USB verlenger voor MB

Started by MrG, May 24, 2007, 14:12:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrG

Hallo Jongens,

Zou dit iets zijn om het probleem van de FTP op te lossen?

http://www.usbgear.com/computer_cable_details.cfm?sku=171632&cats=120&catid=137%2C140%2C120


Hierdoor kan ik mijn PC die op de zolder staat toch via USB aansluiten op de MB. De vraag is dan alleen hoe ik hem het best aan kan sluiten
Pioneer 436XDE/Marantz DV7600/Marantz SR7500/Mordount Short Genie/Mission M30i/ Spirit of High Silver SK/ Audio Quest interlinks, HDMI, component etc / Oehlbach SW kabel

jaco

USB 1.1 is niet echt snel.
De snelhied die er staat 12 Mb per seconde. Zal wel megabit zijn, en dat is dus niet al te snel.

MrG

Hmm
Daar had ik overheen gelezen. Ik haal nu 4MB dus dat is dan aanzienlijk meer. Alleen geeft de ext3 schijf nog wat problemen. Dus ik hoop dat de volgende firmware update voorziet in hoge transfersnelheden voor NTFS.
Pioneer 436XDE/Marantz DV7600/Marantz SR7500/Mordount Short Genie/Mission M30i/ Spirit of High Silver SK/ Audio Quest interlinks, HDMI, component etc / Oehlbach SW kabel

J.A.F._Doorhof

NFS bedoel je ?
Ik heb hier geen problemen met NFS eigenlijk alles draait net zo goed als van de interne HDD ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrG

Nee hoor,

Ik bedoel toch echt NTFS.
Om goede transfersnelheden via FTP te halen (4MB/s) moet de interne HD van de MB geformateerd worden als EXT3. Dit werkt alleen niet helemaal goed samen met Windows. Hij zet de bestanden wel over. Maar als de transfer compleet is ziet windows hem niet meer staan als de files groter zijn dan 4GB. Dit houdt dus in dat je ze ook niet meer kunt deleten als je ze hebt gekeken en moet je de MB dus toch nog via USB aansluiten om ze er weer af te halen.
Dit probleem heb je niet als de HD van de MB geformateerd is als NTFS, maar dan zijn de max snelheden zo''n 750KB/s

Met betrekking tot NFS kan ik zeggen dat dat vrij goed loopt. Alleen de 40Mbit kan het netwerk niet aan. Dat stottert als de ziekte. Vandaar dat er toch nog files getransporteerd moeten worden.
Pioneer 436XDE/Marantz DV7600/Marantz SR7500/Mordount Short Genie/Mission M30i/ Spirit of High Silver SK/ Audio Quest interlinks, HDMI, component etc / Oehlbach SW kabel

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview