Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

HTip

Ik ben de hele ochtend met andere dingen bezig moeten zijn. Ik heb een akkefietje met HP over mijn printer. Maar dat gaat nu opgelost worden. De aanhouder wint...

Verder met Netgear bezig om mijn Access Points in het draadloze netwerk op te nemen. Het was bijna gelukt, maar het simulatieprogramma bij Netgear liet ons in de steek. Gaan we vanmiddag mee verder. Dus nog even en ik heb netwerk in de kelder voor de BD-speler en eventuele toekomstige apparaten.

Tussendoor is ook nog het dak gerepareerd (we hebben afgelopen zondag wat schade opgelopen tijdens dat stormpje ;)) Moest allemaal geregeld worden en dat kost veel tijd. Maar dat is nu achter de rug. Alleen de verzekering nog afhandelen...

Maar ik ga vandaag nog wel testen. Dat heb ik mezelf voorgenomen :)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Ging het bij jullie heel heftig tekeer?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Quote from: celerontje on March  5, 2010, 12:50:06
Ging het bij jullie heel heftig tekeer?
Absoluut! Tuinstoelen die onder het afdak stonden vlogen de tuin in. Alles wat niet goed vast stond wilde vliegen. Een stuk of 10 dakpannen zijn van het dak gevallen. En het beschot van de dakkapel was volledig los. Het was best wel eng met windstoten van ca. 110km/u.

TV kijken ging niet, want de wind stond vol op de schotel. Die bewoog daardoor te veel en kon dus niet goed het signaal ontvangen. Maar daar heb je dan muziek en film voor ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Poehh, hier in het hoge noorden was er weinig aan de hand, gewoon het gure weer, ''as usual''

Btw, ik zie het al voor me bij jou:
Realistisch he, dat geluid, met die nieuwe luidsprekerkabels, is 't niet?
Annet: Nou schat, je hebt jezelf overtroffen, de lol is er meteen vanaf... :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

#5229
Quote from: HTip on March  5, 2010, 12:33:42
Verder met Netgear bezig om mijn Access Points in het draadloze netwerk op te nemen. Het was bijna gelukt, maar het simulatieprogramma bij Netgear liet ons in de steek. Gaan we vanmiddag mee verder. Dus nog even en ik heb netwerk in de kelder voor de BD-speler en eventuele toekomstige apparaten.
Vanaf 13.00-17.00 uur :o met Netgear aan de telefoon gezeten (zij hebben gebeld ;)) om de Bridges in het netwerk te krijgen. Het is niet gelukt, maar het is nog niet voorbij. Netgear gaat in hun lab de gewenste situatie exact nabouwen en een handleiding voor mij persoonlijk maken als het lukt :clapping:

Het kan ook zijn dat de router moet worden omgeruild, maar ook dat is een oplossing. Niets dan lof voor de inzet van het supportteam van Netgear. Daar heeft het in ieder geval niet aan gelegen.

Quote from: HTip on March  5, 2010, 12:33:42
Maar ik ga vandaag nog wel testen. Dat heb ik mezelf voorgenomen :)
Dat gaat vandaag dus waarschijnlijk niet lukken, maar ja er zijn nog meer dagen voordat ik de kabels weer moet inleveren. Tenminste dat hoop ik. Eigenlijk heb ik, min of meer, al de beslissing genomen, maar ik heb het gevoel dat ik mijn bevindingen nog moet staven met andere soorten muziek om de investering voor mezelf te rechtvaardigen (jee, wat een formulering. ik lijk wel een advocaat :D)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Quote from: HTip on March  5, 2010, 17:14:31
Vanaf 13.00-17.00 uur :o met Netgear aan de telefoon gezeten (zij hebben gebeld ;)) om de Bridges in het netwerk te krijgen. Het is niet gelukt, maar het is nog niet voorbij. Netgear gaat in hun lab de gewenste situatie exact nabouwen en een handleiding voor mij persoonlijk maken als het lukt :clapping:

Het kan ook zijn dat de router moet worden omgeruild, maar ook dat is een oplossing. Niets dan lof voor de inzet van het supportteam van Netgear. Daar heeft het in ieder geval niet aan gelegen.
dat is mooi om te horen! (ook voor mij. heb m vandaag al binnengekregen!) ga er vanuit dat het dan ook helemaal goed gaat komen, super service!

