Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ramius

Quote from: HTip on December 25, 2008, 14:35:38
Iedereen smakelijk eten voor straks :P Ik ben nu weg!

Is er dan iet speciaals vandaag :alien:

Laat het u smaken 8)


Pioneer |KRP-500M|
Yamaha |RX-V3067|BD-S1067|
Monitor Audio |GS 60|GSW12|Radius 250|Radius 90|
Van den Hul |Bay C5|HDMI|HDMI Flat|Octocoupler|Digicoupler|Videolink 75 Antenna|First Ultimate MKII| IsoTek |Sigmas|New Optimum|

celerontje

Philip
Quote from: Ramius on December 25, 2008, 21:01:09
Deze misschien??? :devil: :colgate:
Philip informeerde laatst in een verkooptopic van een JVC beamer...
Altijd nuttig als je veel op het forum zit te neuzen! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

Merry Xmass! HOHOHO :xmas: :xmas: :xmas:

Heb je een mooie beamer aangeschaft? Hoorde ik dat nou? ;D :hehe:
Mooi hoor.
Tijd om langs te komen dus. :tounge:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Quote from: celerontje on December 25, 2008, 14:35:54
Ik had ook wel door dat het een grapje was, derhalve heb je nog even de tijd om iets in mekaar te knutselen voor 31 dec. ;D
:bigsmile: niet nodig, hoor, vuurwerk genoeg :devil:

Quote from: celerontje on December 25, 2008, 14:35:54
Mooie naam, alleen moet er wel een bed in je HT komen te staan, voor de optimale ''Dream'', jeweetwel ;D
Thanks! Het leuke is dat er inderdaad een bed in de kelder komt te staan. Weliswaar in de ruimte naast de HT, maar indien nodig verhuist die dan voor de broodnodige nachtrust naar de HT >:D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Ramius on December 25, 2008, 21:02:46
Is er dan iet speciaals vandaag :alien:

Laat het u smaken 8)
:biggrin:

Dank u. Het heeft inderdaad prima gesmaakt :P En vandaag weer :tongue2:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: celerontje on December 25, 2008, 14:35:54
Heren/dames, denk mee, wat kan die aankoop dan zijn?
Beamer upgrade?
Buizensysteem voor de aanvoer van een vers pilsje?
Sterrenhemel voor het ''Dream'' gevoel?
HTip, kan je wel zeggen of er een stekker aanzit?
Hou ons niet langer in spanning, anders loopt het misschien op hetzelfde uit als bij de Fortis aandeelhoudersvergadering, in Belgie laatst, die mensen zaten ook te lang in onzekerheid! ;D ;D ;D
Je hebt in ieder geval geen gebrek aan fantasie :alien:

En ja, er zit een stekker aan... :tongue2:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: celerontje on December 25, 2008, 14:35:54
Heren/dames, denk mee, wat kan die aankoop dan zijn?
Beamer upgrade?
Buizensysteem voor de aanvoer van een vers pilsje?
Sterrenhemel voor het ''Dream'' gevoel?
HTip, kan je wel zeggen of er een stekker aanzit?
Hou ons niet langer in spanning, anders loopt het misschien op hetzelfde uit als bij de Fortis aandeelhoudersvergadering, in Belgie laatst, die mensen zaten ook te lang in onzekerheid! ;D ;D ;D
Quote from: Ramius on December 25, 2008, 21:01:09
Deze misschien??? :devil: :colgate:
Quote from: celerontje on December 25, 2008, 21:08:03
Philip informeerde laatst in een verkooptopic van een JVC beamer...
Altijd nuttig als je veel op het forum zit te neuzen! ;D
Moet je wel goed neuzen... :biggrin:
Die is nl. al zo goed als verkocht (aan sander72)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

#2082
Quote from: tiptop on December 25, 2008, 23:05:56
Merry Xmass! HOHOHO :xmas: :xmas: :xmas:

Heb je een mooie beamer aangeschaft? Hoorde ik dat nou? ;D :hehe:
Mooi hoor.
Heb ik dat gezegd?? ::) :tongue2:

Zoals gezegd er is nog niets zeker, dus jullie moeten toch nog even geduld hebben ook al is dat heel erg moeilijk :alien: :devil:

