Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

master30

Quote from: riwi on August 17, 2017, 18:56:34
Ozark vond ik ook leuk. Beetje Breaking Bad kwa verhaal. Heb de 10 afleveringen in een paar dagen gekeken.

Bedankt voor de tip maar weer, heb s1 klaar staan 8)
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

HereIsTom

Nou ja wel aardig dan, misschien wordt het de komende afleveringen nog wat.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

denoontje

The missing netflix original. Deel 2...spannend! 1 goed vermakelijk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

modde239

Nieuwe serie op Netflix begonnen Marvel's The Defenders....met een samenkomen van verschillende helden uit eerder series van Netflix.... :popcorn:

https://youtu.be/D_6J9BqgonU

Bas Akkerman

Quote from: modde239 on August 19, 2017, 00:17:28
Nieuwe serie op Netflix begonnen Marvel's The Defenders....met een samenkomen van verschillende helden uit eerder series van Netflix.... :popcorn:

https://youtu.be/D_6J9BqgonU
Zo, duidelijk wat ik de komende dagen ga kijken. :smile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

modde239

Seizoen 4 van The Last Ship begint morgen.....


https://youtu.be/s647PzJFuPk

J0ell

Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Maximus_Aurelius

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Bart_M

The Defenders binnengehaald. Ben benieuwd of het iets is. Goede score in ieder geval.

disinfector

eerste 2 aflevering is nog even warmdraaien, gaat vast goed komen   ;D
Focal Chorus 816V, Aria cc900, Dôme Flax 2x SVS SB1000, Marantz MM7055 en AV7703
Beyerdynamic T1, Shiit Lyr, Beresford TC-7510, squeezebox classic

N1v3K

Quote from: modde239 on August 19, 2017, 00:17:28
Nieuwe serie op Netflix begonnen Marvel's The Defenders....met een samenkomen van verschillende helden uit eerder series van Netflix.... :popcorn:
Vorige week vrijdag 1e aflevering gezien. Afgelopen zondag de andere 7  :ph34r:
Kwam er alleen achter dat ik die hele Iron Fist serie gemist had. Dus nu alsnog aan begonnen.

Jumping Jack

Na een paar afleveringen te hebben gezien van Dare Devil, heb ik die Marvel reeksen laten schieten. Wat een draak was dat zeg.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

fasteddie

Ik word ook hiet erg warm van Dare Devil....vind het allemaal een beetje simple...en dat na 1 aflevering....of wordt het nog wat?

Bas Akkerman

Quote from: Jumping Jack on August 23, 2017, 12:08:30
Na een paar afleveringen te hebben gezien van Dare Devil, heb ik die Marvel reeksen laten schieten. Wat een draak was dat zeg.
Ja? Wat vond je er minder aan?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Bijna alles, enkel de setting was oké. De pacing (langdradig), de acteerprestaties (die sidekick, ben zijn naam al kwijt, was ronduit vreselijk),...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Melbury

QuoteBijna alles, enkel de setting was oké. De pacing (langdradig), de acteerprestaties (die sidekick, ben zijn naam al kwijt, was ronduit vreselijk),...

-1   :)

Daredevil is naast enkele andere series (Ozark, Fargo, Walking Dead) een serie die me tot nu toe erg weet te boeien.
Acteerwerk vind ik bij de meeste personages prima.
Natuurlijk zijn er enkele mindere afleveringen, maar over het algemeen... een topserie!

modde239

Nieuwe serie genaamd Mr. Mercedes ....lijkt mij wel een goede.... :popcorn:

https://youtu.be/Igyy_rnaw-Q

Kjelt

GOT afgelopen aaaah weer een jaar wachten  :-X

Penoza S5 iedere zondag.

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

katwax

Quote from: HereIsTom on August 30, 2017, 19:57:11
Waarom dat en waarom maar 7 afleveringen?
Het is "moeiljiker" voor de opnames te doen + voor S7 zou het maken van minder afleveringen ook te maken hebben met de kosten.

S8 heeft te maken met de opnames zelf die later beginnen, special effects die gedaan moeten worden, ....
zie https://www.vox.com/culture/2017/8/28/16214522/when-will-game-of-thrones-season-8-be-released-2019
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

HereIsTom

Quote from: katwax on August 30, 2017, 20:05:52
Het is "moeiljiker" voor de opnames te doen + voor S7 zou het maken van minder afleveringen ook te maken hebben met de kosten.

Dat het meer tijd kost kan ik me nog voorstellem, maar de kosten niet, GoT is de best bekeken serie ter wereld, seizoen 6 koste 100 miljoen en de verdiensten voor HBO waren meer dan 1 miljard!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

riwi

Ik moet nog beginnen met GoT S7. Ik was vergeten dat er maar 7 afleveringen zouden komen. Kan ik ze nu lekker allemaal bingewatchen :)

CineSmurf

Ik heb met veel plezier Vikings S04 afgekeken en The Last Kingdom op Netflix. Iemand nog tips in dit genre?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.