Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Started by HTip, May 29, 2007, 22:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HTip

Quote from: noise on December 14, 2008, 00:29:24
Hallo HTip.

Moet zeggen dat je een pracht van een HT ruimte hebt gemaakt :exclamation:
De luidsprekers ken ik niet maar de SR-9600 heb wel eens beluisterd en dat ding is
erg goed in stereo en surround.
Dank je :exclamation: Dat de SR9600 een allround receiver is kan ik helemaal beamen. Heb nog nooit een goed afgestelde dedicated stereoset beluisterd, dus dat kan ik niet vergelijken. Maar met mijn vorige receiver (Denon 3802) is het wereld van een verschil (understatement) :o

En die ALR/Jordan Notes zijn een hele goede match. Klinken echt fantastisch en zijn ook aan te passen aan de akoestische omstandigheden in een ruimte.

Quote from: noise on December 14, 2008, 00:29:24
Wel even een vraagje.

Hoe bevalt de SMS-1 tot nu?
Kun je vertellen wat de vooruitgang is? Heeft de sub b.v.b nu ook meer impact of
verdwijnt het door betere integratie?

Gr, Wim
Als alles meezit en Bjorn de tijd kan vinden krijg ik 'm eind deze week. De verwachtingen zijn hoog gespannen. Ik heb de SMS-1 dan een week op proef en ga natuurlijk uitgebreid kijken of mijn problemen met de lage tonen dan verholpen zijn. Met de SMS-1 kan je ook uitstekend de positie van de sub bepalen. In feite moet je daarmee beginnen en dat doe ik dan ook  ;)

In mijn ogen is een sub goed afgesteld als die naadloos geïntegreerd is in het surroundgeluid. Ik ben een heel eind gekomen met de calibratie van het totale systeem, maar in sommige frequenties heb ik gewoon duidelijk een probleem. Ik hoop dat de SMS-1 dat oplost. Is dat het geval dat is het zeker een blijvertje  :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: celerontje on December 14, 2008, 01:45:49
Kan jou receiver dan PCM 5.1 aan via HDMI?
Ik heb grote twijfel.
Of heb je al het eens uitgetest met je DVD speler (Jou Marantz DVD kan toch Dolby Digital naar HDMI PCM 5.1 omzetten?)
Mijn BD speler, Panny BD55, kan zelfs DTS-HD MA in volle kwaliteit omzetten naar PCM 5.1! :)
Analoog Bass-management bij mijn BD speler: Op small ingesteld staat de crossover op 100, maar bij jou zou ie op Large moeten, maar dan kan je niet de bass vanaf 70 hz dupliceren naar je subwoofer.
Als het via HDMI niet kan, dan beluisteren we gewoon de ''core'' via coaxiaal S/PDIF.
Volgens mij moet dat kunnen. Ik heb ook een keer de DV9600 met hdmi aangesloten op de receiver. Ik dacht dat ik toen PCM zag op het display. Maar er zijn genoeg andere mogelijkheden en ik heb alle kabels, dus dat komt wel goed :D

Quote from: celerontje on December 14, 2008, 01:45:49
Mmm, die Powermid staat helaas niet bekend als betrouwbaar.
Misschien kan je pauzes tussen de verschillende KaKu commando's wat ruimer maken?
Een zwak signaal is het denk ik niet.
Als het echt niet lukt, kan je nog altijd een kastje van JBmedia kopen.
Ik heb op dit moment pauzes van 0,5s. Heb al verlengd naar 0,8s. Maar het gaat ook niet altijd goed als ik het licht dim, 2s wacht en dan stop. Misschien ligt het ook aan de plaats waar de PowerMid staat. Die staat nu tijdelijk aan de zijkant in het midden van de ruimte. Ga nog een stroompunt bij het scherm maken voor het gordijn en daar krijgt de PowerMid dan ook zijn stroom vandaan.