Quote from: tiptop on December 25, 2008, 23:05:56
Tijd om langs te komen dus. :tounge:
Dat mag natuurlijk altijd :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

Je hebt het (nog) niet gezegd nee. ;D

Over het langs komen. Even kijken of ik eind januari of in februari kan komen :)
Zit in januari met de uitverkoop en wil mischien in februari een weekje vrij nemen, dus dan zou het moeten lukken. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Zo, ik heb net uitgebreid met Philip zitten kletsen aan de telefoon, via een voordeelnummer, 2 ct per minuut!
Ik zou nu een primeur te vertellen kunnen hebben, maar dat doe ik maar niet ;D
Philip wil het zelf vertellen... (als iemand me wil omkopen, 't valt te regelen)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Quote from: tiptop on December 26, 2008, 10:57:25
Je hebt het (nog) niet gezegd nee. ;D
Inderdaad heb ik het (nog) niet gezegd.

Quote from: tiptop on December 26, 2008, 10:57:25
Over het langs komen. Even kijken of ik eind januari of in februari kan komen :)
Zit in januari met de uitverkoop en wil mischien in februari een weekje vrij nemen, dus dan zou het moeten lukken. :)
Prima! Lijkt me erg leuk. Tegen die tijd hebben we wel contact.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: HTip on December 26, 2008, 10:31:00
Je hebt in ieder geval geen gebrek aan fantasie :alien:

En ja, er zit een stekker aan... :tongue2:
Quote from: celerontje on December 27, 2008, 17:55:26
Zo, ik heb net uitgebreid met Philip zitten kletsen aan de telefoon, via een voordeelnummer, 2 ct per minuut!
Ik zou nu een primeur te vertellen kunnen hebben, maar dat doe ik maar niet ;D
Philip wil het zelf vertellen... (als iemand me wil omkopen, 't valt te regelen)
Zoals celerontje heeft gezegd net een leuk gesprek met celerontje gehad en hij had inderdaad de primeur...


Quote from: HTip on December 26, 2008, 10:32:58
Zoals gezegd er is nog niets zeker, dus jullie moeten toch nog even geduld hebben ook al is dat heel erg moeilijk :alien: :devil:
Vandaag heb ik de knoop doorgehakt...



Zoals jullie weten zat er een stekker aan...



Dus het is iets van apparatuur...



De kleur is... ZWART :biggrin:



Het zal een grote stap voorwaarts zijn...



De stroomkabel hoef ik niet aan te passen...



Want het is een...



Door BB&G geleverde....



BEAMER :o



En wel de...


O0 JVC HD1 O0



Gaat nog wel even duren, want er moet een plaat besteld worden zodat die aan mijn huidige steun kan hangen. BB&G levert ook nog een Supra HDMI kabel. Bjorn komt hem brengen en helpt daarboven ook nog eens met het afstellen van de SMS-1. Super service weer van BB&G!!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Ehhh, GLORIA, GLORIA, HALLELUJA ;D
En dat wist ik een half uur geleden al, haha ;D
Maar straks is het geen DHZ HT meer, omdat BB&G langskomt, dit gaat je credits kosten (hebben we die dan op ´t forum? Zal je wel denken? ;D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Jean Sibelius

Hele mooie upgrade voor in je al geweldige HT-ruimte! Gefeliciteerd O0
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Atmoz


Oeh, vet O0
Dat wordt (nog meer) genieten zeg!!

Echt toppie.


Gefeliciteerd :)

Mvg,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTip

Quote from: celerontje on December 27, 2008, 18:20:55
Ehhh, GLORIA, GLORIA, HALLELUJA ;D
En dat wist ik een half uur geleden al, haha ;D
Maar straks is het geen DHZ HT meer, omdat BB&G langskomt, dit gaat je credits kosten (hebben we die dan op ´t forum? Zal je wel denken? ;D)
;D Heb je gelijk in, maar is wel erg welkom hoor ;D

Quote from: Jean Sibelius on December 27, 2008, 18:59:30
Hele mooie upgrade voor in je al geweldige HT-ruimte! Gefeliciteerd O0
Quote from: atmoz on December 27, 2008, 19:27:57
Oeh, vet O0
Dat wordt (nog meer) genieten zeg!!

Echt toppie.


Gefeliciteerd :)

Mvg,

Atmoz
Bedankt jongens! Wordt inderdaad nog meer genieten. Ben erg benieuwd naar het beeld van de DV9600 op 1080p 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje


Bornin7ty2

Ik vind dat jou topic bijna in aanmerking komt voor een stickie,  Voor alle nieuwe members, pas op, dit kan het virus met je doen.
Goed bezig hoor

-madison-

Prachtig HTip, dit verdient je HT wel 8)

(heb je trouwens al een "echte" 1080P bron? Bluray/hddvd/pch of zoiets?)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Ramius


Feli, at last the missing link... een pj op het niveau van de rest van je mooie HT  :devil: :inlove: :xmas: 8)

Grtz
Ramius


Pioneer |KRP-500M|
Yamaha |RX-V3067|BD-S1067|
Monitor Audio |GS 60|GSW12|Radius 250|Radius 90|
Van den Hul |Bay C5|HDMI|HDMI Flat|Octocoupler|Digicoupler|Videolink 75 Antenna|First Ultimate MKII| IsoTek |Sigmas|New Optimum|

HTip

Quote from: denoontje on December 27, 2008, 20:57:03
:o  :o :o :o :o :o :o O0 O0 O0 O0 O0
Quote from: Bornin7ty2 on December 27, 2008, 21:47:24
Goed bezig hoor
Quote from: -madison- on December 28, 2008, 00:06:48
Prachtig HTip, dit verdient je HT wel 8)
Quote from: Ramius on December 28, 2008, 01:01:53
Feli, at last the missing link... een pj op het niveau van de rest van je mooie HT  :devil: :inlove: :xmas: 8)

Bedankt allemaal :thumbs-up:

Zo te zien heb ik de juiste keuze gemaakt O0
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: Bornin7ty2 on December 27, 2008, 21:47:24
Ik vind dat jou topic bijna in aanmerking komt voor een stickie,  Voor alle nieuwe members, pas op, dit kan het virus met je doen.
:biggrin: LOL :biggrin:

Ik herinner me nog 1 van mijn eerste posts (beetje aangepast :colgate:)
Quote from: HTip on June  1, 2007, 14:51:13
Apparatuur

  • Receiver: Denon AVR-3802 => Marantz SR9600
  • DVD: Denon DVD-2800 => Marantz DV9600
  • Projector: Nog niet bekend => Optoma H78 => JVC DLA-HD1
  • Scherm: Waarschijnlijk Beamax spanscherm A-serie 16:9 102" => inderdaad geworden
  • Satelliet: Dreambox 7020S => staat niet in HT
Speakers

  • Fronts: ALR-Jordan Note 5 => ALR/Jordan Note 7
  • Center: ALR-Jordan Classic => ALR/Jordan Note Center
  • Surround: Mirage OM-14 => ALR/Jordan Note 5
  • Surround back: Mirage OM-C3 => vervallen
  • Sub: Mordaunt Short 907W => SVS PC+ 25-31
De fronts zijn door zilverkabel (merk weet ik niet meer) verbonden. Klinken fantastisch. Verder is de DVD coaxiaal digitaal verbonden met de receiver met een Monstercable (zou even moeten opzoeken welke precies) => audio bekabeling nu van W&M audio en Nordost

Dat lijstje klopt dus niet helemaal meer :unsure: :biggrin:
Van het lijstje zijn alleen de ALR/Jordan Note 5 overgebleven, maar staan niet meer voor :wow:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: -madison- on December 28, 2008, 00:06:48
(heb je trouwens al een "echte" 1080P bron? Bluray/hddvd/pch of zoiets?)
Nog niet, ga eerst de upscalingmogelijkheden verder benutten. Hoe lang dat duurt?
Ik had ook niet gedacht dat ik dit jaar nog een nieuwe projector zou hebben gekocht :unsure: :bigsmile:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

reza

Das een zeer mooie aanwinst, feli ermee.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

solitaire

heb me via het WWW ingelezen over de JVC HD1 (zoals je misschien weet ben ik zelf meer een 'audio'-man dan een 'video'-man)

maar niets dan lof is te vinden over deze beamer :ohmy:

gefeliciteerd met je aanschaf ! :xmas:




Wolf
Hinterm Horizont geht's weiter.