Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

HTip

Quote from: celerontje on September 14, 2009, 16:31:04
Niks zweverigs bij Philip te bekennen, zelfs geen wierrook! :D
:D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Ik heb de foyer en de HT aan elkaar geknoopt ;) Dit is het resultaat...



De foyer ziet er erg kaal uit in verhouding :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Heb je al wat filmposters verzameld?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Spacebass

Quote from: HTip on September 14, 2009, 16:25:17
Dank je! Wat bedoel je met die "zwevende" vloer? Ik heb even mijn snapper niet aanstaan :D
Ik ook niet ;D
Simpelweg niet goed genoeg doorgelezen ;)

HTip

Quote from: celerontje on September 14, 2009, 16:45:31
Heb je al wat filmposters verzameld?
Ik heb een paar mooie posters van tiptop gekregen ;thumbs-up: en ik heb nog een mooie poster van Scarface in een lijst. Welke ik waar ophang is de laatste activiteit, dus dat weet ik nog lang niet ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Spacebass on September 14, 2009, 17:42:55
Ik ook niet ;D
Simpelweg niet goed genoeg doorgelezen ;)
:D Is ook wel het nodige geschreven en dat lees je niet even op een regenachtige middag door :D

Ik bedenk me dat ik de inhoudsopgave in de eerste post nog een keer moet bijwerken :unsure: ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Spacebass

Ik heb nu een notify, dus als de post bijgewerkt is lees ik het graag door 8)

HTip

Quote from: Spacebass on September 14, 2009, 17:52:40
Ik heb nu een notify, dus als de post bijgewerkt is lees ik het graag door 8)
Welkom!

In mijn topic is het af en toe wel de kunst om het nieuws te scheiden van de gein en onzin ;) Maar je bent ervaren genoeg om dat te kunnen schat ik zo in :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Spacebass


Sonic Circle

Fantastische plannen Philip! Ziet er echt leuk uit zo.

Ik heb geen tijd gehad de laatste pagina's goed door te nemen.. dus pardon als het al voorbij is gekomen.
Maar ik herinner me een soort gat / raster in de vloer van je kelder. Komt je Foyer daar niet boven te liggen?

Robbert54

ga je de kleuren doorzetten in de foyer? zou wel mooi zijn. mooie zwarte vloer, rode muren met zwarte tussen stukken waar de posters in een mooie sierlijst aan hangen  8) 8)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Valkyrie

De plannen zien er goed uit! :worship:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Madhouse

Dat zijn inderdaad mooie plannen!!! En onzin? Doen we dat hier dan  ;D

Zal als MOD een wat strenger op gaan treden tegen onzin  :police: (of deed ik er nu zelf aan mee?)  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

Quote from: Madhouse on September 15, 2009, 10:11:04
Zal als MOD een wat strenger op gaan treden tegen onzin  :police: (of deed ik er nu zelf aan mee?)  ;D
Mijn advies: Houdt je met nuttige zaken bezig en laat ons lekker aanmodderen hierzo! :clapping:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ChrisV

He, waar blijven nou die beloofde foto's van de Vibrapods en Vibracones ? ;D Leuk dat ze meerwaarde hebben in je set.

HTip

Quote from: Sonic Circle on September 14, 2009, 21:52:41
Fantastische plannen Philip! Ziet er echt leuk uit zo.
Quote from: Valkyrie on September 15, 2009, 06:26:11
De plannen zien er goed uit! :worship:
Quote from: Madhouse on September 15, 2009, 10:11:04
Dat zijn inderdaad mooie plannen!!!
Thanks guys! Nu ik er weer mee begonnen ben, begint het meteen weer te kriebelen om het ook te gaan realiseren ;) Maar eerst nog de projectiewand met de basstraps :unsure:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Sonic Circle on September 14, 2009, 21:52:41
Ik heb geen tijd gehad de laatste pagina's goed door te nemen.. dus pardon als het al voorbij is gekomen.
Maar ik herinner me een soort gat / raster in de vloer van je kelder. Komt je Foyer daar niet boven te liggen?
Gelukkig niet ;) Het raster ligt in de garage en ligt op de smeerput. Enige moeilijkheid is de bereikbaarheid van watermeter en de CV-ketel/boiler. Daarom is daar een gordijn gepland.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Robbert54 on September 15, 2009, 00:31:14
ga je de kleuren doorzetten in de foyer? zou wel mooi zijn. mooie zwarte vloer, rode muren met zwarte tussen stukken waar de posters in een mooie sierlijst aan hangen  8) 8)
We hebben nog niet echt gedacht aan een kleurenschema, maar ik denk dat natuurkleuren een grote kans maken. Past ook goed bij de piano. Kan natuurlijk nog veranderen... ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Madhouse on September 15, 2009, 10:11:04
En onzin? Doen we dat hier dan  ;D
:D Nee hoor, zeker niet! ;)

Quote from: Madhouse on September 15, 2009, 10:11:04
Zal als MOD een wat strenger op gaan treden tegen onzin  :police: (of deed ik er nu zelf aan mee?)  ;D
;D

Quote from: celerontje on September 15, 2009, 13:48:58
Mijn advies: Houdt je met nuttige zaken bezig en laat ons lekker aanMODderen hierzo! :clapping:
:D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: ChrisV on September 15, 2009, 21:23:29
He, waar blijven nou die beloofde foto's van de Vibrapods en Vibracones ? ;D Leuk dat ze meerwaarde hebben in je set.
Helemaal vergeten :blush: Zal ik binnenkort doen. En meerwaarde hebben ze zeker :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Misschien kan je de foyer een beetje saloonachtig maken, zoals in een westernfilm?
En dan een bordje bij de piano: "Please don't shoot the piano player, he's doing the best he can!'' ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ChrisV

Quote from: celerontje on September 16, 2009, 13:58:37
Misschien kan je de foyer een beetje saloonachtig maken, zoals in een westernfilm?
En dan een bordje bij de piano: "Please don't shoot the piano player, he's doing the best he can!'' ;)

Ik krijg daar wel een beetje een Srebrenica-gevoel bij. Kent iemand nog die affaire met overste Karremans? Die riiep ook ziets toen het VN-kamp onder de voet werd gelopen door Mladic.

celerontje

Ehhhh, trek je 't niet een beetje ver door? ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

eddy135

Dat gevoel heb ik daar ook altijd bij!

"I'm just the pianist", zei Karremans ter verontschuldiging. "You are a bad pianist", was het antwoord van Mladić.

Overigens wordt hier de term 'karremans' tegenwoordig veel gebruikt voor opschieten (in de auto). ;) ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

ChrisV

Quote from: celerontje on September 16, 2009, 14:15:40
Ehhhh, trek je 't niet een beetje ver door? ;)

't Is maar mijn associatie bij die kreet. Gelukkig hebben maar weinig mensen daar last van  ;D