Quote from: celerontje on December 14, 2008, 01:45:49
Ziet er goed uit, maar hoe kan je de DVD menu's bedienen als de beamer in de ''video mute'' staat?
Heb je daar een monitortje voor ofzo?
De "video mute" is om te voorkomen dat er beeld op het gordijn wordt geprojecteerd. Op het moment dat het gordijn open is zorgt de macro dat de video mute weer op off staat en dan zijn de DVD-menu's ook weer zichtbaar ;D

Quote from: celerontje on December 14, 2008, 01:45:49
Succes met de emancipatie van je AB! ;D
:biggrin: :laugh: :biggrin:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Het is trouwens nu ff pauze... We zijn met de bekleding van het voorpodium bezig. Snijwerk is grotendeels gedaan. We hebben alleen misschien te weinig lijm ::) Ik dacht dat ik meer over had van de vorige keer. Ik hoop dat we het in één keer kunnen afmaken. Het is nu nl. niet mogelijk om een film te kijken... :'(
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Geen bouwmarkt in de buurt die vandaag open is?
Over dat PCM gesproken:
Was dat PCM 2.0 via S/PDIF, of echt Multichannel PCM via HDMI?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Quote from: celerontje on December 14, 2008, 14:26:04
Geen bouwmarkt in de buurt die vandaag open is?
Misschien wel. Maar ben je wel eens op een koopzondag in Maastricht geweest? ::) Het is nu ook nog Winterwonderland, dus wegblijven is het devies, tenminste als je niet van drukte houdt :P

Quote from: celerontje on December 14, 2008, 14:26:04
Over dat PCM gesproken:
Was dat PCM 2.0 via S/PDIF, of echt Multichannel PCM via HDMI?
Het was echt multi-ch via hdmi. Alleen had ik toen het probleem dat ik geen beeld via de receiver op de beamer kreeg. Dus ben ik niet mee verder gegaan. Het zou helemaal ideaal zijn als ik alles via de receiver kon sturen. Volgens de handleiding wordt het signaal zonder verlies doorgegeven. Moet daar misschien nog eens aandacht aan schenken...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Quote from: HTip on December 13, 2008, 23:23:28
Ben het nog aan 't verenvoudigen, zodat mijn vrouw er straks ook mee kan werken als ik er niet bij ben. Knelpunt is de verlichting. Het lijkt erop dat niet elk IR commando op tijd wordt omgezet in RF. Soms krijgen de KAKU ontvangers niet alle commando's en soms weer wel. Lastig te debuggen dus. Op de PowerMid XL knippert dan wel het lampje, maar er gebeurt dan niets in de KAKU module ::)



dat was nu ook mijn porbleem met de kaku

celerontje

Quote from: HTip on December 14, 2008, 14:33:37
Het was echt multi-ch via hdmi. Alleen had ik toen het probleem dat ik geen beeld via de receiver op de beamer kreeg. Dus ben ik niet mee verder gegaan. Het zou helemaal ideaal zijn als ik alles via de receiver kon sturen. Volgens de handleiding wordt het signaal zonder verlies doorgegeven. Moet daar misschien nog eens aandacht aan schenken...
Ik zal de handleiding van je receiver eens digitaal doorbladeren, want ik ben erg benieuwd.
Als het allemaal kan, kunnen we een filmpje kijken met lossless audio.
Trouwens, als het werkt, moet jij in principe kunnen volstaan met een speler van 300 euro die alles naar PCM kan omzetten.
Voor het audiofiele SACD gebeuren gebruik je dan gewoon je DVD speler via analoog of iLink.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Quote from: denoontje on December 14, 2008, 14:39:37
dat was nu ook mijn porbleem met de kaku
Misschien moet je toch maar eens mijn Elro ding proberen, want die liet niet één commando vallen.
Die Powermid is gewoon erg onbetrouwbaar.
Ik zou zeggen: Zoek een andere IR-RF converter, merk maakt niet zoveel uit.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Je receiver ondersteund inderdaad PCM 5.1 via HDMI, dus als je een Blu-ray speler koopt, heb je die analoge ingangen helemaal niet nodig!
Alleen waarom ie geen beeld geeft?
Krijg je wel beeld in de HDMI trough mode?
Dus dat je de receiver gewoon als HDMI switch gebruikt.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

Quote from: HTip on December 13, 2008, 18:10:41
Dat is ook de reden geweest om de DV9500 nog te vervangen door de DV9600. Met de i.Link kan ik tot 192/24 hoge resolutie digitaal naar de SR9600 sturen. Die heeft nog extra processingmogelijkheden voor SACD, maar alleen als je het signaal via i.Link aanbied.

De i.Linkaansluiting op de DV9600 zit linksonder, waar s400 staat...


Op de SR9600 zit ie linksboven. Ook hier staat s400 ;)


Met i.Link kan je 15 apparaten doorlussen. Nog een voordeel is dat de apparaten elkaar herkennen 8)
Dat wist ik nog niet. Welke is dan de in- of uitgang? Wordt me niet duidelijk op het plaatje. En waarom S400? Weer wat wijzer iig :bigsmile:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

tiptop

Nou Philip.

Heb even rondgeneust en er 2 gevonden voor je hoor..

Een Siltech Classic fire wire van 720 euro en als het goedkoper moet een goedkopie Crystal Cable van 600 euro ;D
IK durf erop te wedden dat ze niet tegen zullen vallen. (qua prestaties dan, niet de prijs) :P
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Quote from: denoontje on December 14, 2008, 14:39:37

dat was nu ook mijn porbleem met de kaku
Quote from: celerontje on December 14, 2008, 14:45:03
Misschien moet je toch maar eens mijn Elro ding proberen, want die liet niet één commando vallen.
Die Powermid is gewoon erg onbetrouwbaar.
Ik zou zeggen: Zoek een andere IR-RF converter, merk maakt niet zoveel uit.
Misschien kan je die van jou meenemen wanneer je hierheen komt. Weet nl. niet welke IR-RF converter ik anders moet kiezen. De macro's zijn dus waarschijnlijk goed. Dan ga ik die voorlopig laten zoals ze zijn.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: celerontje on December 14, 2008, 14:43:04
Ik zal de handleiding van je receiver eens digitaal doorbladeren, want ik ben erg benieuwd.
Als het allemaal kan, kunnen we een filmpje kijken met lossless audio.
Trouwens, als het werkt, moet jij in principe kunnen volstaan met een speler van 300 euro die alles naar PCM kan omzetten.
Voor het audiofiele SACD gebeuren gebruik je dan gewoon je DVD speler via analoog of iLink.
Quote from: celerontje on December 14, 2008, 15:40:37
Je receiver ondersteund inderdaad PCM 5.1 via HDMI, dus als je een Blu-ray speler koopt, heb je die analoge ingangen helemaal niet nodig!
Alleen waarom ie geen beeld geeft?
Krijg je wel beeld in de HDMI trough mode?
Dus dat je de receiver gewoon als HDMI switch gebruikt.
Bedankt voor het uitzoekwerk :thumbs-up: Receiver staat inderdaad volgens mij op hdmi audio enabled. Met hdmi through heb ik het nog niet geprobeerd. Kan geluid via i.Link en beeld via hdmi. Ga het eens proberen (als alles weer op zijn plaats staat ;))

Ik was zowiezo van plan om de DV9600 te houden voor SACD en DVD-A. Er zal niet zo snel een betaalbare combispeler komen die alles ondersteunt. En de Denon A1-UD vind ik niet betaalbaar :devil:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: tiptop on December 14, 2008, 19:35:21
Dat wist ik nog niet. Welke is dan de in- of uitgang? Wordt me niet duidelijk op het plaatje. En waarom S400? Weer wat wijzer iig :bigsmile:
Dat is het mooie van het systeem. Dat maakt niet uit. Met i.Link kan je max. 16 apparaten doorlussen (daisy chain) en hoef je dus niet vanuit één bron alles te koppelen.

De S400 slaat op de doorvoersnelheid. Deze is met 400Mb/s waarschijnlijk voldoende voor SACD/DVD-A. Voor de nieuwe formaten is een nieuwe standaard in ontwikkeling. Die gaat 1600 (1.6 Gb/s), 3200 (3.2 Gb/s) en zelfs 6400 (6.4 Gb/s :o). Kan nog wel eens een concurrent van de hdmi standaard worden... Zal wel niet, maar toch ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Quote from: tiptop on December 14, 2008, 19:46:05
Nou Philip.

Heb even rondgeneust en er 2 gevonden voor je hoor..

Een Siltech Classic fire wire van 720 euro en als het goedkoper moet een goedkopie Crystal Cable van 600 euro ;D
IK durf erop te wedden dat ze niet tegen zullen vallen. (qua prestaties dan, niet de prijs) :P
Bedankt voor het uitzoeken. Die Siltech heb ik beluisterd toen ik de SR9600 kocht. Maar die kabel moest toen €350 opbrengen. Vond (vind) ik erg veel. Nieuw is die dus helemaal niet te betalen. De Crystal Cable valt in hetzelfde segment ::) Maar ik zal ze toevoegen aan het lijstje :P

Lijstje wordt zo aardig compleet. In het andere topic heb ik een tabel ervan gemaakt. Ik zal die bijwerken en de link hier posten. Bedankt nogmaals  :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

Dank je voor de reply's. ;)

Was ook meer een grapje van die dure kabels. :P

Maar goed dat ik dat ook weer weet. :)

Je vind zo wel veel uit Philip. Leuk om allemaal te lezen, alleen van die macro's moet je volgens mij zelf doen om te begrijpen. Mij zei het op een gegeven moment niks meer :'( ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Quote from: tiptop on December 14, 2008, 23:19:28
Dank je voor de reply's. ;)

Was ook meer een grapje van die dure kabels. :P

Maar goed dat ik dat ook weer weet. :)

Ik ben echt op zoek naar een goede i.Link, dus ik zag het niet als grapje ;D Ik ga zeker de 2e handsmarkt in de gaten houden voor een van die juweeltjes.

Quote from: tiptop on December 14, 2008, 23:19:28
Je vind zo wel veel uit Philip. Leuk om allemaal te lezen, alleen van die macro's moet je volgens mij zelf doen om te begrijpen. Mij zei het op een gegeven moment niks meer :'( ;)
Ik heb ontzettend veel geleerd o.a. hier op het forum. Erg leuk gewoon om te zien hoeveel kennis er hier is.

Macro's programmeren is inderdaad iets waar je gewoon mee moet beginnen. Je had mijn eerste probeersel eens moeten zien. Staat in schril contrast met hoe ik het tegenwoordig aanpak :P Het is bijna object-geörienteerd. Ik maak allerlei kleine macro's. Die zijn erg simpel van opzet. Die worden dan aangeroepen door complexe macro's. Uiteindelijk is het hoogste niveau ook weer een macro, maar die is dan weer heel erg simpel.

Voorbeeld:
- Verlichting van scherm voor film dimmen: druk op "on", wacht 4 seconden, druk op "off". Dat heb ik gedaan voor alle verlichtingspunten. De wachttijd is ook een verwijzing. Als ik die wijzig, dan worden alle macro's met de nieuwe tijd gebruikt. Scheelt me alle macro's nalopen en de tijd aanpassen.
- Verlichting dimmen film: dimmen achter, zijkant, scherm
- Starten DVD: verlichting dimmen film, gordijn open (weer een macro)

Is eigenlijk best eenvoudig. Mocht je ermee willen beginnen, help ik je wel op weg.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Gisteren met het tapijt voor het voorpodium bezig geweest. Lijm was wel genoeg, alleen het tapijt had een eigen willetje. Het wilde niet blijven zitten ::) Maar dat liet ik natuurlijk niet op me zitten. Er kwam wel wat bij kijken, maar uiteindelijk is het gelukt.

Voorbereidingen (voor de zoveelste keer)




Bewuste zijkanten van het voorpodium. De stenen zijn eigenlijk voor de tuin, maar ieder geval zwaar genoeg om het tapijt mores te leren ;) En de geweren zijn weer terug :biggrin:






Deze week wil ik het tapijt op het podium af hebben, omdat ik direct met testen van de subwoofer wil beginnen als de Velodyne SMS-1 arriveert. Dat is volgens planning eind deze week :D

Dit weekend ook nog een CD-rek gekocht. In de woonkamer hing al het DVD-rek. Samen is dat naar de kelder verhuist.


De oplettende kijker (en dat zijn jullie :smile:) zal opvallen dat de rekken niet tegenover hangen. Dat is geen foutje, maar ik heb dit bewust gedaan. Het heeft alles met het oplossen van het flutterprobleem te maken. Aan weerszijden van de rekken komen lange smalle panelen die voor zowel absorptie als flutter dienen. Volgens Toine wordt flutter beter bestreden als de behandelde tegenover niet-behandelde oppervlakken hangen. Dat is nu dus het geval.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Mmm, die CD rekken....
Vindt je het zelf perfect passen qua kleur en uitstraling?
Ik vind het aan de ene kant wel mooi, maar aan de andere kant vind ik 't er zo vol van worden, optisch gezien dan.

Ik heb trouwens een voorspellende gave, dit wordt namelijk het nieuwe speeltje van Philip:
http://www.hifi.nl/nieuws/40283/Marantz_BD_7003_Blu-ray_speler.html
Je mag natuurlijk ook een ander merk nemen, maar geloof me: Als je de IMAX openingscene hebt gezien van ''The Dark Knight'', dan lig je uren te kwijlen op die mooie tegelvloer van je. ;D
Ik moet alleen wel vervoer regelen voor mezelf en m'n BD speler, maar hopelijk lukt dat.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Quote from: celerontje on December 16, 2008, 22:05:24
Mmm, die CD rekken....
Vindt je het zelf perfect passen qua kleur en uitstraling?
Ik vind het aan de ene kant wel mooi, maar aan de andere kant vind ik 't er zo vol van worden, optisch gezien dan.
Is inderdaad wat vol. Voor het bekleden van het voorpodium moest alles weg, dus fronts en center, filmblikken, filmklapper, etc. staat nu op het achterpodium. De kleur komt niet helemaal over op de foto, maar past prima bij de apparatuur en de spots. Rondom komen nog gekleurde panelen (welke weten we nog niet) en dan is die muur niet meer zo kaal. Daarmee is dan het flutterprobleem opgelost en is ook de nog extra benodigde absorptie geregeld.

Quote from: celerontje on December 16, 2008, 22:05:24
Ik heb trouwens een voorspellende gave, dit wordt namelijk het nieuwe speeltje van Philip:
http://www.hifi.nl/nieuws/40283/Marantz_BD_7003_Blu-ray_speler.html
Je mag natuurlijk ook een ander merk nemen, maar geloof me: Als je de IMAX openingscene hebt gezien van ''The Dark Knight'', dan lig je uren te kwijlen op die mooie tegelvloer van je. ;D
Er komt tzt nog wel een BD-speler, don't worry :biggrin: De nieuwe A/V-lijn van Marantz is jammer genoeg alleen in het zwart. Speler heeft goede specs, maar ik had het mooier gevonden als de lade in het midden had gezeten. Maar ja, speler staat achter en met film is het donker dus who cares?? ::) ;D En de Velodyne SMS-1 is ook in het zwart, maar die kan ik nog eventueel onder het toekomstige rack zetten. Tenminste als die mag blijven :biggrin:

Ik lig nu al af en toe te kwijlen van het mooie beeld :P Met BD zal het niet minder worden, ben ik bang. Maar daarom heb ik ook een tegelvloer. Kan je makkelijk het kwijl wegvegen :baaa:

Quote from: celerontje on December 16, 2008, 22:05:24
Ik moet alleen wel vervoer regelen voor mezelf en m'n BD speler, maar hopelijk lukt dat.
Heb je geen auto?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Vanavond gekeken of de constructie voor het tapijt goed is geweest. Alles losgemaakt en het heeft prima gewerkt. Het tapijt zit keurig strak op zijn plaats. Nu de zijkanten zijn gedaan is waarschijnlijk morgen het midden aan de beurt. Ik zit in ieder geval op schema.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter