Gave naam!
hhaha ja, het heeft ook wel iets dubbelzinnigs vind ik.
:tounge2:

Ik vermoed dat ie doeld op de huidige naam
, sterker nog ik weet het wel zeker 
Ik ben niet meer zo scherp na 2 dagen voorstrijken en sausen. Maar idd :biggrin:
Thanks!

A dirty mind is a joy forever
Hoe de naam is ontstaan...Het hele HT-gebeuren is lang geleden begonnen als een droom, wat ik dacht dat een Mission Impossible zou zijn om te realiseren. 1,5 jaar geleden werd snel duidelijk dat het een Mission Possible zou worden en de naam van het project was geboren

Ik had eigenlijk de ruimte Dream Theater genoemd willen hebben, maar die werd door peelke gebruikt voor zijn prachtige HT. Toen naarstig op zoek gegaan naar een nieuwe naam. Het wilde maar niet lukken. In mijn topic hele mooie en leuke namen gehoord en gelezen, toen was Theatrκve het mooiste wat we hadden gehoord. Er zat theater en droom in, dus dat was bijna goed. Het had alleen niets met film te maken.
Op een middag zaten we een film te kijken en toen kwam de trailer van Harry Potter: Chamber of Secrets voorbij. Mijn vrouw vroeg toen wat ik dacht van Chamber of Dreams. Ik vond het meteen een mooie naam. Het was duidelijk dat het een ruimte was niet alleen voor film, maar ook voor muziek, gamen, etc. en het toonde dat het een uitgekomen droom is.
Zo is de naam geboren. Na Dream Theater een hele goede tweede