QuoteDat gaat vandaag dus waarschijnlijk niet lukken, maar ja er zijn nog meer dagen voordat ik de kabels weer moet inleveren. Tenminste dat hoop ik. Eigenlijk heb ik, min of meer, al de beslissing genomen, maar ik heb het gevoel dat ik mijn bevindingen nog moet staven met andere soorten muziek om de investering voor mezelf te rechtvaardigen (jee, wat een formulering. ik lijk wel een advocaat :D)
;D maar is wel erg belangrijk, gaat bij jou niet om lullige bedragen, dus ik zou lekker nog even blijven luisteren!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Quote from: The Vampire on March  5, 2010, 17:22:27
dat is mooi om te horen! (ook voor mij. heb m vandaag al binnengekregen!) ga er vanuit dat het dan ook helemaal goed gaat komen, super service!
Jouw situatie is hopenlijk iets eenvoudiger ;) Maar mocht je er dus niet uitkomen, weet je dat er altijd een oplossing is. Met een mooie tool kunnen ze zelfs je PC overnemen en kan je het samen doen. Dat ga ik sowieso kunnen gebruiken voor vrienden en familie met computerproblemen.

Quote from: The Vampire on March  5, 2010, 17:22:27
;D maar is wel erg belangrijk, gaat bij jou niet om lullige bedragen, dus ik zou lekker nog even blijven luisteren!
Heb je gelijk in! En ik vind wel ergens tijd om toch te testen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maximus_Aurelius

Quote from: HTip on March  5, 2010, 17:14:31

Eigenlijk heb ik, min of meer, al de beslissing genomen, maar ik heb het gevoel dat ik mijn bevindingen nog moet staven met andere soorten muziek om de investering voor mezelf te rechtvaardigen (jee, wat een formulering. ik lijk wel een advocaat :D)

:laugh: Advocaat Htip qua formuleringen  ;)

Wordt voortaan Mr Htip ;)  :D

Gelukkig hier geen grote schade door de storm. Was inderdaad heftig.
Maar ik zeg altijd  zo "Het waait wel over" :D ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

tiptop

Quote from: HTip on March  5, 2010, 12:33:42
Ik ben de hele ochtend met andere dingen bezig moeten zijn. Ik heb een akkefietje met HP over mijn printer. Maar dat gaat nu opgelost worden. De aanhouder wint...

Verder met Netgear bezig om mijn Access Points in het draadloze netwerk op te nemen. Het was bijna gelukt, maar het simulatieprogramma bij Netgear liet ons in de steek. Gaan we vanmiddag mee verder. Dus nog even en ik heb netwerk in de kelder voor de BD-speler en eventuele toekomstige apparaten.

Tussendoor is ook nog het dak gerepareerd (we hebben afgelopen zondag wat schade opgelopen tijdens dat stormpje ;)) Moest allemaal geregeld worden en dat kost veel tijd. Maar dat is nu achter de rug. Alleen de verzekering nog afhandelen...

Maar ik ga vandaag nog wel testen. Dat heb ik mezelf voorgenomen :)

Welke storm? ;D

Hier niet zoveel gemerkt eerlijk gezegt. gewoon wat wind. :hehe:

Wel rot zo'n gedoe! Maar jij woont ook vrij open he. Mooi voor het uitzicht, slecht tegen het weer :-\
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Gelukkig heeft Philip een zeer luxe schuilkelder! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Quote from: Maximus_Aurelius on March  5, 2010, 18:30:49
:laugh: Advocaat Htip qua formuleringen  ;)

Wordt voortaan Mr Htip ;)  :D
:D Je mag ook gewoon Meneer HTip zeggen hoor :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Maximus_Aurelius on March  5, 2010, 18:30:49
Gelukkig hier geen grote schade door de storm. Was inderdaad heftig.
Maar ik zeg altijd  zo "Het waait wel over" :D ;)
De meeste wind waait ook langs het huis :D

Quote from: tiptop on March  5, 2010, 19:32:36
Welke storm? ;D

Hier niet zoveel gemerkt eerlijk gezegt. gewoon wat wind. :hehe:

Wel rot zo'n gedoe! Maar jij woont ook vrij open he. Mooi voor het uitzicht, slecht tegen het weer :-\
Elk voordeel heb zijn nadeel. Er is aan de zuidkant niets van huizen dat de wind kan tegenhouden, dus we krijgen de volle laag. Maar ach, het waait nou ook weer niet zo vaak. Het is trouwens vaak andersom, wij weinig wind en aan de kust de volle laag...

Quote from: celerontje on March  5, 2010, 19:38:43
Gelukkig heeft Philip een zeer luxe schuilkelder! :D
:D Zo kan je het inderdaad ook bekijken ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Zo! Nu weer terug ontopic ;)

Vandaag verder gegaan met testen. Annet stelde voor dat we dat samen gingen doen. Zo gezegd zo gedaan. Ik ben heel gehoorzaam... :D

Zelfs testmethode gehanteerd en nog een paar andere nummers uitgezocht. Het zijn de volgende geworden:

  • Lonestar - Let's be us again van gelijknamig album (CD)
    Reden: Countryrock met veel verschillende instrumenten (akoestisch/elektrische gitaar, piano, steelguitar, viool.etc.) tegelijk.
    Subtiele details met name in de 2e stem.
  • Eric Clapton - Lonely Stranger van album "Unplugged (CD)"
    Reden: Live opname met alleen akoestische instrumenten en met een ukelele die redelijk dominant is in het linker kanaal.
  • Boston - We're ready van album "Third Stage (CD)"
    Reden: Stevige rockmuziek wat mogelijk rommelig overkomt en schel wordt

Ik niet elk nummer afzonderlijk behandelen, want het wordt anders teveel van hetzelfde. We kunnen kort zijn en zeggen dat de LS-1002 een opener geluid presenteert, met meer details/definitie en toch de muziek een geheel laat zijn. Het geluid klinkt voller en ronder. Hoge tonen klinken minder schel en door de snelheid van de kabel kan met veel verschillende instrumenten en stemmen tegelijk toch een mooi homogeen geluid worden geproduceerd.

De W&M Black Magic is ècht geen slechte kabel, integendeel, we hebben er reeds een paar jaar van genoten en was een hele verbetering t.o.v. de Audioquest Indigo 2 Hyperlitz. Maar de Inakustik Referenz LS-1002 is gewoon een klasse beter. We weten het nu zeker, we gaan voor de Inakustik Referenz, alleen weten we nog welk type. Hangt enerzijds natuurlijk van het budget af en of Peter een mooie aanbieding kan doen. Het is natuurlijk geen pakje boter... ;)

We hebben nu voor onszelf de investering gerechtvaardigd :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Aansluitend nog even verder geluisterd met de LS-1002 en niet meer gewisseld. Verschillende CD's geluisterd met verschillende typen muziek (rock/pop/country) en elke keer klonk het best lekker. Was ook nog benieuwd naar het effect van de Furutech stroomkabels en ondanks dat deze nog niet zijn ingespeeld en dat de verlengkabel niet echt meehelpt, was het op de DV9600 een aanmerkelijke verbetering. Bijna even groot als het verschil tussen beide speakerkabels. De verwachtingen worden dus ook nu weer waargemaakt. Was wel duidelijk dat de stroomkabels nog moeten worden ingespeeld, maar dat wist ik vantevoren.

Ik heb ook de SR9600 nog even met Furutechstroom gevoed, maar ik heb niet echt de tijd genomen om echt te testen. Ik las ook de Furutech C-320Ag voor videospelers is. Kan je die dan toch gebruiken voor een versterker?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

lijkt mij dat zo'n kabel toch vooral is voor het opschonen, dus zou toch voor zowel beeld als geluid een verbetering moeten zijn.


mooi dat je zo tevreden bent met de kabels, maar verstandig dat je de 1102 toch ook niet uitsluit, misschien geeft die toch wel net weer wat extra, misschien ook niet en dan hou je toch mooi het geld weer in de zak. heb je met films nog een verbetering gemerkt??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Davey

Quote from: HTip on March  6, 2010, 18:42:57
Ik heb ook de SR9600 nog even met Furutechstroom gevoed, maar ik heb niet echt de tijd genomen om echt te testen. Ik las ook de Furutech C-320Ag voor videospelers is. Kan je die dan toch gebruiken voor een versterker?

Als het beter klinkt kan het op zeker  ;)

HTip

Quote from: The Vampire on March  6, 2010, 21:37:29
lijkt mij dat zo'n kabel toch vooral is voor het opschonen, dus zou toch voor zowel beeld als geluid een verbetering moeten zijn.
Dat dacht ik ook, maar op de site van Peter staat dat het voor video is...

http://www.hifisupply.nl/index.php?action=article&aid=13219&lang=NL

Quote from: The Vampire on March  6, 2010, 21:37:29
mooi dat je zo tevreden bent met de kabels, maar verstandig dat je de 1102 toch ook niet uitsluit, misschien geeft die toch wel net weer wat extra, misschien ook niet en dan hou je toch mooi het geld weer in de zak. heb je met films nog een verbetering gemerkt??
Ik sluit zelfs nog hoger niet uit, want de fronts wil ik bi-ampen en dat kan niet met de 1102. Hangt af van het financiële plaatje en de aanbieding van Peter. Ik ga nog even rekenen en dan vraag ik aan Peter wat de verschillende kabels gaan kosten.

Ik heb alleen met muziek geluisterd op CD, SACD en DVD-A. Vanwege de lengte kon ik geen films kijken. Ik zal nog even een foto maken van de testopstelling. Schrik niet van de rommel :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Davey on March  6, 2010, 21:38:57
Als het beter klinkt kan het op zeker  ;)
Dat weet ik nog niet, maar omdat het met de BD en DVD-spelers een verschil maakt lijkt het me wel.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Quote from: HTip on March  7, 2010, 13:07:37
Ik heb alleen met muziek geluisterd op CD, SACD en DVD-A. Vanwege de lengte kon ik geen films kijken. Ik zal nog even een foto maken van de testopstelling. Schrik niet van de rommel :P
Muziek komt toch veel kritischer dan filmgeluid qua klank. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Maximus_Aurelius

Meneer Htip  :D (Ik verslik me nu even ;) )

Heb je al eens overwogen met Bi-Ampen  2 kabels te gebruiken.Voorbeeld 2x1002 of misschien voor het hoog/midden een 502.(1002 voor laag, 502 hoog/midden)
Vele doen dit ook met Bi-wire. Dus denk ik dat het ook met Bi-ampen moet kunnen.
Ik vind persoonlijk dat Bi-ampen met 1 kabel wel iets te zwak zal zijn vooral op het laaggebied.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

HTip

Quote from: celerontje on March  7, 2010, 13:49:36
Muziek komt toch veel kritischer dan filmgeluid qua klank. ;)
Dacht ik ook en zeker als stereo goed zit, dan gaat dat ook goed in surround.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Maximus_Aurelius on March  7, 2010, 13:58:06
Meneer Htip  :D (Ik verslik me nu even ;) )
:D Moet je het wel goed schrijven, het is HTip :D Maar laat dat meneer maar weg, ben al oud genoeg ;)

Quote from: Maximus_Aurelius on March  7, 2010, 13:58:06
Heb je al eens overwogen met Bi-Ampen  2 kabels te gebruiken.Voorbeeld 2x1002 of misschien voor het hoog/midden een 502.(1002 voor laag, 502 hoog/midden)
Vele doen dit ook met Bi-wire. Dus denk ik dat het ook met Bi-ampen moet kunnen.
Ik vind persoonlijk dat Bi-ampen met 1 kabel wel iets te zwak zal zijn vooral op het laaggebied.
Nee, nog niet overwogen, maar is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Geldt dat ook voor kabels met veel afzonderlijke aders zoals een 1108, 1202 of zelfs de 1302?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maximus_Aurelius

Quote from: HTip on March  7, 2010, 14:30:36
:D Moet je het wel goed schrijven, het is HTip :D Maar laat dat meneer maar weg, ben al oud genoeg ;)
Nee, nog niet overwogen, maar is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Geldt dat ook voor kabels met veel afzonderlijke aders zoals een 1108, 1202 of zelfs de 1302?

De afzonderlijke aders komen toch bijeen zodat je gewoon rood/zwart of zwart/wit aansluiting hebt.Wanneer 4 aders hebt komen er 2 voor de wit en 2 voor zwart.Of 2 voor rood en 2 voor zwart.Ieder heeft zijn eigen kleur ;)

Mijn 1202 is ook gewoon Single wire waarbij de aders bij elkaar zijn gedraaid of hoe ze het gedaan hebben;).
Ik maak wel eens foto van uiteinde van mijn 1202 hoe hij gemonteerd is.
Dan plaats ik hier een foto als je dit goed vind?
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

HTip

Quote from: Maximus_Aurelius on March  7, 2010, 14:49:11
De afzonderlijke aders komen toch bijeen zodat je gewoon rood/zwart of zwart/wit aansluiting hebt.Wanneer 4 aders hebt komen er 2 voor de wit en 2 voor zwart.Of 2 voor rood en 2 voor zwart.Ieder heeft zijn eigen kleur ;)
Klopt! Zo had ik het ook bedacht en zeker als er 8 aders zijn (zoals de 1108), dan heb je 2 aders per speakerterminal.

Quote from: Maximus_Aurelius on March  7, 2010, 14:49:11
Mijn 1202 is ook gewoon Single wire waarbij de aders bij elkaar zijn gedraaid of hoe ze het gedaan hebben;).
Ik maak wel eens foto van uiteinde van mijn 1202 hoe hij gemonteerd is.
Dan plaats ik hier een foto als je dit goed vind?
Zeker. Een foto maakt het helemaal duidelijk. Ik had gezien dat je de 1202 ook afgewerkt kan krijgen als bi-wire.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Ik ga de testopstelling opruimen, zodat we vanavond een film kunnen kijken. Ik heb een paar foto's gemaakt maar die komen later.

Daarnaast heb ik een berekening gemaakt van de verschillende combinaties van speakerkabel. De combi (502/1002) voor bi-ampen en 1002 voor de center en surrounds is de meest voordelige. Maar ik weet dus niet wat ik daar mee kan verwachten. Keuzes, keuzes, keuzes...

Tot straks (als ik klaar ben met opruimen) ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive