! Het zijn geen leuke situatie's maar er valt gelukkig een hoop positiefs uit te halen voor de toekomst.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Quote from: Madhouse on March 26, 2010, 08:26:57
Aan de andere kant natuurlijk goed om te zien dat de beveiliging enigzins goed in orde is en dat jullie met zo'n situatie om kunnen gaan. De OK's blijven doordraaien en de Poli's in principe ook. Hier leer je op de IT afdeling natuurlijk ook een hoop van zodat het in de toekomst nog meer waterdicht is! Maargoed, de andere kant is dat het gewoon niet mag gebeuren! Het zijn geen leuke situatie's maar er valt gelukkig een hoop positiefs uit te halen voor de toekomst.

Hier worden zeker positieve dingen uit gehaald. We hebben nu een compleet en getest draaiboek voor calamiteiten. Welke maakt dan niet uit. Hadden we natuurlijk wel, maar niet op deze schaal. Je kan beter een brand hebben, daar ben je sneller van hersteld.

Daarnaast zijn de sociale netwerken flink uitgebreid en is er meer respect voor ieders situatie. Het management heeft ook aangegeven dat ze blij waren met de aanpak van de crisis en dat geeft natuurlijk een goed gevoel.

Technisch zullen ook ingezette initiatieven makkelijker kunnen worden uitgerold. Denk daarbij aan "gesloten" werkstations, beveiligde USB-devices, IT-directives, etc.

Maar het is nu weekend en daar ga ik heel erg van genieten... :)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

geniet van je weekend. heb je volgens mij meer dan verdiend! en knutselse met de kabels! je hebt nog een week ;) ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tiptop

Geniet ze Philip . 8)

Rust ook lekker uit
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Quote from: The Vampire on March 26, 2010, 16:49:11
geniet van je weekend. heb je volgens mij meer dan verdiend! en knutselse met de kabels! je hebt nog een week ;) ;D
Thanks! Je hebt gelijk. De kabel naar de linker surround is goed voor jouw 2x3m. Dan haal ik nog 2m van één van de andere kabels af, zodat ik de fronts kan vergelijken... ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: tiptop on March 26, 2010, 19:52:41
Geniet ze Philip . 8)

Rust ook lekker uit
Bedankt Fabian. Ik heb mijn rust hard nodig, maar tegelijk wil ik ook leuke dingen doen. Het weer werkt niet helemaal mee, maar met de nieuwe kabels ben ik toch een groot deel in de HT bezig :)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

neem de tijd maar hoor! eerst lekker luisteren en vergelijken, die kabels komen vanzelf wel een keer
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Ik heb de nieuwe speakerkabel uitgepakt...

De LS-1202 met de LS-1002 bi-wire bruggen en de LS-1002 bi-wire center en surround. Nu is de W&M Black Magic al maatje tuinslang. Maar de LS-1202 doet naar nog een schepje bovenop :D


De LS-1002 bi-wire bruggen


Het certificaat van de burn-in


Er zit ook nog een certificaat op A4 bij. Zal ik nog een keer op de gevoelige plaat vastleggen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: The Vampire on March 26, 2010, 21:01:03
neem de tijd maar hoor! eerst lekker luisteren en vergelijken, die kabels komen vanzelf wel een keer
Thanks! Ik ga de kabels morgen monteren en vergelijken. Ik hoop dat ik genoeg energie heb ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

 :worship: wauw... :worship:

Quote from: HTip on March 26, 2010, 21:09:31
Thanks! Ik ga de kabels morgen monteren en vergelijken. Ik hoop dat ik genoeg energie heb ;)
vanavond eerst maar even lekker op tijd naar bed ;) morgen flinke pot koffie erbij!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Quote from: The Vampire on March 26, 2010, 21:11:32
:worship: wauw... :worship:
Dat was ook mijn eerste gedachte bij het openen van de doos. De kabels konden niet strakker worden gewikkeld, dus de doos was ook aan de grote kant. Niet te geloven dat 2 kabels bijna 12kg wegen :o

Quote from: The Vampire on March 26, 2010, 21:11:32
vanavond eerst maar even lekker op tijd naar bed ;) morgen flinke pot koffie erbij!
Was ik ook echt van plan. Tenminste dat eerste, want ik drink geen koffie :D

Morgenochtend is de kwalificatie van de Formule 1 in Australië. Wil die graag live bekijken met live-timing erbij, dus moet ik toch vroeg op :yawnee: :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Quote from: HTip on March 26, 2010, 21:07:47
Nu is de W&M Black Magic al maatje tuinslang. Maar de LS-1202 doet naar nog een schepje bovenop :D
Maatje riolering noem ik dat! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Quote from: celerontje on March 26, 2010, 21:26:20
Maatje riolering noem ik dat! :D
Zo erg is het nu ook weer niet :D

Zal een uitdaging worden die in de kabelgoten weg te werken. Maar dat is iets voor later...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Quote from: HTip on March 26, 2010, 21:16:14
Dat was ook mijn eerste gedachte bij het openen van de doos. De kabels konden niet strakker worden gewikkeld, dus de doos was ook aan de grote kant. Niet te geloven dat 2 kabels bijna 12kg wegen :o
Was ik ook echt van plan. Tenminste dat eerste, want ik drink geen koffie :D

Morgenochtend is de kwalificatie van de Formule 1 in Australië. Wil die graag live bekijken met live-timing erbij, dus moet ik toch vroeg op :yawnee: :D
geen koffie ??? dan mis je toch echt iets Philip!  :coffee:

en 12kg is echt belachelijk veel. als ik mij bedenk dat mijn CA 17kg weegt.. :headbanging:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Maximus_Aurelius

Quote from: HTip on March 26, 2010, 21:07:47
Ik heb de nieuwe speakerkabel uitgepakt...

De LS-1202 met de LS-1002 bi-wire bruggen en de LS-1002 bi-wire center en surround. Nu is de W&M Black Magic al maatje tuinslang. Maar de LS-1202 doet naar nog een schepje bovenop :D


De LS-1002 bi-wire bruggen


Het certificaat van de burn-in


Er zit ook nog een certificaat op A4 bij. Zal ik nog een keer op de gevoelige plaat vastleggen...


Waar komt die wit/zwarte tuinslang toch bekend van voor  :D  :laugh:



Quote from: HTip on March 26, 2010, 21:16:14
Dat was ook mijn eerste gedachte bij het openen van de doos. De kabels konden niet strakker worden gewikkeld, dus de doos was ook aan de grote kant. Niet te geloven dat 2 kabels bijna 12kg wegen :o


Ik kijk er niet van op ;), bij mij normaalste zaak van de wereld  ;D

Toen ik de 1202 kocht had ik ook niet gedacht dat het een grote doos zou worden, nu weet ik dit wel. :tongue2:
Ik heb maar 2 x 3.5 meter.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Robbert54

Quote from: Maximus_Aurelius on March 26, 2010, 21:36:00
Waar komt die wit/zwarte tuinslang toch bekend van voor  :D  :laugh:

ja volgens mij hebben wij er ook 1 in de tuin liggen :-X
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Quote from: The Vampire on March 26, 2010, 21:30:06
geen koffie ??? dan mis je toch echt iets Philip!  :coffee:
Vind ik niet. Ik vind het gewoon niet lekker :baaa:

Quote from: The Vampire on March 26, 2010, 21:30:06
en 12kg is echt belachelijk veel. als ik mij bedenk dat mijn CA 17kg weegt.. :headbanging:
Is ook veel, maar mijn Marantz SR-9600 weegt 26kg, dus dat is in balans :D En er zijn nog veeeeel zwaardere componenten...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive